banner

יצירת קשר
מאמר בנושא בשמים לאישה

התאמת בשמים לאישה זו תורה בפני עצמה. כיום, יש בשוק מאות סוגים של בשמים לאישה, ככל שמתווספים סוגים (מתווספים מידי חודש) כך זה נהיה מורכב יותר

חדי
פורסם: 6/4/2012

מאמר זה שייך לקטגוריית בשמים לאישה

התאמת בשמים לאישה זו תורה בפני עצמה. כיום, יש בשוק מאות סוגים של בשמים לאישה, ככל שמתווספים סוגים (מתווספים מידי חודש) כך זה נהיה מורכב יותר. כמובן שיש יתרון בריבוי של בשמים לנשים בשוק - כל אחת יכולה למצוא את הניחוח והמרקם המתאימים לה בדיוק וכמו כן, כל אחת יכולה להחליף מותג אחד באחר מידי כמה חודשים (בשמיםלאישה מחזיקים מעמד כשלושה חודשים עד שנה, תלוי בתדירות השימוש).

התאמת בשמים לאישה, כפי שציינו תחילה, זו תורה בפני עצמה ויש מספר פאקטורים עיקריים בהתאמת בשמים לאישה והם: גיל, סוג העור, עונת השנה ומטרה:
התאמת בשמים לאישה - שאלה של גיל:
הגיל משחק מרכיב מאוד חשוב בהתאמת בשמים לאישה. אתם מידי פען נתקלים בתאטרון באישה מבוגרת המדיפה ריחות נפלאים אבל כשאתן מנסות את הבושם למחרת - הוא פשוט "מסריח" הוא חזק / כבד ופשוט לא נעים. זה פער הגילאים. עבור נשים מבוגרות, באמת כדאי ללכת על בשמים לאישה שהם כבדים מאוד (מרוכזים) עם דגש על בישום בניחוחח פירות. עבור בנות צעירות, כדאי ללכת על בישום קל, מאחר ועל עור צעיר, הריח מורגש בריכוז גבוה יותר. לכן כדאי לבחור בניחוחות קלילים, עדיף ספריי ואולי אף קרם גוף בריח של בושם.

התאמת בשמים לאישה - לפי עונת השנה:
עונות השנה משחקות תפקיד חשוב מאוד בבחירת סוגים של בשמים לאישה. בעוד שבעונות הקיץ והמעבר מומלץ לבחור בניחוח קליל (נקי), בעונת החורף מומלץ לבחור בסוג של בושם דומיננטי - עם ריכוז גבוה יתר וניחוח יותר דומיננטי אשר יורגש בסוף היום גם אחרי שהרוח המנשבת מנטרלת את הריחות.

התאמת בשמים לאישה - לפי סוג העור:
סוג העור משחק תפקיד מאוד חשוב באופן בו בשמים לאישה נספגים בעור ומדיפים לאחר מכן. בעוד שלנשים בעלות עור בהיר מומלץ לבחור סוגים של בשמים לאישה שהם מתקתקים, לנשים בעלות עור שחום דווקא מומלץ לבחור בושם קליל (אוורירי יותר). עור בהיר מסוגל לקלוט ריכוז גבוהה של אלכוהול מבושם ואילו במקרה של עור שחום, כמות מזערית מספיקה בשביל שירוחו אותן במשך כל היום.

התאמת בשמים לאישה - לפי המטרה:
זו שאלה שלא קשורה בגיל, עונת השנה, סוג העור ושם שאלה סובייקטיבית אחרת. השאלה היא מה מתאים לך?! האם את רוצה לבלוט בשטח, שכל אחד בחדר יריח אותך ממרחקים או שאת רוצה דווקא את סוג הריח העדין (שצריך להתקרב ולהתרכז בשביל להרגיש בו). 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 אתרים מומלצים: קוסמטיקה | מידע: אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
עוד אתרים:   קרמיקה |  ארונות אמבטיה |  שיפוצים |  ריצוף ואמבט |  
 רהיטים שופ | פורטל הרהיטים - חדרי ילדים

  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל קוסמטיקה © 2016