banner

יצירת קשר
מאמר בנושא תוספי מזון

מהם תוספי מזון? תוספי מזון זה שם כללי לכל סוגי התוספים שאנו לוקחים בכדי להעניק לגוף שלנו את כל המרכיבים לו הוא זקוק אך לא מקבל באמצעות המזון

למי
פורסם: 6/4/2012

מאמר זה שייך לקטגוריית תוספי מזון

מהם תוספי מזון? תוספי מזון זה שם כללי לכל סוגי התוספים שאנו לוקחים בכדי להעניק לגוף שלנו את כל המרכיבים לו הוא זקוק אך לא מקבל באמצעות המזון שאנו אוכלים. תוספי מזון יכולים להיות בצורה של כדורי בליעה, כדורי מציצה, שייקים ועוד. 
תוספי מזון מכילים ויטמינים ומינרליים חיוניים לגוף כגון ויטמין C אומגה 3 ועוד. ישנם תוספי מזון כלליים, המתאימים לכל אחד שרוצה לחזק את המערכת החיסונית שלו וישנם תוספי מזון ממוקדים למשל תוספי מזון עבור ספורטאים, תוספי מזון עבור צמחוניים וכן תוספי מזון עבר נשים בהריון. 
בכדי לרכוש תוספי מזון לא צריך מרשם אבל מומלץ (מומלץ בחום) להתייעץ עם רופא וזאת לאחר בדיקת דם המשקפת את מצבכם הבריאותי ומצביעה בדיוק על החסכים שלכם. ישנם אנשים אשר זקוקים יותר לתוסף זה או אחר ורק בדיקות דם יכולות להצביע על כך.
תוספי מזון חיוניים עבור כמעט כל שכבת אוכלוסיה, מילדים קטנים הזקוקים לתוספי מזון בכדי להעשיר את הגוף שלהם במרכיבים חיוניים וכדי לחזק את המערכת החיסונית,עד למבוגרים אשר זקוקים לנטילת תוספי מזון בדיוק מאותן סיבות., כאשר באמצע ניתן לראות אוכלוסיות כגון - נשים בהריון, ספורטאים, קרייריסטים העובדים קשה ואין להם זמן לתזונה נכונה ועוד. כל אחד כיום זקוק למנה של תוספי מזון השאלה היא רק לאיזה סוג ובאיזה מינון.
תוספי מזון חיוניים בעיקר בעולם המודרני מאחר ורוב המזונות שאנו אוכלים הם מזונות מעובדים. את הפירות והירקות מרססים כך שגם המרכיבים החיוניים מנוטרלים ובפועל, למרות השפע המסמל את העולם המערבי, רוב הציבור אינו מקבל את מנת הויטמינים והמינרליים לו הוא זקוק ולכן - חשוב לשדרג את התזונה באמצעות תוספי מזון.
תוספי מזון ניתן לרכוש בכל בית מרקחת, בתי טבע פרטיים ומשווקים אצמעים (מורשים). כמו כן, ניתן להזמין תוספי מזון דרך דיאטנים ו/או לרכושם בחנויות ספורט מובחרות.
רוצים לברר עוד פרטים על תוספי מזון? הקישו את הצירוף "תוספי מזון" במנוע חיפוש ותלמדו עוד על התחום.

 

 

 

 

 

 

 

 

 אתרים מומלצים: קוסמטיקה | מידע: אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
עוד אתרים:   קרמיקה |  ארונות אמבטיה |  שיפוצים |  ריצוף ואמבט |  
 רהיטים שופ | פורטל הרהיטים - חדרי ילדים

  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל קוסמטיקה © 2016