banner

יצירת קשר
מאמר בנושא אקנה

ישנם מחקרים בנושא פצעי אקנה המצביעים על הנתון המדאיג הבא: קרוב ל-80% מבני הנוער סובלים מפצעי אקנה בדרגה מסויימת. פצעי אקנה הם פצעי בקגות המ

חדי
פורסם: 6/4/2012

מאמר זה שייך לקטגוריית אקנה

 ישנם מחקרים בנושא פצעי אקנה המצביעים על הנתון המדאיג הבא: קרוב ל-80% מבני הנוער סובלים מפצעי אקנה בדרגה מסויימת. פצעי אקנה הם פצעי בקגות המופיעים על עור הפנים (בעיקר באיזור ה-T והצוואר) של נערים מתבגרים והחולפים עם המעברות לחיים הבוגרים.
אקנה היא תופעה פיזיולוגית מוכרת, מקורה בבעיות הורמוניאליות, תזונה לקויה, אי שמירה על הגיינת העור ועוד. 
דרכים למנוע אקנה או למזער את הנזקים:
1. הקפדה על תזונה נכונה. המנעות מאכילת מזונות שמנים, מטוגנים, מזון משומר וסוכרים אכילת מזונות בריאים, עם דגש על נוזלים (שטיה, פירות וירקות). אכילת מזון מלא, טבעי ועשיר סיבים תזונתיים
2. שמירה על הגיינת העור. ניקוי יסודי של עור הפנים באמצעות תכשירים המיועדים לפנים ואף באמצעות תכשירים המיועדים עבור אלו הסובלים מפצעי אקנה.
3. לנערים הסובלים מבעיית אקנה מומלץ להמנע ממריחת תכשירים שומניים על השיער (ג''ל, מוס וכיו"ב) מאחר ותכשירי שיער מכילים חומרים כימיקליים המבוססים על שמנים. כאשר התכשירים באים במגע עם עור הפנים, בעיקר בלילה כאשר הם מתנקזים באזור הכרית, הם באים במגע עם הפנים הרגישות ורק מגבירים את הגירוי ואת הנטיה להחמרת ה"אקנה".
דרכים לטיפול בתופעה של אקנה:
1. ישנם תכשירים רבים נגד אקנה, חלקם דורשים מרשם רפואי חלקם לא. יש לנסות תכשירים אלו רק לאחר התייעות עם רופא תוך הקפדה על מילוי ההוראות של יצרני התרופות (אופן השימוש, מינוןן ואף יש לשים לב להוראות האחסנה של התרופות נגד אקנהן).
2. רפואה משלימה. זו דרך להסיר אקנה באמצעות רפואה טבעית המבוססת על שימוש בחומרים מן הטבע (צמחי מרפא למיניהם). לרפואה המשלימה יש פתרונות רבים ואף יעילים לריפוי בעיות עור בכלל ובעיות של אקנה בפרט.
3. רפואה אסטטית. ניתן לטפל, טיפול קיצוני, בתופעה של אקנה באמצעות רפואה אסטטית. מדובר בטיפול יקר יחסית לשאר האלטרנטיבות אבל עם סיכויי הצלחה מהגבוהים ובפרק הזמן הקצר ביותר.
המלצה: לטפל בבעיה של אקנה באמצעות כל הערוצים בו זמנית. לשלב תזונה בריאה, שמירה על ניקיון, התייעצות עם רופאים ופניה לטיפול אסטטי. כך אתם גם תתפלו בבעיית האקנה וגם תמנעו ממנה לחזור שנית בעתיד הקרוב או הרחוק.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 אתרים מומלצים: קוסמטיקה | מידע: אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
עוד אתרים:   קרמיקה |  ארונות אמבטיה |  שיפוצים |  ריצוף ואמבט |  
 רהיטים שופ | פורטל הרהיטים - חדרי ילדים

  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל קוסמטיקה © 2016