banner

יצירת קשר
מאמר בנושא הסרת כתמים

כתמים על עור הגוף ובפר טל עור הפנים יכולים להיות מקור לחוסר ביטחון עצמי בקרב נשים צעירות בעיקר. כתמים נחשבים לפגם אסטטי ובימיינו, נשים מוכנ

חדי
פורסם: 6/4/2012

מאמר זה שייך לקטגוריית הסרת כתמים

 כתמים על עור הגוף ובפר טל עור הפנים יכולים להיות מקור לחוסר ביטחון עצמי בקרב נשים צעירות בעיקר. כתמים נחשבים לפגם אסטטי ובימיינו, נשים מוכנים לעשות ה-כ-ל רק בכדי שלא להתהלך עם כתמים בפרהסיה. 
הסרת כתמים באמצעות רפואה אסטטית היא אחת השיטות היעילות ביותר לסילוק כתמים באופן מיידי לצמיתות אבל יחד עם זאת, הסרת כתמים באמצעות רפואה אסטטית זו אלטרנטיבה ראדיקלית ולפני שפונים אליה, מומלץ לבחון שיטות יותר קונבנציונאלית.
ראשית כל, מומלץ לפנות לרופא משפחה או ישירות אל רופא עור ולבדוק אם יש לו שיטה לריפוי העור וסילוק כתמים. ישנן כיום תרופות רבות ומגוונות על מדפי התרופות. היתרון בתרופות מרשם הן שהן בטוחות וזולות יחסית. החיסרון בתרופות נגד כתמים - משך הטיפול (יכול להיות ארוך ומייגע).
אם רופא קונבנציונאלי לא הצליח לסייע לכם או שאתם לא מאמינים ברופאים מכל סיבה שהיא, ישנה אופציה של רופאים משלימים (רפואה אלטרנטיבית / רפואה סינית). באמצעות שיטות ריפוי טבעיות ניתן גם בין היתר לטפל בבעיית כתמים אך לא בכל בעיה. גם כאן מדובר לרוב בתהליך ארוך הדורש התמדה. ריפוי כתמים באמצעות רפואה משלימה כרוך בהוצאה גדולה יותר מאשר רופא בקופ"ח וייתכנו תופעות לוואי לאורך הטיפול אבל זו דרך יעילה להסרת כתמים בסופו של דבר.
אם אתם סובלים מאוד מכתמים עלעור הגוף ו/או הפנים ומעוניינים להסירם במהירות (לפני חתונה, אירוע חשוב וכו''), אין לכם זמן לטיפולים ארוכי טווח נגד כתמים. הפיתרון עבורכם הוא רפואה אסטטית.
רפואה אסטטית היא דרך יעילה לסילוק כתמים במהירות אבל גם כאן יש לקחת בחשבון כי זמן ההחלמה משתנה ממטופל למטופל. אל תדחו טיפול להסרת כתמים לרגע האחרון כי יכול להיות שהטיפול ישפיע עליכם יותר מהצפוי. תמיד כדאי להקדים כמה שיותר ולא לקחת את הריזיקה. כמו כן, גם אחרי שעברים הסרת כתמים באמצעות רפואה אסטטית, יש לשמור על עור הפנים והגוף מכל משמר. העור עדיין רגיש וברוב המקרים ישנה נטייה גנטית להיווצרות כתמים כך שעליכם לשמור על עורכם (בעיקר מפני יציאה לשמש, שימוש במוצרים עם כימיכלים ואלכוהול וכו''). בעקרון - יש לזכור כי בכדי לשמור על עור מפני כתמים צריך לעבוד קשה.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 אתרים מומלצים: קוסמטיקה | מידע: אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
עוד אתרים:   קרמיקה |  ארונות אמבטיה |  שיפוצים |  ריצוף ואמבט |  
 רהיטים שופ | פורטל הרהיטים - חדרי ילדים

  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל קוסמטיקה © 2016