banner

יצירת קשר
קמט כסימן הזמן

בעולם שסוגד לנעורים ולאידיאל יופי זוהר הקמטים הפכו להיות מוקצים. אם פעם התייחסו לקמטים בהשלמה ואפילו במידה של הוקרה על תמורות הזמן, כיום המ

דוד
פורסם: 6/4/2012

מאמר זה שייך לקטגוריית קמטים

 בעולם שסוגד לנעורים ולאידיאל יופי זוהר הקמטים הפכו להיות מוקצים. אם פעם התייחסו לקמטים בהשלמה ואפילו במידה של הוקרה על תמורות הזמן, כיום המגמה היא למנוע ככל האפשר את ההיווצרות של הקמטים ולטפל בקמטים שמעטרים את פנינו.

 

והמבחר רב, רק צריך לבחור בשיטה מתוך שוק ההיצע. חברות הקוסמטיקה מייצרות אין ספור תכשירים האוצרים בתוכם הבטחה אלמותית, לעצור את מחוגי הזמן. כמובן שאנו מתפתים לקנות ולאחר מכן שמוצרים קוסמטיים יכולים אולי לגרום לשיפור אך לא להסרה או מניעה.

 

רבים פונים למנתחים פלאסטיים. ניתן לעשות ניתוחים למתיחת פנים או לחלופין להזריק בוטוקס באזורים המיועדים. הבוטוקס למעשה מהווה כיום את הטיפול הנדרש ביותר וזאת בשל שהטיפול אינו מצריך ניתוח אלא הזרקה פשוטה של סילקון כדי לייצב את הקמט. התוצאות נראות לעין במיידי ולרוב אין תופעות לוואי. אולם יש מידה של סיכון בהגזמה, במידה ומישהי בוחרת להזריק בוטוקוס בתדירות רבה רוב הסיכויים כי הבעת הפנים הטבעית תיפגם.

 

הרעיון המנחה בטיפול בקמטים הוא הקניית מראה צעיר ובריא. אך האיזון הוא עדין, יש נשים רבות שמבקשות להעלים את הקמטים ועוברות טיפולים אגרסיביים כגון ניתוח מתיחת עור. במידה והניתוח אינו מוצלח הן עלולות להראות חסרות הבעה ומזויפות. המגמה היא להיראות באופן טבעי זוהרת וצעירה אך במידה והניתוח אינו מוצלח או לחילופין הטיפול מוגזם את  יכולה למצוא את עצמך כקריקטורה מהלכת חסרת הבעה.

 

לכן יש רבים הפונים לרפואה הטבעית וההוליסטית. כן, גם הרפואה הטבעית התגייסה למלחמה עיקשת בקמטים. יש דרכים אלטרנטיביות רבות למניעה וטיפול בקמטים.  גם הרפואה הטבעית מציעה מגוון של טיפולים ומוצרים כדי למנוע ולטפל בקמטים. אך לא רק רפואה טבעית, נדמה בזמן האחרון שכולם מגוייסים למלחמה העיקשת בזמן.

 

מכוני יופי, מכוני ספורט, ספרים, מאמרים כל זאת ועוד כנגד הקמטים. כמובן שלטיפול בקמטים יש גם השלכות חברתיות, במידה ואנו רוכשים מראה צעיר מאולץ אנחנו בוחרים לתעתע בסיווג שלנו כבן אדם. כעת קשה לשייך את גילכם לקבוצת גיל כזאת או אחרת וזה יכול לגרום לבעיות חברתיות רבות. ראשית, אם שבוחרת לבצע ניתוחים פלסטיים מאותת לביתה שגם היא בשוק ההיצע של הבת. לכן יכולה להיווצר תחרות בין האם והבת. כמו כן, יכול להיווצר בלבול ואי האצלת סמכויות.

  

יש גם הבוחרים לקבל את הקמטים בהבנה. רבים טוענים שהקמטים בעצם מהווים תעודת יושר ושלכל קמט יש סיפור והם הרוויחו אותו ביושר. לא כולם נוהרים אחר הגחמה של מעיין הנעורים, יש המקבלים את אותות הזמן בהבנה. אך  יותר ויותר הם מהווים מיעוט בקרב האוכלוסייה. 

במידה והחלטתם להילחם בקמטים רצוי שתערכו תחקיר מעמיק כך תוכלו לבחור את השיטה האידיאלית ביותר עבורכם. חבל לבחור בשיטה האגרסיבית ביותר, יש לבחון שיטות אחרות שאינם מערבות התערבות כירוגית.כמובן, שהכול ביחס למצב. כמו כן, יש להיזהר משרלטנים שאינם אנשי מקצוע ויכולים לגרום לנזק בלתי הפיך. 

ההיצע רב ואם בחרתם לא לקבל בהכנעה ובהבנה את תמורות הזמן תערכו לפני כן תשאול בקרב מכרים שעברו טיפול דומה או תחקיר מעמיק כדי להבטיח את התוצאות הטובות ביותר. זכרו, המגמה היא להעלים את אותות הזמן אך לא ליצור מראה מלאכותי ומזויף.

 

 

 

 

 

 

 

 

 אתרים מומלצים: קוסמטיקה | מידע: אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
עוד אתרים:   קרמיקה |  ארונות אמבטיה |  שיפוצים |  ריצוף ואמבט |  
 רהיטים שופ | פורטל הרהיטים - חדרי ילדים

  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל קוסמטיקה © 2016