banner

יצירת קשר
מאמר בנושא קמטים

איך שאנחנו נראים הוא גורם מכריע בהתייחסות של אנשים אלינו. קל להוכיח את המשפט הזה, רק תחשבו על עצמכם ועל הצורה השונה שבה אתם תופסים בחור גבוה

למי
פורסם: 6/4/2012

מאמר זה שייך לקטגוריית קמטים

איך שאנחנו נראים הוא גורם מכריע בהתייחסות של אנשים אלינו. קל להוכיח את המשפט הזה, רק תחשבו על עצמכם ועל הצורה השונה שבה אתם תופסים בחור גבוה, נאה ומטופח, בחליפה, לעומת בחור עם שיער מבולגן וחולצה קרועה, שהולך כפוף. אנו נחשוב שהבחור הראשון יותר רציני, יותר מוצלח, ונתייחס אליו בהתאם. הנ"ל נכון גם לגבי גיל.

אנשים מעל גיל מסוים סובלים מיחס מפלה, הם למעשה הופכים בלתי נראים באיזשהו שלב – ברחוב איש לא מסתכל לעברם, בחנויות האופנתיות הם לא קהל יעד שמקבל התייחסות, ובאופן כללי, אנשים מנסים לשמור מרחק, לעזור לאשה המבוגרת עם הסלים, אם היא מבקשת, ומיד לברוח. כל זה, מפני שהם, עם הקמטים הרבים, העור המדלדל והשיער הלבן המדובלל, מזכירים לנו את מה שיקרה לכולנו. 
את המוות בחלק מהמקרים.

אנו לא רוצים להגיע לגיל שבו נסתכל על המראה וכבר בקושי נזהה את הנעורים בפנינו, מפני שהם יהיו מכוסים קמטים. אנחנו לא רוצים להגיע לכך, אנחנו לא רוצים גם לסבול מהיחס שהזקנים מקבלים. עד שימציאו תרופה אשר תבטיח נעוריי נצח ועד שמישהו ישנה את העולם ויהפוך אותו למקום הוגן עבור כל בני האדם באשר הם, ללא קשר לגילם, אפשר לתקוף את הפחד הקולקטיבי שלנו מהזדקנות מכיוון אחר – לדחות את התסמינים. קמטים הם התסמין הברור להצטברות השנים בגוף. קמטים אומרים לעולם, ללא מילים, שאני כבר לא צעירה כפי שהייתי. למרות שמוחי רענן, אולי אני גם מספיק מחוברת לעולם, שכידוע – שייך לצעירים, כדי שצורת הדיבור שלי לא תסגיר את שנת הייצור שלי, אבל קמטים המצטברים בקצב הולך וגדל עם כל עשור שעובר, יחשפו את סודי, בין אם ארצה ובין אם לא.

עם הזמן לומדים להתרגל לקמטים, אבל הרבה יותר קל לקבל את תהליך הבלייה הטבעי הזה, אם מאטים אותו, נותנים לעצמנו יותר זמן להתרגל לעצמנו בגיל החדש, ישן, שלנו, לפני שכל העולם ישים לב שהזדקנו. היות והפחד להזדקן קיים בכולנו, או לפחות ברובנו, ישנם הרבה סוגים שונים של טיפולים להעלמה או דחייה של הופעת קמטים.

ישנם טיפולים קוסמטיים אצל רופאים, אשר מעלימים קמטים על ידי מתיחת העור או החדרת חומרים מתחת לעור שימנעו הקימוט. טיפולים אלו, לטיפול בקמטים, לא מתאימים לכל אחת ולכן מי שלא מעוניינת לנקוט בצעדים כה דרסטיים, אך בכל זאת לשמור על מראה צעיר, יכולה לרכוש אחת מהמוני המשחות השונות הקיימות בשוק כיום, משחות המבטיחות לדחות את תהליך ההתיישנות של העור שלך, את הופעת הקמטים. לסיכום, כל אחת רוצה להראות במיטבה, בכל גיל, טיפול בקמטים יכול לעזור לך לא רק להראות טוב יותר בגיל מבוגר יותר, אלא גם להרגיש ככה, גם כשאת לבד עם עצמך ומרגישה שהעור שלך אינו יבש ומקומט, אלא אלסטי ומלא ברק.

קרן תור
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 אתרים מומלצים: קוסמטיקה | מידע: אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
עוד אתרים:   קרמיקה |  ארונות אמבטיה |  שיפוצים |  ריצוף ואמבט |  
 רהיטים שופ | פורטל הרהיטים - חדרי ילדים

  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל קוסמטיקה © 2016