banner

יצירת קשר
מכוני קוסמטיקה

מכוני קוסמטיקה לא מעטים עוברים את החוק בכך שהם נותנים לקוסמטיקאיות בלתי מוסמכות לבצע טיפולים שונים הדורשים את עבודתו של בעל מקצוע מלומד ומוס

ילי
פורסם: 6/4/2012

מאמר זה שייך לקטגוריית מכוני קוסמטיקה

מכוני קוסמטיקה לא מעטים עוברים את החוק בכך שהם נותנים לקוסמטיקאיות בלתי מוסמכות לבצע טיפולים שונים הדורשים את עבודתו של בעל מקצוע מלומד ומוסמך. 

דברים כאלו מתרחשים לא מעט פעמים לצערנו הרב באותם מכוני קוסמטיקה המרשים לעצמם לפעול בחוסר אחריות ולמעשה ברשלנות פושעת ממש.

כך למשל טיפולים שונים להלבנת שיניים שאפשר לקבל היום כמעט בכל מכוני קוסמטיקה. גם אלו הם טיפולים שיש בהם משום סיכון ורק מומחה בתחום צריך להעניק טיפולים אלו שכן ישנם לא מעט השלכות וסכנות הכרוכות בטיפול זה. 
יש לא מעט כימיקלים בטיפול זה שיכולים להזיק לחניכים ולגרום לכוויות חמורות ועל כן טיפול זה אינו מן הטיפולים הפשוטים ורק קוסמטיקאית מומחית הפועלת בתוך מכוני קוסמטיקה מסודרים צריכה להעניק סוגי טיפול שכאלו ואנו , בתור צרכנים אחראיים חייבים להקפיד להבין מורכבותו של כל טיפול המוצע לנו במכוני קוסמטיקה שונים ובהתאם לבדוק שאותו מכון קוסמטיקה אכן מעסיק אנשים מוסכמים המורשים להעניק טיפולים מסוג זה.

כל נושא הבטיחות של הטיפולים בכל אותם מכוני קוסמטיקה הוא נושא שעל הצרכן האחראי לתת עליו את הדעת בצורה מאוד רצינית וממש לבחון כל טיפול וטיפול ולהבין את המשמעות שלו. ישנם טיפולים מאוד מורכבים המבוצעים במכוני קוסמטיקה שונים על ידי קוסמטיקאיות מוכשרות אך בלתי מוסמכות. אלו עם כל הכוונות הטובות שלהן יכולות לגרום לנזקים בלתי הפיכים וברוב המקרים גם מבלי לדעת כיצד להגיש עזרה ראשונה במקרים אלו. כמובן שמדובר בטיפולים מאוד יקרים ובסופו של דבר מכוני קוסמטיקה שמעסיקים אנשים לא מוסמכים להיענות שירותים שכאלו פשוט אינם עומדים בפיתוי הכסף וכאן תפקידה  של רגולציה לבחון ולאשר פעולתם של מכוני קוסמטיקה. אבל אנו לא יכולים כמובן לסמוך על הרגולציה כשמדובר בבריאות שלנו ואף אחד מאיתנו לא רוצה להיכנס לטיפול פנים ולצאת משם עם פנים פצועות ואדומות ועם כוויות. כאן בעצם האחריות שלנו לפני כל טיפול מוצע לשאול את זה אשר עתיד לטפל בנו במה כרוך הטיפול מהן ההשפעות לוואי שלו, האם הוא מומלץ לאנשים מסוימים ואינו מומלץ לאנשים אחרים ? אילו תכשירים יבואו בשימוש בטיפול זה והאם הם עלולים לעורר כל מיני תגובות של העור ושל הגוף. כמו כן חשוב לשאול את אותן הקוסמטיקאיות בנוגע לרוחב הניסיון שלהם במתן טיפולים כאלו.

לא ניכנס אל מכוני קוסמטיקה הנותנים שירותים בלי הסמכה וללא כל לקיחת אחריות, מקומות אלו הם בבחינת מפגע והכניסה אליהם ממש מסוכנת. כמובן שנעשה טובה גדולה אם נדווח תמיד על מקרים בהם אנו שומעים על מכוני קוסמטיקה המעניקים שירותים מסוכנים בצורה לא אחראית המסכנת אנשים רבים וזכרו, הרבה טיפולים כאלו יכולים ממש לגרום לפגעים בלתי הפיכים ולנזקים ממשיים וזאת דווקא במקום שבו אנו רוצים לשפר.

חשוב מאוד לבדוק עד כמה מוסמכים הם מכוני קוסמטיקה בהם אנו מקבלים שירותי טיפוח ויופי.

 

 

 

 

 

 

 

 

 אתרים מומלצים: קוסמטיקה | מידע: אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
עוד אתרים:   קרמיקה |  ארונות אמבטיה |  שיפוצים |  ריצוף ואמבט |  
 רהיטים שופ | פורטל הרהיטים - חדרי ילדים

  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל קוסמטיקה © 2016