banner

יצירת קשר
הסרת שיער

מ

רק
פורסם: 6/4/2012

מאמר זה שייך לקטגוריית הסרת שיער

 

מה לא נאמר או נכתב על הסרת שיער? רק כמות המילים שיצאו על הנושא  הזה יכולה לשפוך אור על התופעה ומורכבותה. גם אם יש מקומות בהם לא נהוג לבצע הסרת שיער או שפעולת הסרת שיער איננה נחשבת כנכס צאן ברזל של האוכלוסייה המקומית, בעיקר הנשים, גם שם ניתן לתת את הדעת לתופעה ההפוכה שמדגישה את הסרת שיער במקומות אחרים.

הסרת שיער הינה נורמה וותיקה שרק משתכללת עם השנים. איזו דרך ארוכה עברנו?

מחימום פרימיטיבי ומלכלך של סוכר ושימוש ברצועות כותנה לצורך הסרת שיער ועד הסרת שיער בלייזר. גם הדרך הארוכה הזו וההתפתחות העצומה מלמדות על חשיבות הסרת שיער ועל המאמצים שנעשו על מנת לייעל ולשפר אותה עבור המשתמשים. כן כן, כיום מונה הסרת שיער גם משתמשים! אין זו בושה ואפילו לא סוד כי גם גברים פונים לטיפולים אסתטיים שונים ומגוונים. הסרת שיער נכללת בתוך סל הטיפולים האלה ואיננה פוסחת על הגברים המסוקסים ביותר.

חשוב לציין, שאם לא בחרת בהליך הסרת שיער לצמיתות, מרגע שהתחלת בהסרת שיער לא תוכל להפסיק. הנקודה  הראשונה בה בחרת להסיר שיער היא נקודת האל חזור, ממנה לא ניתן לשוב אלא במעבר לשיטת הסרת שיער לצמיתות או היחלשות טבעית של השורש מפאת גיל. במקרה כזה, אנו חוששים שכבר לא יהיה לך אכפת יותר מדי מהסרת שיער..

אנו סבורים כי תרומה רבה יש לאדם בכך שהמציא את שיטות הסרת השיער המודרניות .כיום ניתן בקלות לעשות אפילציה או הסרת שיער בלייזר וכל זאת בידיעה כי הסרת השיער היא אכן לצמיתות. שיער לא יהווה עוד מכשול בחייכם ולא יגזול מכם עוד זמן מיותר.

מבחינת סף הכאב, מועיל מאוד לשמוע על אופציה של אלחוש, אם כי מכשור מודרני כבר לא מצריך זאת. בכל זאת ניתן לקנות משחות באמצעות מרשם לצורך הרדמה מקומית וחיצונית של העור לפני ביצוע הסרת שיער. חלק מהקוסמטיקאיות מחזיקות במשחות כאלה בתוך הקליניקה שלהן עצמה, כך שלא תצטרכו להטריח עצמכם בנושא זה.

בנוסף ישנם קרמים להרגעה או קרמים רפואיים אם צריך להרגעת האזור וחיטוייו לפני ואחרי טיפול הסרת שיער.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 אתרים מומלצים: קוסמטיקה | מידע: אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
עוד אתרים:   קרמיקה |  ארונות אמבטיה |  שיפוצים |  ריצוף ואמבט |  
 רהיטים שופ | פורטל הרהיטים - חדרי ילדים

  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל קוסמטיקה © 2016