banner

יצירת קשר
מאמר בנושא עור

כשאנו הופכים להורים אנו בעצם נושאים באחריות כבדה מאוד, כנראה האחריות הכבדה ביותר שאי פעם נישא על עצמנו, ודווקא כאן, אין לנו שום הכנה ואין שו

חדי
פורסם: 6/4/2012

מאמר זה שייך לקטגוריית עור

כשאנו הופכים להורים אנו בעצם נושאים באחריות כבדה מאוד, כנראה האחריות הכבדה ביותר שאי פעם נישא על עצמנו, ודווקא כאן, אין לנו שום הכנה ואין שום אוניברסיטה או מקצה של אימונים ותרגולים. אנו צריכים ללמוד בסופו של דבר לבד, לא ממש לבד, תמיד נוכל לשאול לעצה מהקרובים לנו.

כולנו דואגים לתינוקות שלנו בשבע עיניים ויותר. מי מאיתנו שהינו הורה חדש, ראשית מזל טוב, שנית כולנו יודעים כמה אתם דואגים וטורחים לשאול את כל מי שאפשר ותמיד מנסים לשאוב מידע ועצות וטיפים מה כדאי לעשות ומה אסור לעשות וכך היא גם בנוגע לעור התינוק. כולנו רוצים לשמור על עור התינוק שלנו שיהיה תמיד רך ונעים ובריא.

הרבה מן הקטנטנים שלנו מקבלים עור יבש ופריחות על עור שלהם, למזלנו יש הרבה דברים שאנו יכולים לעשות נגד תופעות עור אלו, יש הרבה משחות בריאות לעור, הרבה קרמים טובים לעור שאפשר למרוח על עור הילדים שלנו ויש כמובן את כל השמנים שבריאים לעור התינוק שלנו. מה ההבדל בין כל אלו ואיזה טיפול מיוחד מציע או מאפשר כל אחד מאלו לעור התינוק שלנו? בסופו של דבר מדובר בכמות המים שיש בכל אחד מן התכשירים האלו. משחות והקרמים הם מאוד שומניים והם יכולים להוסיף הרבה לחות לעור התינוק שלנו, הם כמעט לא מכילים מים, ולעומתם התחליבים מכילים הרבה מים ולכן הם גם נספגים מהר ב עור התינוק, מה גם שהם מן הסתם מתאדים יותר מהר.

בשביל להגן על עור עדין של תינוקות עדיף לעבוד עם משחות וקרמים, שימו לב גם שלתינוקות שלנו בדרך כלל לא אכפת להיות עם עור משוח בקרמים והמשחות כך שאין שום בעיה לעבוד עם אלו.

יש גם לא מעט אבקות שאפשר לעבוד איתם בשביל להגן על עור התינוק שלנו, הרבה מומחים אגב ממליצים לעבוד עם האבקות וזאת בלי קשר לגיל התינוק, אבל חשוב תמיד לזכור, וזו אולי סיבה מספיק טובה לשלול את השימוש באבקות, ולא משנה אם יש בהן עמילן או לא, וזאת כיוון שתינוקות יכולים לשאוף בקלות את האבקות ואלו מאוד לא בריאות לריאות שלהם ויכולות ממש לגרום להם לבעיות נשימה. לכן אולי כדאי לא לחשוב בעצם על עבודה עם אבקות כשאנו מדברים על בריאות עור התינוק שלנו.


לתינוקות שלנו עור מאוד עדין, לכן עדיף תמיד שבאמבטיה נרחץ אותם עם סבון גו ך עדין וכך גם בנוגע לשמפו שאיתו אנו חופפים לתינוק שלנו את הראש, עדיף לא להשתמש במוצרים מבושמים, עדיף לא להשתמש בסבונים וקרמים אנטיבקטריאלים.

יש כמובן עוד הרבה דברים שאפשר לעשות בשביל לשמר ולטפח את עור התינוק העדין שלנו, אנו כמובן לא נכסה כל אלו במאמר זה שמתיימר ללמד או לתת עצה כלשהי בנוגע לטיפול ב עור תינוק עדין.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 אתרים מומלצים: קוסמטיקה | מידע: אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
עוד אתרים:   קרמיקה |  ארונות אמבטיה |  שיפוצים |  ריצוף ואמבט |  
 רהיטים שופ | פורטל הרהיטים - חדרי ילדים

  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל קוסמטיקה © 2016