banner

יצירת קשר
מאמר בנושא הסרת כתמים

כתמים שמופיעים על העור בדרך כלל לא זוכים להרבה התייחסות מאיתנו אלא אם אנו מבקשים לבצע הסרת כתמים, כלומר, אלא אם אנו מבקשים להסיר הכתמים הללו

יואב
פורסם: 6/4/2012

מאמר זה שייך לקטגוריית הסרת כתמים

כתמים שמופיעים על העור בדרך כלל לא זוכים להרבה התייחסות מאיתנו אלא אם אנו מבקשים לבצע הסרת כתמים, כלומר, אלא אם אנו מבקשים להסיר הכתמים הללו כיוון שאלו מפריעים לנו מבחינה ויזואלית. אז באמת אין שום דבר פסול בביצוע הסרת כתמים אבל חשוב קודם להתייחס לכתמים אלו ברמה הרפואית, שלפעמים יכולה להיות ממש דרמתית, ממש סופנית.

כן, אין מה להתבייש לומר זאת ואין גם מה להסתיר כאן, צריך להתמודד והופעתם של כתמים אינה אומרת כי עלינו לבצע רק הסרת כתמים, אלא שקודם כל עלינו לבצע בדיקה אצל רופא ולבדוק שכתמים אלו הם אינם סימן מקדים למחלה כלשהי, מחלה שיכולה להיות גם מאוד קשה.

אפשר לנסות לבצע הסרת כתמים בכל מיני צורות, יש תכשירים שונים שיעזרו לנו לטובת הסרת כתמים וישנם משחות שלא יבצעו הסרת כתמים מלאה אבל כן יבהירו לנו אותם. ישנם לא מעט טיפולים שאפשר לעשות במסגרת רפואית ובה לבצע הסרת כתמים.

אבל שוב, הדבר החשוב ביותר לזכור ולהפנים הוא שאין כתמים מופיעים סתם כך ויש לבדוק מהי סיבת הופעת הכתם. האם אפשר באמת סתם כך לבצע הסרת כתמים מבלי להתחשב באפשרות שהכתם עלול להיות סימן למחלה כלשהי, ודאי שלא , ולפני שאנו מטפלים בכתם כלשהו חייבים לבדוק אותו במסגרת רפואית כלשהו עם רופא העור שלנו.

אנשים רבים מתעלמים מכתמים שונים שמופיעים אצלם בעור בכל מיני מקומות בגוף. בהנחה שכתם זה אינו מצריך הסרת כתמים אלו בוחרים להתעלם ממנו ביודעם שאפשר כי תוצאות בדיקת הכתם עלולות להיות מאוד לא משמחות. כמובן שדרך התנהגות זו אווילית היא וחסרת כל אחריות, מה גם שלא מעט מחלות של עור, קשות ככל שיהיו אפשר כי ניתן למנוע אותן באמצעות טיפול מקדים שמחייב כמובן, זיהוי מקדים. אז באמת אין מה להצטער על הופעתו של כתם, אפשר שהוא סתם כתם לא מזיק ומצד שני יכול להיות שהוא תמרור ההצלה שלנו. וגם אם זה אינו ממוקם בגוף במקום שמפריע לעין ואין אנו שוקלים לבצע הסרת כתמים, עדיין, כדאי מאוד לבדוק את הכתמים שללו.

הסרת כתמים כאמור אפשר לעשות באמצעות כל מיני משחות ותכשירים שאנו נמצא בקלות בבתי המרקחת השונים, אפשר גם להתייעץ עם הרופא עור שלנו בנוגע למשחה מסוימת שתתאים לסוג העור שלנו, שכן יש ריבוי של משחות ותכשירים שונים לאמורים לעזור לנו עם הסרת כתמים, אבל לא כולם יתאימו לנו ולא מכולם אנו נפיק תועלת כלשהי כיוון שיש כל מיני סוגים של עור וחשוב להתאים את הטיפול לסוג העור שלנו.

ואם לא מתאפשרת הסרת כתמים מסוימים באמצעות טיפולים שעומדים לרשותנו בבתי המרקחת השונים תמיד נוכל לבצע הסרת כתמים את הרופא עור שלנו. 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 אתרים מומלצים: קוסמטיקה | מידע: אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
עוד אתרים:   קרמיקה |  ארונות אמבטיה |  שיפוצים |  ריצוף ואמבט |  
 רהיטים שופ | פורטל הרהיטים - חדרי ילדים

  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל קוסמטיקה © 2016