banner

יצירת קשר
מאמר בנושא כתמים

העור שלנו הוא ממש כמותנו הלובשים אותו, הוא לא מושלם, ואם הכל היה מושלם אז לגוף שלנו לא היתה שום בעיה לייצר מלנין וכלי הדם שלנו היו עובדים תמ

חדי
פורסם: 6/4/2012

מאמר זה שייך לקטגוריית כתמים

העור שלנו הוא ממש כמותנו הלובשים אותו, הוא לא מושלם, ואם הכל היה מושלם אז לגוף שלנו לא היתה שום בעיה לייצר מלנין וכלי הדם שלנו היו עובדים תמיד בצורה מושלמת.

כיוון שזהו לא המקרה על העור שלנו עלולים להופיע כתמים אם אלו כתמים עוד מהלידה להם אנו קוראים כתמי לידה ושאר כתמים שלפעמים יכולים ממש להשפיע על המראה שלנו להציק לנו.
זכרו, כתמים לפעמים הם אזהרה חשובה מפני מחלה, ולרוב לא מדובר במחלות קלילות, אז חשוב מאוד לא לבצע איבחון עצמי של כתמים ואם אנו רואים כתמים חשודים כדאי מאוד שנמהר לבעל מקצוע שיאבחן את הכתמים ואת המקור שלהם ויוודא שאלו לא מבשרים מחלה.
כתמים של לידה יופיעו ממש בלידה או אפילו כמה שבועות אחרי. רוב הכתמים של הלידה אינם מסרטנים אבל עדיין אלו הם כתמים שאנו צריכים לבדוק תמיד  ויכול להיות כאמור שמדובר בכתמים שמתריעים מפני מחלה כלשהי וכל כתם לידה צריך להיבדק על ידי בעל מקצוע.
כתמים יכולים להיות רק כתמי צבע על העור שלנו, כלומר אינם בולטים או שונים במרקם שלהם משאר העור של הגוף שלנו.
בכל אופן, כתמים יכולים להופיע גם כתוצאה מחשיפה לחומרים מסוימים שאינם מטיבים עם הגוף שלנו וכמו כל דבר בגוף שךנו שאנו לא מחבבים, גם כתמים הם אינם גזירת הגורל ואפשר להסיר היום כתמים וכדאי מאוד להסיר כתמים ולו רק בשביל האבחון. כדאי מאוד שנהיה מודעים לגוף שלנו ולעור שלנו ולכתמים שמופיעים על העור שלנו. אין די לדאגה שאנו צריכים לדאוג כשמתגלים כתמים חדשים על העור שלנו. מיד אנו צריכים להגיע לרופא מתאים ולאבחן את הכתמים הללו. הכתמים הללו חוץ מהמפגע הויזואלי שלהם, הם יכולים להיות ממש התראה בפני סכנה מתקרבת וטוב להקדים תרופה למכה ואי מתי שאנו מזהים כתמים חדשים על הגוף שלנו להגיע לרופא עור שיאבחן את הבעיה. גם אם מדובר בכתמים שאינם נראית לעין, ובעצם מבחינה ויזואלית לא מפריעים לנו, כמובן ששוב אנו נמליץ ושוב נחזור על המלצתנו לגשת ולבדוק כתמים אלו מיידית.
 
כמו כל טיפול אחרי, גם הטיפולים שמסירים כתמים הם טיפולים מאוד נפוצים ופופולרים בקרב האוכלוסיה. וזה לא משנה אם אלו הם גברים עם כתמים או נשים עם כתמים או בני נוער, אף אחד לא אוהב כתמים על העור שלו ולא רוצה בהם ואפשר לראות היום שישנה מודעות גדולה לבריאות העור שלנו ובכלל זה הופעת כתמים עליו ולא מעט אנשים בוחרים לבצע הסרת כתמים בלייזר.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 אתרים מומלצים: קוסמטיקה | מידע: אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
עוד אתרים:   קרמיקה |  ארונות אמבטיה |  שיפוצים |  ריצוף ואמבט |  
 רהיטים שופ | פורטל הרהיטים - חדרי ילדים

  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל קוסמטיקה © 2016