banner

יצירת קשר
מסכה

מסכה היא אמצעי טוב מאוד לשדרג את מנהגי הטיפוח שלנו והדאגה לעור העדין, והיפה והבריא שלנו. לא משנה איזה סוג של עור יש לך אם הוא שמנוני או ע

צחי
פורסם: 6/4/2012

מאמר זה שייך לקטגוריית מסכה

 מסכה היא אמצעי טוב מאוד לשדרג את מנהגי הטיפוח שלנו והדאגה לעור העדין, והיפה והבריא שלנו. 

לא משנה איזה סוג של עור יש לך אם הוא שמנוני או עור יבש, תמיד תהיה מסכה שתתאים בדיוק לעור שלך ושתרכיב את כל מה שנדרש בדיוק לעור שלך בשביל לנקותו אותו ולהבריא אותו. 
מסכה טובה יכולה לנקות לנו את העור ולהוציא את הלכלוך שגם נמצא מתחת לעור, את זה שאולי לא כל כך מבחינים בו למראית עין אבל בעצם הוא שם והוא מורגש בעין בהחלט. מסכה טובה יכולה לעשות הרבה טוב לנקבוביות העור שלנו כמו כן מסכה טובה יכולה גם להבהיר את העור שלנו וכמובן שאנו מנקים את העור מתאי עור מת כשאנו עושים לעצמנו מסכה.

אבל, חשוב להבין, טיפול מסכה הוא טיפול מעולה לפנים שלנו, טיפול יסודי ויעיל בהחלט, אבל לא כל מסכה מתאימה לכל סוג של עור, ועניין ההתאמה של מסכה לעור הפנים שלנו הוא עניין חשוב מאוד, הוא אשר יכול לייעל את העבודה עם מסכה או להפוך אותה למסכה מיותרת, כלומר כזו שאולי כיף לנו להתעסק איתה, אבל אין בה שום תועלת לבריאות או למראה העור שלנו.

יש מסה מבוץ, מחמר, יש מסכה שכולה פירות, יש מסכה שהיא כולה יוגורט, ויש מסכה שהיא ג''ל ועוד סוגים רבים של מרכיבים אחרים שמהם אפשר לעשות לנו טיפול מסכה. לכל אחד מאלו היתרונות המסוימים שלו בהתאם למרכיבים שלה, וכמובן שכל אחת מן המסכות תתאים לסוגי עור שונים.

אז ברור שמי שאינה יודעת להגדיר את סוג העור שלה למעשה לא כדאי שתקנה מסכה או שתעבור טיפול כזה, אלא אם היא יודעת בוודאות שזו מסכה שמתאימה לסוג העור שלה, כמובן שתמיד אפשר לעשות, מסכה לא יכולה להזיק, אבל במקרים מסוימים תהיה הטרחה לחינם. במקרים בהם אותה מסכה אינה מתאימה לסוג העור של המטופלת.

נשים עם עור שומני או עם עור מעורב, אלו תמיד ימצאו הפתרון שלהם באותה מסכה מבוץ. מסכה זו מעולה לניקוי העור שלנו משומן מיותר, ניקוי עמוק של הנקבוביות של העור וניקיון העור מכל מיני שחורים מגעילים.

מסכה מבוץ טבעי היא אחלה דרך לנקות ולטהר את העור שלנו מבלי לייבש את העור שלנו יותר מידי. רוב מסכות החמר פועלות טוב מאוד עם עור עדין.

מסכה המתאימה לנשים עם עור יבש משמשת אותן למטרות שונות לגמרי. אלו, בעלות העור היבש, לא יצפו מן מסכה להפחית את השמנוניות  של העור, אלא להוסיף לחות לעור שלהן. 
מסכה של לחות יכולה ממש להחזיר לעור שלנו את רוח הנעורים, להחיות אותו ממש ולהכניס בו חיוניות. 
מסכה כזו יש להשאיר על העור למשך עשר דקות ולאחר מכן לעסות את העור בשביל שאותה מסכה תיכנס עוד יותר עמוד מתחת לעור שלנו וכך נשלים ניקוי יותר יסודי. 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 אתרים מומלצים: קוסמטיקה | מידע: אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
עוד אתרים:   קרמיקה |  ארונות אמבטיה |  שיפוצים |  ריצוף ואמבט |  
 רהיטים שופ | פורטל הרהיטים - חדרי ילדים

  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל קוסמטיקה © 2016