banner

יצירת קשר
מאמר בנושא טיפול פנים

חושבת שהגיע הזמן להתחיל להקדיש יותר משאבים לטיפול הפנים? צודקת. לא חשוב באיזה גיל את, החל מגיל העשרה ועד שיבה טובה, כולנו זקוקות להשקעה מאומ

רחל
פורסם: 6/4/2012

מאמר זה שייך לקטגוריית טיפול פנים

חושבת שהגיע הזמן להתחיל להקדיש יותר משאבים לטיפול הפנים? צודקת. לא חשוב באיזה גיל את, החל מגיל העשרה ועד שיבה טובה, כולנו זקוקות להשקעה מאומצת בכדי להעניק לפנים שלנו את הטיפול הטוב ביותר. הרי סך הכל הפנים שלנו הם - הפנים! הם חוד החנית - הפנים שלנו הם כרטיס הביקור שלנו. הצעד הכי חשוב בטיפוח עור הפנים הוא כמובן - טיפול פנים.
טיפול פנים יכול להתבצע אצל קוסמטיקאית מקצועית אשר עובדת בביתה אך הוא גם יכול להתבצע במכוני יופי, בחדרי כושר, בתי מלון ועוד. טיפול פנים אורך בין 45 דקות לשעה וחצי תלוי איזה סוג של טיפול פנים את מזמינה.
לרוב, טיפול פנים יחל בניקוי יסודי של העור (עור הפנים כולל עור הצוואר). בכדי להסיר איפור, קרמים ושכבות לכלוך ושומן המצטברות על העור. מאוחר יותר, טיפול הפנים יכלול ניקוי יסודי יותר עמוק לתוך הנקבוביות, זה יכול להיות באמצעות אדים, סבון גרגרים, פילינג ומסיכות ניקוי אשר נועדו להעניק לעור ניקוי יסודי.
לאחר שלב החיטוי, טיפול פנים הופך להיות אינדיוידואלי - כלומר, התאמת טיפול פנים לצרכים האישיים שלך: הוצאות נקודות שחורות, טיפול בפצעים, מסיכות הזנה, סידור גבות, הוצאת ספם בעזרת שעווה, חוט או סוכר ועוד. טיפול פנים נועד להעניק לעור הפנים והצוואר את הטיפול המושלם בכדי להגיע למראה נקי, בריא וזוהר.
טיפול פנים יכוללהיות מרגיע ברוב המקרים אבל ישנם גם שלבים שעלולים לכאוב או להרגיש לא נעימים (מריטת שיערות, הוצאת נקודות שחורות באמצעות לחיצות ועוד) אז מומלץ להביא בחשבון ואם את סובלת מרגישות מסויימת, כדאי לך לדבר עליה עם הקוסמטיקאית המטפלת לפני התחלת טיפול פנים (יש תכשירים שנועדו להרגיע את העור ולהקל עליך). כמו כן, אם את אלרגית לאיזשהו חומר או לאיזשהי תרכובת, חשוב לציין זאת בתחילתו של טיפול פנים מאחר ובמהלך טיפול פנים את שוכבת בעיניים עצומות ואין לך כל מושג מה בדיוק מורחים על הפנים שלך ואיך את עלולה להגיב.ואם כבר מדברים על תגובות, יש נשים רגישות יותר בעור הפנים והצוואר ולכן הן סובלות מאדמומיות לאחר טיפול פנים. רצוי לא לתאם טיפול פנים בתחילת היום ובבוודאי לא לפני אירועים חשובים, קחי בחשבון שהעור יזדקק לכמה שעות טובות של החלמה עד שהוא יראה 
נ-ה-ד-ר.
   

 

 

 

 

 

 

 

 

 אתרים מומלצים: קוסמטיקה | מידע: אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
עוד אתרים:   קרמיקה |  ארונות אמבטיה |  שיפוצים |  ריצוף ואמבט |  
 רהיטים שופ | פורטל הרהיטים - חדרי ילדים

  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל קוסמטיקה © 2016