banner

יצירת קשר
עור

אנחנו לא חושבים על זה יותר מידי, ואפשר אולי שאנו כלל לא מודעים לכך, אבל האיבר הגדול ביותר בגוך שלנו הוא לא אחר מאשר עור הגוף שלנו. אנחנו לא

חדי
פורסם: 6/4/2012

מאמר זה שייך לקטגוריית עור

אנחנו לא חושבים על זה יותר מידי, ואפשר אולי שאנו כלל לא מודעים לכך, אבל האיבר הגדול ביותר בגוך שלנו הוא לא אחר מאשר עור הגוף שלנו.

אנחנו לא מתייחסים אליו כאל איבר ואנו בעיקר מתייחסים ל עור שלנו כמו שאנו מתייחסים לשיער שלנו, כלומר דואגים לו רק מצד המראה, אבל למעשה זה בסדר להתייחס לעור שלנו גם כך כיוון שאם אנו רוצים עור יפה אז אנו פשוט צריכים עור בראי.

יש כל מיני סוגים שונים של טיפולים שאנו יכולים לעשות לעור שלנו, כמו למשל כל מסכות שאנו יכולים לעשות וכן הלאה כל מיני תחליבי עור טובים, משחות עור טובות וקרם עור טוב. 
אבל יש דבר מאוד פשוט ומאוד חשוב שחייבים להבין אם אנו רוצים שטיפולי עור שלנו יצליחו, החומר, המשחה או התחליב איתה אנו עובדים חייבת להיות כזו שמתאימה לסוג העור שלנו. אנו יכולים לטפח את העור שלנו באדיקות אבל אם נעבוד עם מוצרים שאינם מתאימים לנו , לסוג עור שלנו אזי שכל הטרחה כמו לחינם.

יש חמישה סוגי עור עיקריים, בשביל למקסם את תוצאות הטיפולי עור שאנו עושים כדאי מאוד שנדע מהו סוג עור שלנו.

עור רגיל הוא כזה שכל אחד היה רוצה שיהיה לו, הוא עור בריא. עור שאינו יותר מידי שומני או יבש מידי.

עור יבש מידי יכול להיות בגלל חוסר בנוזלים, חוסר בשומנים טבעיים שאנו אמורים לצרוך באמצעות האוכל שלנו. עור כזה חשוף יותר לפגעי עור וכמובן שעור כזה בגילאים מתקדמים יותר הוא חשוף יותר לקמטים של עור.

עור שומני הוא כזה שיכולים להופיע עליו לא מעט פצעונים גם לא מעט שחורים יכולים להופיע בסוד עור כזה, בדרך כלל לצעירים יש עור כזה, וזאת בגלל אחוז השומן בעור, אלו מן הסתם רגישים לצמח כל מיני פצעונים או באופן כללי כל מיני גלדים שעולים על פני השטח של העור ומופיעים כפצעון. 
עור מעור הוא עור שהוא גם יבש וגם שומני בחלקים שונים של עור על הגוף.

עור רגיש הוא כזה שהרי חשוף לאלרגיות ולפריחות וכמובן שעור רגיש מגיב בצורה חמורה לעקיצות


אז בפעם הבאה כשאנו נכנסים לחנות הסופר עלינו לבדוק היטב מהו סוג מוצרי קוסמטיקה לטיפוח עור שאנו רוכשים והאם המוצר שאנו מחזיקים ביד מתאים לסוג עור שלנו. חשוב כמובן שאנו נתאים את המוצרים שאנו רוכשים לסוג עור שלנו ולא אחרת, אחרת אנו פשוט נעבוד עם קרם למשל, שלא מתאים לסוג עור שלנו אנחנו גם זורקים כסף לחינם על מוצר שלא יכול באמת להועיל ל עור שלנו וכמובן שגם מבזבזים זמן וחבל.

חשוב לקרוא את מה שכתוב על האריזות של מוצרי עור שונים שאנו עלולים לרכוש בחנויות השונות.  
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 אתרים מומלצים: קוסמטיקה | מידע: אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
עוד אתרים:   קרמיקה |  ארונות אמבטיה |  שיפוצים |  ריצוף ואמבט |  
 רהיטים שופ | פורטל הרהיטים - חדרי ילדים

  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל קוסמטיקה © 2016