banner

יצירת קשר
תוספי מזון

ה


יוני
פורסם: 6/4/2012

מאמר זה שייך לקטגוריית תוספי מזון

 

הכל בגוף קשור בתזונה נכונה ובעידן של ימינו זו קשה מאוד להשגה ועל כן אנו רואים שימוש נרחב בתוספי מזון. הדעות חלוקות בדבר התועלת של תוספי מזון. יש מי שאומר שתוספי מזון משחקים תפקיד של ממש בשמירה על הבריאות שלנו ותחזוקת התזונה הנכונה שלנו, ולעומתם יש מי שאומר שתוספי מזון לא רק שאין בהם בשביל להטיב איתנו אלא שהם גם עלולים להזיק לנו.
 
ובאמת מה עדיף, תוספי מזון או בננה? זו שאלה שאין להשיב עליה באופן של כן ולא. וחשוב מאוד שנתייחס למילה תוספי כשאנו אומרי תוספי מזון. כלומר, תוספת על ולא תחליף. במילים אחרות, תוספי מזון הם אינם תחליפי מזון או תחליפי תזונה נכונה וכל העושה שימוש בתוספי מזון לא יכול להרשות לעצמו לזנוח התזונה הבריאה והדיאטה הנכונה.
 
חשוב להבין כשאנו צורכים תוספי מזון מסוימים אנו צורכים רק אותם, ואילו בפירות שמחזיקים את הויטמין המסוים למשל, ישנם ויטמינים נוספים וסיבים תזונתיים שגם להם חשיבות ותפקיד חשוב בתזונה שלנו ואי אפשר שנזנח קבוצת מזון שלמה רק בגלל שאת הויטמין העיקרי שלה אנו צורכים אגב בתוספי מזון שלנו.
 
אנחנו אמורים לצרוך כמות מסוימת של ויטמינים וסיבים תזונתיים מהאוכל הטבעי שאנו אוכלים. אלא שבימינו אנו קשה מאוד להחזיק ותחזק תזונה נכונה ועל כן באו תוספי המזון להקל עלינו ובעצם להשלים את החסר שלא הצלחנו לצרוך תוך כדי שיגרת החיים המאוד עמוסה ומבולבלת שלנו. אין ספק שתוספי מזון הם תועלת גדולה אבל בהחלט לא תחליף לתזונה נכונה ובריאה בצורה הטבעית המסורתית.
 
ובאמת אפשר לראות היום שתוספי מזון הם מצרך מאוד פופולרי בקרב האדם החדש, זה הדואג לבריאות שלו לצד המראה שלו. יש הרבה פרסומות של חברות שונות המשווקות תוספי מזון והמודעות רק גובר יותר ויותר, והכל היום בטוחים שיש לעשות שימוש נרחב בתוספי מזון ואולי קצת מאבדים משחיבות הסעודה הבריאה והטבעית, זו שאינה נצרכת בכמוסה וחצי כוס מים.
ובאמת לצד הטיפול של תוספי מזון דיאטניות שונות ותזונאים תמיד ימליצו לפציינטים שלהם על תזונה נכונה ובריאה. ישנם כאלו אגב שצריכים רק תוספי מזון מאוד מסוימים וזאת בשל חולשה כלשהי של הגוף שלהם בתחום מסוים. כמובן שבמקרה כזה השימוש בתוספי מזון הוא אינו בעייתי וזאת כי הוא אינו חלק מגישה שלמה, תפיסה שלמה שגורסת שאת התזונה הנכונה אפשר להשיג באמצעות תוספי מזון שונים.
 
ישם כאלו למשל, שלא מסוגלים לאכול בשר ועל כן רמת ה B12 בגוף שלהם מאוד נמוכה ואלו למשל נדרשים לתוספי מזון. אז באמת אם בעבר כלל לא ידעו לאבחן את המחסור בויטמין זה, אזי שהיום לא רק שיודעים לאבחן בעיה זו, יודעים גם לטפל בה בקלות של הגעה לחנות המתאימה המוכרת תוספי מזון ורכישת תוספי מזון מתאימים.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 אתרים מומלצים: קוסמטיקה | מידע: אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
עוד אתרים:   קרמיקה |  ארונות אמבטיה |  שיפוצים |  ריצוף ואמבט |  
 רהיטים שופ | פורטל הרהיטים - חדרי ילדים

  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל קוסמטיקה © 2016