banner

יצירת קשר
הסרת שיער

הסרת שיער בלייזר נחשב לטיפול מאוד מוצלח בעל סיכויי הצלחה גבוהים. סיכויי הצלחה של הסרת שיער בלייזר עומדים על 80 אחוזי הצלחה, זו לפחות ההתחיי

לחי
פורסם: 6/4/2012

מאמר זה שייך לקטגוריית הסרת שיער

 הסרת שיער בלייזר נחשב לטיפול מאוד מוצלח בעל סיכויי הצלחה גבוהים. סיכויי הצלחה של הסרת שיער בלייזר עומדים על 80 אחוזי הצלחה, זו לפחות ההתחייבות שמוכנים בעלי מכונים לקוסמטיקה להתחייב עליה. המשמעות של אחוזי הצלחה כאלו של טיפול הסרת שיער בלייזר היא שהאזור המטופל יהיה מדולל משיער עד שמונים אחוז מסך כל השיער שהיה קיים באזור זה. הטיפול הסרת שיער מחליש את שורש השערה ואם זו עדיין חוזר לצמוח אז היא צומחת בצורה חלשה ועדינה הרבה יותר ולעיתם אף תנשור מעצמה. כמובן שהנתונים האלו משתנים מאדם לאדם ומאזור טיפול בגוף.

טיפולים שונים של הסרת שיער מאוד מוכרים לנשים שבקרבנו אך בשנים האחרונות גברים רבים ניגשים לבצע הסרת שיער גם הן.

נשים מבצעות טיפולי הסרת שיער מאז ומתמיד ובכל מיני צורות. הסרת שיער באמצעות פינצטה בדרך כלל מבוצעות באזורים מאוד מסוימים כמו הגבות והם, הסרת שיער על ידי שעווה ולמעשה תלישת השיער גם היא שיטת טיפול להסרת שיער שהייתה לפחות מאוד נפוצה בשנים עברו, ואילו היום כולנה נטשו השיטות הישנות להסרת שיער והיום כולן מבצעים הסרת שיער תת עורית, הינו הסרת שיער בלייזר שזו מציעה יתרון משמעותי אחד שאין לאחרים. צמיתות הטיפול. בטיפול הסרת שיער בלייזר אנו מגיעים למצב בו השיער שטופל לא צומח שוב וזאת בגלל שהלייזר למעשה הורס את שורש השערה שלנו.


חומר מלנין מצוי בעור ובשער עצמו, והוא זה אשר סופג את חום קרני הלייזר שעה שאנו מבצעים הסרת שיער. ככל שחומר זה מצוי יותר בשערה כך טובה יותר תהיה האפקטיביות של הטיפול. עור בהיר מרמז על פחות מלנין בעור, כך אם אנו מבצעים טיפול הסרת שיער על עור בהיר אזי שרוב חום קרני הלייזר יגיע לשערה עצמה ולא ייספג בעור. מתוך כך אנו מבינים כי גם שערה שחורה היא טובה יותר לטיפול ומתוך כך אנו מבינים גם שאנשים שחומים חשופים יותר לכוויות כתוצאה מטיפול הסרת שיער בלייזר.

לפני הטיפול מתבקש המטופל לגלח את השיער המיותר שנמצא באזורים המטופלים ולהגיע אל הקליניקה כשהוא כבר מגולח. לא מעט גם ממליצים להשתמש במשחות אלחוש שונות להרגעת העור ובכך להשיג הקלה משמעותית על טיפול הסרת שיער. שכן מדובר בטיפול כואב בסופו של דבר אם לא עושים שימוש במשחות אלחוש שונות אותן מורחים על העור כשעה לפני הטיפול וכך בעצם מרדימים קצת את האזור המטופל וממילא מרגישים פחות כאב בשעת טיפול הסרת שיער.

הדבר הכי טוב לעשות לפני שאנו מחליטים ללכת על טיפול הסרת שיער בלייזר הוא להתייעץ עם אדם שכבר עבר טיפול זה ולשאול אותו בנוגע לטיפול על כל חלקיו וכמובן, גם בנוגע לתוצאה הסופית. מדובר בטיפול לא פשוט מכל מיני בחינות וכדאי מאוד לעשות מחקר ראוי בטרם מחליטים על הסרת שיער.

 

 

 

 

 

 

 

 

 אתרים מומלצים: קוסמטיקה | מידע: אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
עוד אתרים:   קרמיקה |  ארונות אמבטיה |  שיפוצים |  ריצוף ואמבט |  
 רהיטים שופ | פורטל הרהיטים - חדרי ילדים

  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל קוסמטיקה © 2016