banner

יצירת קשר
הסרת שיער

הסרת שיער היא בין הפעולות הנפוצות ביותר שעושה האדם. אנו טועים אם נחשוב כי פעולת הסרת שיער או שמא יש לדייק ולומר- פעולות הסרת שיער, אינן שמור

קרן
פורסם: 6/4/2012

מאמר זה שייך לקטגוריית הסרת שיער

הסרת שיער היא בין הפעולות הנפוצות ביותר שעושה האדם. אנו טועים אם נחשוב כי פעולת הסרת שיער או שמא יש לדייק ולומר- פעולות הסרת שיער, אינן שמורות רק למין הנשי ולגזרתו. לא ולא. הסרת שיער היא דבר כה נפוץ, שהיא חולשת גם על בני המין החזק.

ניתן לבצע הסרת שיער במגוון שיטות. כל אחד יכול למצוא במבחר השיטות את שיטת הסרת שיער המתאימה והמועילה לו. לרוב, בוחרים אנשים את שיטות הסרת שיער שלהם על פי מידת ורמת  הכאב שהם מוכנים לסבול. לצערנו, חונכנו, וגם על פי ניסיון אישי, שכאב ויעילות אינם הולכים יחד בנוגע לביצוע הסרת שיער. המכשיר שמכאיב הוא האפקטיבי ביותר והמכשיר שלא מכאיב כלל לא ניכרת השפעתו לטווח הארוך יותר.

להלן מספר דוגמאות לכלי שימוש הסרת שיער מכאיבים:

הסרת שיער בשעווה, מריטה בחוט, הסרת שיער באמצעות אפילציה, הסרת שיער בעזרת סוכר חם ורצועות בד, מכונה חשמלית המבצעת הסרת שיער ועוד כהנה וכהנה.

כעת נעבור למספר דוגמאות לאפשרויות הסרת שיער לא מכאיבות:

בראש ובראשונה יש את הגילוח כשיטה הנפוצה ביותר, אך פחות יעילה שכן הסרת השיער מתבצעת מעל פני העור ולא מוציאים את השורש. בנוסף, יש משחות למיניהן שריחן עד למרחוק ופעולתן דומה לפעולת הסרת שיער כבגילוח, יש הבהרת שיער- שאיננה נחשבת מריטת שיער אך מהווה סוג של פתרון..

למזלנו, יש שיטה שכבר איננה חדשה אך נחשבת מאוד מודרנית. אנו מדברים כמובן על הסרת שיער באמצעות לייזר. הסרת שיער באמצעות לייזר מאפשרת שילוב אידיאלי בין הסרה יעילה ומהירה לבין הפחתת אי הנוחות עד כמה שניתן מהליך שכזה. אנו מדברים על תוצאות נהדרות עם אחוזי הצלחה גבוהים וגם אם נשארות מספר שיערות במקום קטן הן דקות וחסרות צבע שלא ניתן להבחין בהן.

מי שמעדיפה את השיטה הוותיקה יכולה להמשיך בהסרת שיער בשיטות היעילות יותר שהזכרנו. אם כמובן תוכל לסבול את הכאב. לכן אנו ממליצים שוב לבחון שיטות הסרת שיער בלייזר. לייזר איננו יקר כמו בעבר ולכן נגיש יותר לרב שכבות האוכלוסייה. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 אתרים מומלצים: קוסמטיקה | מידע: אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
עוד אתרים:   קרמיקה |  ארונות אמבטיה |  שיפוצים |  ריצוף ואמבט |  
 רהיטים שופ | פורטל הרהיטים - חדרי ילדים

  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל קוסמטיקה © 2016