banner

יצירת קשר
שיער בגוף? לא עלינו

אם פעם גבר שעיר היה סימן לגבריות שהרי כיום גם הגברים נרתמים למלאכת הסרת השיער. כן, מסתבר שכיום אף אחד לא רוצה להיות שעיר. כולם, נשים וגברים

דוד
פורסם: 6/4/2012

מאמר זה שייך לקטגוריית הסרת שיער

 אם פעם גבר שעיר היה סימן לגבריות שהרי כיום גם הגברים נרתמים למלאכת הסרת השיער. כן, מסתבר שכיום אף אחד לא רוצה להיות שעיר. כולם, נשים וגברים כאחד רוצים להיפטר משיער עודף.

בעבר תחום הסרת השיער היה שייך לנשים בלבד, אך כיום גברים רבים אינם משלימים עם שיער עודף וגם רוצים עור חלק נטול שערות מיותרות. בעבר תחום הסרת השיער התלווה באי נוחות. גילוח, שעווה, חוט, כל זה ועוד הם שיטות שרווחות גם היום, אך הם אינן מציעות פתרון לטווח ארוך.

בזכות חידושי הטכנולוגיה, ניתן להסיר שיער לצמיתות מכל הגוף. חידושים כמו לייזר והאינפרא אדום, הייו קרן אור בתחום הסרת השיער. אם בעבר הלכנו לקוסמטיקאית שהרי כיום יש מכונים מקצועיים מיוחדים שמתמחים בהסרת שיער. והפיתוי הוא גדול, מי מאתנו לא רוצה להיפטר מהשגרה מורטת העצבים של הסרת שיער מדי יום ביומו?

אך האם שיטות אלו בטוחות? ומהי בעצם מידת ההצלחה האמיתית? מאחורי כל ההבטחות של המכונים?

הסרת שיער לצמיתות? 
אם גמלה בליבכם ההחלטה על הסרת שיער לצמיתות חשוב שתדעו את העובדות מאחורי ההבטחות.  למעשה, לייזר וקרן אור מורידים רק  כ 80% מהשיער, שאר השיער נחלש מהשורש והופך דק או פלומתי יותר. חשוב להבין כי יש מחזור צמיחת שיער, ובזמן הטיפול לא כל השורשים פעילים ומצמיחיםשיער, זוהי גם אחת הסיבות שטיפול להסרת שיער נמשך מספר חודשים ולפעמים אף יותר, תלוי בעובי השיער, הפיגמנט של השיער ומחזור צמיחתו.

חשוב גם לערוך הבדלה בין השיטות: לייזר ואינפרא אדום.


לייזר 
הלייזר הינו ריכוז אנרגיה דרך גזים או גבישים מסוימים, כך נוצרת קרן אור בעלת אורך גל אחד. עם ריכוזו, מפיק הלייזר חום והורס את שורש השיער.  הלייזר, בזכות אורך הגל היחיד, "מזהה" ומתרכז בצבע השיער הכהה, והחום שהוא יוצר הורס את שורש השיער עצמו. חשוב לציין שהסרת השיער באזור המטופל נעה בסביבות 80% הצלחה.
לפני טיפול לייזר, מומלץ לגלח את השיער באזור בו אנחנו מטפלים, כך כשהלייזר יחמם את השיער, הוא יקלוט את החלק שנשאר בתוך העור ולא ישרוף את פני העור עצמו.

תופעות לוואי- לאחר הטיפול העור יהיה אדמדם וייתכנו עקצוצים קלים באזור המטופל. לעיתים ייתכנו כויות קלות שייעלמו תוך יומיים בערךבמקרים נדירים יותר תהיה פיגמנטציה אשר תעבור תוך שבועיים שלושה.
הלייזר אינו מומלץ לבעלי שיער בהיר ועור כהה או שזוף, לנשים בהריון או צעירים בגיל ההתפתחות. ולבעלי עור רגיש.

קרן אור-אינפרא אדום
לרוב קוראים לטיפול בקרן אור "אינפרא אדום", למרות שיש בטיפול
 מספר אורכי גל ולא רק זה המייצר את האינפרא אדום.הקרן אור משלבת בתוכה מספר אורכי גל ולכן יתרונה על הלייזר הוא, שניתן להתאים את הטיפול לבעלי עור כהה יותר. חשוב לציין שקרן האור לא פותרת את הבעיה של בעלי השיער הבהיר, זאת מכיוון שגם היא "מזהה" גוונים כהים ולא בהירים. 
תופעות
 הלוואי דומות מאוד לשימוש בלייזר, אדמומיות, עקצוצים ולעיתים כוויות קלות. מכיוון שטיפול זה מתאים גם לכהי העור וישנה סיכויים גבוהים יותר להיכוות, חשוב לקבל ייעוץ מקצועי מבעל ניסיון
.  

לסיכום: במידה והחלטתם להסיר שיער לצמיתות חשוב שתקבלו ייעוץ מקצועי ומהימן מבעל מקצוע מוסמך. רצוי לא להגיע שזופים ואם אתם סובלים מבעיה בריאותית או שאתם נוטלים תרופות תיידעו את המטפל לפני הטיפול  על מנת להבטיח תוצאות אופטימאליות.

 

 

 

 

 

 

 

 

 אתרים מומלצים: קוסמטיקה | מידע: אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
עוד אתרים:   קרמיקה |  ארונות אמבטיה |  שיפוצים |  ריצוף ואמבט |  
 רהיטים שופ | פורטל הרהיטים - חדרי ילדים

  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל קוסמטיקה © 2016