banner

יצירת קשר
מאמר בנושא קמטים

קמטים על עור הפנים הם סימן ראשון מובהק להזדקנות. אנחנו בחברה המערבית עושים הכל בכדי להלחם בזמן ('אנטי-אייג''ינג') ולכן קמטים הם סמל לחולשה /

חדי
פורסם: 6/4/2012

מאמר זה שייך לקטגוריית קמטים

קמטים על עור הפנים הם סימן ראשון מובהק להזדקנות. אנחנו בחברה המערבית עושים הכל בכדי להלחם בזמן ("אנטי-אייג''ינג") ולכן קמטים הם סמל לחולשה / לכישלון.
גם קמטים אשר מקורן בהבעה ("קמטי צחוק" ליד הפה או "קמטי מחשבה" באיזו המצח) נחשבים לחולשה. ומאחר וכמעט שלא ניתן להסיר קמטים, ריכזנו עבורכם את חמשת הטיפים החשובים ביותר למניעה מהווצרות קמטים:
1. המנעו מניקוטין וקופאין: ההשפעה של ניקוטין וקופאין (סיגריות וקפה) הינה הרסנית. בעוד ההשפעה של שני המרכיבים אינה בריאה ואף מזיקה לגוף כולו, יש לקופאין וניקוטין השפעה חמורה על עור הפנים. שניהם מאיצים חילופי חומרים וזירוז תהליך הזדקנות העור - מש שמזרז קמטים.
2. הרבו בשתיית נוזלים בעיקר מים: בכדי לשמר את הלחות לה זקוק העור, הקפידו לשתות נוזלים לאורך כל היום, אם דגש על משקאות בריאותיים וכמובן - השמפניה של הטבע - מים.
3.המנעו מחשיפה לקרני השמש: השמש היוקדת מסוכנת לעור אולי יותר מכל דבר אחר המאיים עליו. חשיפה לשמש מעוררת תהליך הזדקנות והתייבשות העור.
אם אתם נחשפים לשמש, הצטיידו במשקפי שמש גדולים (שיגנו על העור סביב העיניים הנוטה בעיקר לרכז קמטים), דאגו למרוח מסנן קרינה וסוככו על עור הפנים באמצעות כובע מצחייה או אף שימשיה).
4. הקפיצו על תזונה בריאה: הקפידו על אכילה סדירה שלמזונות עתירים בשומן צמחי הבריא לעור הפנים (אגוזים, שקדים, אבוקדו ועוד). הקפידו על אכילת כל אבות המזון ואם דרושים לכם תוספי מזון, כדאי להתחיל לתגבר את הגוף כבר עכשיו כי חסרים בויטמינים ומינרלים מאיצים קמטים.
5. השתמשו בתכשירים לעור הפנים לפחות פעמיים ביום. לא, זו לא קלישאה. הקרמים הללו שמוכרים לכם אכן נועדו להעניק לעור הפנים לחות והזנה. אמנם יש מותגים טובים יותר (וישנם מותגים יקרים יותר מאחרים) אבל ברגע שתכירו את המוצר שמתאים לכן, חשוב להשתמש בו בוקר וערב, בעיקר באיזור בו מצטברים קמטים. לנשים לקראת גיל 40 ומעלה, מומלץ אף להתחיל להשתמש בקרם עיניים, היעיל יותר לטיפול נגד קמטים סביב העיניים.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 אתרים מומלצים: קוסמטיקה | מידע: אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
עוד אתרים:   קרמיקה |  ארונות אמבטיה |  שיפוצים |  ריצוף ואמבט |  
 רהיטים שופ | פורטל הרהיטים - חדרי ילדים

  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל קוסמטיקה © 2016