banner

יצירת קשר
מאמר בנושא בושם

בענף הפרפומריה העשיר, אליו מצטרפים עוד ועוד מותגים מידי שנה, לא קיימת השאלה האם זהו בושם טוב או לא. כולם טובים, כולם איכותיים רק שכל בושם נו

חדי
פורסם: 6/4/2012

מאמר זה שייך לקטגוריית בושם

בענף הפרפומריה העשיר, אליו מצטרפים עוד ועוד מותגים מידי שנה, לא קיימת השאלה האם זהו בושם טוב או לא. כולם טובים, כולם איכותיים רק שכל בושם נועד להתאים לטעם של מישהי אחרת. בחירת בושם היא עניין אינדיוידואלי.
ישנם סוגים רבים של בשמים: בושם מתוק, בושם חזק, בושם קליל ועוד. ישנו סוג של בושם שמתאים יותר למבוגרות, סוג של בושם שמתאים יותר לצעירות, סוג של בושם שמתאים יותר לקיץ, סוג של בושם שמתאים יותר לחורף ועוד. אין סוף סוגים שלבשמים.
ההבחנות החשובות עבורך הן כמובן איזה סוג של ריח מושך אותך ומתאים לעור שלך אבל בעיקר - מהו הצורך שלך מאותו בושם: האם זהו בושם שאת רוצה להשתמש בו יום יום (לעבודה, סידורים ופגישות) או שזהו בושם חגיגי (לאירועים מיוחדים). ההבדל בין הסוגים הוא בריכוז האלכוהול הקיים באותו בושם וכמובן - בסוג הריח.
זו טעות נפוצה לחשוב כי בושם קל ליום יום יעלהפחות מאשר בושם כבד ללילה. טעות מושלמת. מה שקובע את המחיר של הבושם הוא החברה המייצרת (המותג) ולאו דווקא הסוג. 
לרוב, החברות המייצרות מספר רב של בשמים מייצרות בשמים בסגנונות שונים של ריחות (כך שאם לא אהבתם את ה"טריז''ור" של לנקום אין שום סיבה שלא תאהבו את הבושם "פואם" וכו''.
בושם צריך לבחור לאט ובסבלנות, אם את ממהרת לטיסה ואת מודדת בושם בדיוטיפרי, קחי את הזמן, אם את עדיין מתלבטת, אל תקני. בושם צריך לדבר אליך ולמשוך אותך כבר מהפעם הראשונה. אין מה להשקיע ולקנות בושם שלא סגורים לגביו.
אם את רוצה לקנות לחברה או לקרובת משפחה בושם ליום הולדת, העצה הכי טובה היא לבדוק באיזה בושם היא כבר משתמשת לקנות לה בקבוק נוסף. אנשים שאוהבים סוג מסויים של בושם תמיד ישמחו לקבלל אחד חדש. אל תקנו סוג חדש של בושם כמתנה, אפילו לידידה קרובה שאתן בטוחות שאתן כבר מכירות את הטעם שלה בהכל. זכרו כי בושם לא מריח אותו דבר על כולן. מה שנעים לך לאו דווקא ידיף ריח ניחוח על חברתך. אם את כבר מעוניינת להפתיע ולקנות סוג חדש של בושם - לעולם אל לשכחי להעניק לה אותו עם פתק החלפה. זכרו - בושם זה עניין של טעם ו-רי-חץ
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 אתרים מומלצים: קוסמטיקה | מידע: אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
עוד אתרים:   קרמיקה |  ארונות אמבטיה |  שיפוצים |  ריצוף ואמבט |  
 רהיטים שופ | פורטל הרהיטים - חדרי ילדים

  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל קוסמטיקה © 2016