banner

יצירת קשר
הסרת שיער

לא כולנו נולדנו עם גוף שמכוסה שיערות בלונדיניות רכות וכמעט בלתי נראות, חלקנו פחות בהירות ובהתאם גם שיער גופנו. השיער הסורר, אשר גדל פרא במקו

מאי
פורסם: 6/4/2012

מאמר זה שייך לקטגוריית הסרת שיער
לא כולנו נולדנו עם גוף שמכוסה שיערות בלונדיניות רכות וכמעט בלתי נראות, חלקנו פחות בהירות ובהתאם גם שיער גופנו. השיער הסורר, אשר גדל פרא במקומות שבו היינו מעדיפים שהיה מוכמן או לא קיים, מפריע, מציק, מסיח אותנו מדברים חשובים יותר בחיים. בעבודה, כאשר אתן יושבות במשרד, מתקתקות במחשב, לפתע זזה העין מן המסך ונופלת על יד ימין, או על יד שמאל, והריכוז, שהיה עד עתה נתון לפרויקט החשוב שאת מבצעת, עבר להיות נתון למחשבה המציקה על כמה מכוער השיער השחור העבות שמכסה את ידך. מוחך גולש וחושב על המבוכה בכך שמישהו שאינו את ישים לב לעניין ומאותו הרגע, התמקדות מלאה במשימה שלפנייך כבר לא אפשרית. המוח, בכל רגע יחזור לאותה יד, שנמצאת שם, שעירה וגלויה לכל, והעבודה החשובה שהיה עלייך לעשות, אומנם תיעשה, אבל סביר שלא במהירות או באיכות שהייתה יכולה להיעשות אם המחשבות היו נתונות רק בה.
 
כדי שלהבא לא תגיעי למצב כזה, תבחרי בהסרת שיער. הסרת שיער מהידיים, כמו גם מכל אזור אחר בגוף יכולה להיעשות במגוון רב של דרכים וכך את פותרת את עצמך ממחשבות טורדניות כמו זו שהוצגו לעיל. הסרת שיער הנו תחום שמקבל מענה מכל מיני כיוונים – על ידי כל מיני תכשירים שונים וזה בגלל שהמחשבות הללו שמפריעות ליומך, מפריעות להרבה נשים, הביקוש להעלמת המחשבות, להסרת שיער מטריד מהגוף מעסיק כמעט את כל הנשים, אם לא את כולן, וכשיש ביקוש, כמו שיש לתכשירים להסרת שיער, יש גם הרבה קופצים כדי לתת לו מענה.
 
אז תבחרי את הצורה האידיאלית עבורך לביצוע הסרת שיער ותפטרי ממנו ומפיזור הדעת שהוא גורם לך. הסרת שיער כדי להיות ממוקדת יותר בעבודה ובעלת ביטחון בחיים בכלל. המחשבות הללו, שהסרת שיער מעלימות, מורידות את הביטחון שלך, כאמור, ולא רק מפריעות לריכוז, וזה בגלל שאת תמיד מפחדת שאחרים, גברים בעיקר, יראו את הידיים השעירות שלך ויגעלו כמו שאת נגעלת מעצמך. הסרת שיער מאפשרת לאשליה שאת בחורה חלקה לחיות בראשם של הגברים בחייך, לפחות מבחינתך, ואז תוכלי להיות רגישה פחות לסביבה, בטוחה יותר בעצמך וכמובן – ממוקדת בעבודה.
 
הסרת שיער זה דבר טבעי, שעושות כל הנשים כמעט. הסיבות לכך מגוונות אך כולן קשורות לכמה שיער סורר מציק לנו ומפריע למראה המטופח שאנחנו מעוניינות לשדר. הסרת שיער הופך את האינטראקציות החברתיות לנוחות יותר עבורנו, שכן אנחנו לא צריכות לדאוג בקשר לפן הזה במראה שלנו, וכן, הסרת שיער, הופך את השהות בחברת עצמנו לנוחה יותר, וממוקדת מטרה, כי אין לנו שיער מיותר שיציק לנו בזווית העין.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 אתרים מומלצים: קוסמטיקה | מידע: אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
עוד אתרים:   קרמיקה |  ארונות אמבטיה |  שיפוצים |  ריצוף ואמבט |  
 רהיטים שופ | פורטל הרהיטים - חדרי ילדים

  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל קוסמטיקה © 2016