banner

יצירת קשר
מאמר בנושא בשמים לאישה

חוש הריח שלנו מוביל אותנו בלא מעט בחירות בחיים, לעיתים קשה לנו לאכול מאכלים מסוימים כי הריח שלהם לא מוצא חן בעניינו ובדומה לכך, מושפעת גם בח

ל
פורסם: 6/4/2012

מאמר זה שייך לקטגוריית בשמים לאישה

חוש הריח שלנו מוביל אותנו בלא מעט בחירות בחיים, לעיתים קשה לנו לאכול מאכלים מסוימים כי הריח שלהם לא מוצא חן בעניינו ובדומה לכך, מושפעת גם בחירתנו בבני זוג, מחוש הריח. נעשה מחקר שגילה שחנויות אשר מפיצות ריח וניל, מושכות יותר קונים, למרות שלניחוח אין קשר לתוכן המוצרים בחנות. אם כן, כבני אדם, הריח, גם אם אינו הדבר הראשון שאנו שמים לב אליו באופן אקטיבי, משפיע עלינו, על מעשינו ועל הרגשנו בצורה לא מודעת, ולכן חשוב מאוד שאנחנו נריח טוב. ישנם סוגים רבים ושונים של בשמים לאישה. הם נמכרים בגדלים שונים, צורות שונות, מחירים שונים וכמובן – בניחוחות שונים. בשמים לא מבטלים את הריח הטבעי שלנו, הם יכולים לשדרג אותו בכך שהניחוח שלהם ישתלב עם זה שלנו בצורה טובה, או יכולים לגרוע מהריח הטבעי שלנו, כאשר שילוב הריחות יהיה לא טוב. את הבחירה בין בשמים לאישה כאלו ואחרים, אנו עושות בגלל העדפה למותגים, שיש לחלקנו.

לעיתים אנו בוחרות את הבושם המתאים בגלל שהרחנו אותו על מישהי אחרת והתאהבנו. וחלקנו גם בוחנות את הדוכנים השונים בחנויות הקוסמטיקה על הבשמים אותם הם מציעים. בחירה בין בשמים לאישה, אינה דבר של מה בכך, מפני שבושם שמריח טוב על מישהי אחת, לאו דווקא יהיה אידיאלי עבור אחרת. כדאי לבחון לעומק סוגים רבים ושונים לפני שמבצעים רכישה.

כאישה, את תמיד רוצה להרגיש שהאקססוריז שלך מוסיפים לתדמית שלך ולא גורעים ממנה. כדי להבטיח שתבחרי בושם לאישה שיתרום ויבליט אותך, תצטרכי להשקיע במציאתו קצת זמן. כאמור, ישנם הרבה סוגי בשמים, חלקם בעלי ניחוחות כבדים מאחרים, חלקם בעלי ריחות פירותיים, חלקם יכולים להתאים לאירועים שונים, או לאופי שונה. את באמת צריכה להכיר את עצמך כדי למצוא את האחד המושלם. את צריכה להבין אילו ריחות הולכים הכי טוב עם הגוף שלך והכימיה הטבעית שלו. הדרך הטובה ביותר לדעת היא לנסות. תעברי בין הדוכנים ותכירי את המבחר.

תראי אילו קבוצת ריחות מתאימה לך במיוחד, ואיך הסביבה מגיבה לריחות הללו. רק אחרי שתעשי סקר שוק מקיף, יגיע הרגע לבצע רכישה, שכאמור, יכולה להיות מאוד גורלית לחיים החברתיים שלך, מפני שריח רע יבריח מחזרים פוטנציאליים, וגם ישפיע לרעה על איך שאנשים, באופן כללי, ירגישו כלפייך כשיפגשו אותך. כמובן שחשוב גם טווח המחירים שאת יכולה להרשות לעצמך, מן הסתם, הבשמים היקרים יותר, הם איכותיים יותר וניתן להריח את ההבדל, אולי כדאי שתבחרי להשקיע קצת יותר בבשמים לאישה אחרי ההבנות הנ"ל, לכל הפחות תשקיעי יותר זמן בחיפושים אחר האחד בשבילך.

לסיכום, בשמים לאישה אינם זולים, ורכישתם יכולה להיות מייגעת, אם הריח הנכון קשה להשגה, אבל זה שווה את זה, כי בסופו של דבר, חשוב לכולנו להריח טוב, גם בשביל לצוד את הבן זוג שלנו, דרך נחיריו המפותחים, וגם עבור עצמנו והרגשת הסיפוק שהפצת הריח המושלם תיתן לנו. אל תוותרי לעצמך ותבחני כמה שיותר בשמים לאישה לפני שאת הולכת לקופה, לא תצטערי על הדקות הנוספות שהשקעת בזה.

קר תור.

 

 

 

 

 

 

 

 

 אתרים מומלצים: קוסמטיקה | מידע: אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
עוד אתרים:   קרמיקה |  ארונות אמבטיה |  שיפוצים |  ריצוף ואמבט |  
 רהיטים שופ | פורטל הרהיטים - חדרי ילדים

  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל קוסמטיקה © 2016