banner

יצירת קשר
מאמר בנושא בושם

לעיתים בחיינו עלינו לעשות דברים שאיננו נהנים מהם, אולי זו עבודה שלא טוב לנו בה אך אנחנו ממשיכים סתם מכוח האינרציה, או בגלל חשיבות הכסף, אולי

מאמר בנושא בושם
פורסם: 6/4/2012

מאמר זה שייך לקטגוריית בושם

לעיתים בחיינו עלינו לעשות דברים שאיננו נהנים מהם, אולי זו עבודה שלא טוב לנו בה אך אנחנו ממשיכים סתם מכוח האינרציה, או בגלל חשיבות הכסף, אולי זה הליכה להסדיר עניינים בבנק, או ביטוח לאומי. לעיתים קורים לנו דברים במהלך היום שמלחיצים אותנו או מעציבים אותנו, דוגמת תאונת דרכים, פרידה מבן זוג, או אפילו ציון נמוך בבחינה.

כל אחד מהדברים הללו יכול להשפיע על מצב הרוח שלנו בצורה שתמנע מאתנו לתפקד טוב במהלך היום. כל אחד מהם, ועוד רבים כמוהם יכול למנוע מאתנו להיות מרוכזים, אולי אף לנגוס בביטחון העצמי שלנו. אילו רק היה לנו משהו שהיה מאפשר לנו לשכוח את כל הדברים שקרו במהלך היום, שהיה מחזיר לנו את הביטחון העצמי וההרגשה הטובה, שהיה ממקד אותנו שוב במה שחשוב. אולי יש משהו כזה.

אולי בושם איכותי יכול להיות בדיוק העוגן לו קיווינו ביום רע. בושם אנו אומנם שמים בבוקר, לפני צאתנו לעולם, אבל הריח שלו מלווה אותנו גם אחר כך. בושם נמצא שם וסובל אתנו כשממש משעמם לנו בעבודה, או כשעוקפים אותנו בתור לבנק. בושם חש את העצבים שלנו כשאנו חווים תאונת דרכים שלא באשמתנו, וגם כשכן. הוא מרגיש רע בשבילנו כשבן הזוג נפרד מאתנו וכשהציון בבחינה נמוך במיוחד.

בושם מלווה אותנו בכל אלה, אם רק היינו שמים לב אליו אולי לאותו בושם הייתה יכולה להיות השפעה חיובית על ההרגשה שלנו בכל אחד מהמקרים הללו, ושלל המקרים האחרים שיכולים היו להתרחש. ברכישת בושם אנו מחפשים את זה שיהיה לו ריח שהכי נזדהה איתו, הכי נהנה להתחייב אליו לתקופה ארוכה. הריח הטוב שלנו, כשאנחנו מתיזים על עצמנו את הבושם גורם לנו לחייך, להרגיש טוב עם עצמנו ומעלה לנו את הביטחון העצמי, כי הרי ידוע שאחד הדברים שהכי מושכים את המין השני הוא הריח.

רכישה של בושם אהוב היא מהותית. אם בכל אחד מהמצבים שתוארו לעיל היינו לוקחים רגע לנשום עמוק, ולהסניף את היד, היינו מריחים את הריח הזה, הריח של הבושם המוכר והטוב, שתמיד תומך ומבין, שמזכיר לנו מי אנחנו ומכניס לנו לפרופורציות את מה שקורה סביבנו,, מזכיר לנו שיש לנו גם דברים חיוביים בחיים, היינו יכולים להיות אנשים הרבה פחות לחוצים.

חישבו על כך בפעם הבאה שאתם ניצבים מול דוכן בשמים. איזה בושם מבין אילו העומדים לפניכם, הוא האחד שהייתם שמחים לשתף אותו לא רק ברגעים הטובים בחיים, ברגעים בהם אתם גם ככה מרגישים טוב לגבי עצמכם, אלא גם ברגעים הפחות טובים. חישבו מיהו הבושם המושלם בשבילכם שיעשה לכם טוב כשתזכרו שאתם מריחים כמוהו. זהו בושם החיים שלכם.

קרן תור.

 

 

 

 

 

 

 

 

 אתרים מומלצים: קוסמטיקה | מידע: אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
עוד אתרים:   קרמיקה |  ארונות אמבטיה |  שיפוצים |  ריצוף ואמבט |  
 רהיטים שופ | פורטל הרהיטים - חדרי ילדים

  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל קוסמטיקה © 2016