banner

יצירת קשר
מאמר בנושא צלוליט

כולנו אוהבות שניצבת בפנינו האופציה ללבוש אילו בגדים שאנו רוצות, ובקיץ, ללכת לים עם בקיני. אנחנו אוהבות להרגיש בטחון במראה שלנו, וחלקנו עושות

חדי
פורסם: 6/4/2012

מאמר זה שייך לקטגוריית צלוליט

כולנו אוהבות שניצבת בפנינו האופציה ללבוש אילו בגדים שאנו רוצות, ובקיץ, ללכת לים עם בקיני. אנחנו אוהבות להרגיש בטחון במראה שלנו, וחלקנו עושות כושר ומשקיעות במיוחד בטיפוח המראה החיצוני הזה, שהנו כה חשוב, לא הכי חשוב, אבל בהחלט חשוב, בעולם החברתי בו אנו חיות.

בעיה מתחילה כאשר תופעה מעצבנת בשם צלוליט מחליטה להתפתח, בין השאר, על הירכיים שלנו. צלוליט זה בעצם מצבורי שומן מתחת לעור. ישנן מספר סיבות להיווצרותם – אכילה לא נכונה. אם אנו אוכלות מאכלים לא בריאים באופן תדיר, צלוליט יכול להיווצר, היות והוא שילוב של שומן, מים ורעלים שהגוף לא הצליח להפטר מהם. סיבה נוספת להיווצרות צלוליט היא עישון. עישון פוגע ברקמות המחברות בגופינו ומשפיע על הופעת הגומות בעור – הצלוליט. אורך חיים עצל הוא סיבה אחרת להיווצרות צלוליט. חוסר בפעילות גופנית מקשיח את הרקמות המקשרות בעור ונוצרת צלוליט. ישנן כמובן עוד סיבות, אך הסיבה האחרונה אליה אתייחס כאן היא גנטיקה. חלקנו זכינו בצלוליט גם אם אנו חיות חיים בריאים, מלאי פעילות גופנית ואוכל מזין ובריא, בזכות הגנים שירשנו.

כולנו רוצות להראות נאות והצלוליט משפיע עלינו לא רק מבחינה חיצונית אלא גם פסיכולוגית. עם היווצרותו אנו מתחילות להרגיש פחות טוב עם עצמנו, ולזה יכולות להיות השלכות על שלל תחומי החיים. חוסר הביטחון העצמי אולי נגרם מצלוליט, אבל הוא יכול לזלוג לעבודה, למשל. לא נרגיש בנוח לעמוד מול צוות ולעשות פרזנטציה. למרות שאין הם יכולים לראות את אותו צלוליט, גורם לנו להיות רגישות למבטים של אנשים באופן כללי, גורם למודעות יתר למעשינו ולסביבה ומקשה עלינו להתרכז בעיקר ולהעביר את המצגת בצורה טובה, ומלאת בטחון. השפעות צלוליט יכולות להתקיים גם בפורומים אחרים כמובן, אך התמונה ברורה.

צלוליט מופיע אצל כ 80% מהנשים בשלב זה או אחר בחייהן, ויש מספר דרכים להתמודד עם התופעה. ישנם טיפולים קוסמטיים, בדמות ניתוחים פלסטיים למשל ניתוח להפחתת שומן, המשפיע על כמות הצלוליט. פרט אליהם, ישנן משחות שיכולות להפחית את כמות הצלוליט באזורים השונים. לא כל טיפול מתאים לכל אחת, וכדאי, לפני שמוציאים הכספים על הטיפולים הללו, לנסות באופן עצמאי לשנות את הרגלי החיים וכך לנסות ולטפל בבעיה. אפשר לשתות יותר מים למען הוצאת הרעלים מהגוף ולעשות כושר. אם התוצאות עדיין לא משביעות רצון, כדאי לבחון את החלופות השונות להחזיר את המראה החלק לעורנו. גם אם אנו לא מודות בזה, אנחנו שואפות לשלמות בגופנו, צלוליט מפריע לנו בהשגת מטרה זו ולכן נעשה הכל כדי להוקיע אותו מחיינו, בדרך זו או אחרת. זה לא הולך להיות פשוט מפני שצלוליט הנו אורח עיקש. אבל זה אפשרי.

קרן תור.

 

 

 

 

 

 

 

 

 אתרים מומלצים: קוסמטיקה | מידע: אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
עוד אתרים:   קרמיקה |  ארונות אמבטיה |  שיפוצים |  ריצוף ואמבט |  
 רהיטים שופ | פורטל הרהיטים - חדרי ילדים

  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל קוסמטיקה © 2016