banner

יצירת קשר
בשמים

בשמים משחר האנושות מתפקדים כניחוחות שאמורים לעורר באלו הקרובים אלינו תחושות נעימות שמן הסתם ימשכו אותם אלינו באופנים שונים. כולנו מגיבים לר

קווי
פורסם: 6/4/2012

מאמר זה שייך לקטגוריית בשמים

בשמים משחר האנושות מתפקדים כניחוחות שאמורים לעורר באלו הקרובים אלינו תחושות נעימות שמן הסתם ימשכו אותם אלינו באופנים שונים.

כולנו מגיבים לריחות של בשמים מסוימים בצורה חיובית, ולעומתם מגיבים בצורה שלילית מריחות של בשמים מסוימים. כולנו מכירים את התחושה של סחרור ואולי אפילו כאבי ראש כשאנו נכנסים לחדר בו מישהו עושה שימוש חזק בריח בשמים מסוים, לעומת תחושה זאת לא אחת אנו מרגישים כאילו היינו רוצים לשאוף את ריח הבשמים של אותו אדם שיושב לידינו.

אנו מגיבים לריחות לאורך כל שעות היממה ויש ריחות הנתפסים ונקלטים בדעתנו כמושכים ולעומתם ריחות של בשמים מהם אנו סולדים סלידה של ממש.

ההבנה החשובה ביותר של יצרני בשמים היא שאין ריחות שהכלל כולו מעדיף, כמובן שישנם ניחוחות מסוימים אשר רוב האנשים מחבבים אבל כשאנו רוצים לייצר בשמים חדשים בעלי ניחוחות ייחודיים אנו צריכים להבין שבכל מקרה אנו לא יכולים להגיע לכלל האוכלוסייה באמצעות בושם אחד. וישנם קהלי יעד של בשמים ותעשיית הבשמים לאט לאט לומדת לעשות האבחנות בין קהלי היעד הפוטנציאלים שלה.

כמו כן, בשמים תלויי מטרה, ישנם בשמים המתאימים יותר לפגישת עסקים ולעומתם ישנם בשמים שיותר מתאימים לדייט חגיגי בערב כשרוצים למשוך את בן או בת הזוג שלינו כלפינו ואלינו.

וגם את האבחנות הללו התעשייה לומד לעשות לאט לאט ואנו רואים ריבוי של סוגי בשמים תלויי מטרה כשאר כל בושם מתעטר ביכולות מדף שונות וכמובן, ביכולת התמודדות עם גוף האדם בצרה שונה, ולמעשה, בשמים צריך להתראיין בצורה אישית לגוף שלנו. אגב, ההמלצה של יצרני בשמים לבחינת בושם היא להתיז מעט ממנו ולבדוק את הניחוח רק כעבור עשרים דקות. זו למשל עצה שלא כולם מבינים. לא כולם מודעים להתנהגות של הבושם על הגוף שלנו ולמעשה בושם שמתאים לחד לא בהכרח יתאים לאחר, וזאת גם אם הניחוח נהדר הוא לדעתם של השניים. אותו בושם על גוף שונה מתנהג אחרת.

כך בשמים הם חלק מהזהות האישית שלנו למעשה, ואנו נוטים לעשות שימוש בבשמים מסוימים לשעות בהן אנו נמצאים בעבודה ולעשות שימוש בבשמים שונים בתכלית כשאנו יוצאים נאמר לבילוי בערב. מה גם שלא מעט מן הבשמים באים בכל מיני צורות הדאורדורנט ולמעשה רוב בני האדם עושים שימוש כזה או אחר בסוגים שונים של בשמים.

השוק מצידו יודע להגיב תמיד בהתאם לביקוש, וכמו שיש בדעתם של צרכנים מסוימים שבאמצעות חוש הריח יוכלו למשוך אליהם בני זוג, ממש כמו חיות בטבע, כך השוק יודע להציע בשמים ולשווק ולפרסם אותם ככאלו. כך למשל אנו רואים בפרסומת של בושם AXE שכולה אומרת שזה הניחוח שכל אשר יתיז מעט ממנו על עור גופו יצטרך להתמודד עם בנות זוג אשר לא תוכלנה שלא להתמוטט שדודות לצידו.  

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 אתרים מומלצים: קוסמטיקה | מידע: אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
עוד אתרים:   קרמיקה |  ארונות אמבטיה |  שיפוצים |  ריצוף ואמבט |  
 רהיטים שופ | פורטל הרהיטים - חדרי ילדים

  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל קוסמטיקה © 2016