banner

יצירת קשר
הסרת שיער

ה

כל
פורסם: 6/4/2012

מאמר זה שייך לקטגוריית הסרת שיער

 

הסרת שיער תחום טיפולי חדש בעולם יחסית לטיולים אחרים שאפשר לקטלג תחת מטריית טיפולי קוסמטיקה, וטיפול זה שהינו טיפול ניתוחי ממש למעשה אינו נבדק ואינו מגובה במחקרים שבוצעו לאורך שנים רבות וההשפעות של הסרת שיער ובכלל היעילות של הסרת שיער עדיין אינן ידועות לעולם בצורה סבירה ובכל זאת, טיפולי הסרת שיער רק נדרשים יותר ויותר על ידי הצרכן הסופי שמודע לטיפוח עצמו יותר בשנים האחרונות.

טיפולי הסרת שיער ניתן לבצע היום במכוני קוסמטיקה שונים ובמרפאות שונות המעניקות שירותים שונים של אסטטיקה רפואית. ישנם הרבה תקנות בנוגע לרישוי הפעלת מכון המעניק שירותי הסרת שיער אך אפ אחת מאלו לא יודעת להתמודד עם השלכות של הסרת שיער לאורך זמן רב.

למשל, ידוע כי במקרים מסוימים, במיוחד אצל כהי עור ישנה ייתכנות לתופעות לוואי של הסרת שיער. תופעות לוואי אלו יתבטאו בצמיחה חזקה יותר של שיער ליד האזור בו בוצע טיפול הסרת שיער. אין לחוקרים עדיין הידע להסביר מדוע תופעה זו מופיעה אבל זו דוגמה מצוינת לתופעות לוואי של טיפולי הסרת שיער, ודוגמה זו רק ממחישה את החיסרון הגדול שבחוסר המחקר הרציני שנפרש על גבי עשרות שנים של טיפול וכמובן מאות אלפי מטופלים שנבחנו בתהליך זה בנוגע להשפעות הלוואי.

עד היום למשל אף מכון המעניק טיפולי הסרת שיער לא יכול להתחייב על תוצאה מושלמת וההתחייבות היא על דילול של עד כשמונים אחוז מהשיער. תוצאה זו מלמדת למשל שעדיין מדובר בטיפול שהתחום כולו עדיין לומד אותו. אם נשאל לדעתו של רופא בנוגע לטיפול זה זה יענה כי לא ידועות סכנות ספציפיות או אפילו תופעות לוואי של טיפול הסרת שיער והטיפול נחשב לבטוח מבחינה רפואית. אבל. וזהו אבל מאוד משמעותי, הטיפול אינו טיפול שמבוצע לאורך שנים ארוכות וכך גם כל המחקר אודותיו והידע שבו מחזיקים אנשי המקצוע המתעסקים בהסרת שיער. אז לצד תשובתו זו, שאין סכנה בהסרת שיער, הרופא תמיד יסייג את דבריו ויאמר כי עדיין אין מחקרים ראויים ואפשר ללא ספק כי בעוד כמה שנים יגלו שטיפול הסרת שיער יכול להיות ממש מזיק לעור שלנו, או מביא עימו כל מיני תופעות לוואי בלתי רצויות. כשאנו מדברים על טיפול כל כך אינטימי החולש על כל חלקי הגוף אזי שאנו מדברים על טיפול מורכב שאת ההשלכות שלו יש ללמוד ולהכניס אל תוך מערכת השיקולים. כרגע, עד כמה שידוע לפחות לכותב מאמר זה, אין שום ידיעה בנוגע להשלכות ותופעות לוואי של הסרת שיער.

לכאורה מדובר בטיפול מאוד פשוט בו מבצעים הסרת שיער על ידי הריסת השורשים של השיער. פעולה זו חוזרת על עצמה מספר פעמים וזאת עד שהשיער מגיע למצב בו לשורש של השערה אין יותר הכוח להצמיח שיערה שוב. ובכל אופן זו לא תהיה אותה שערה מבחינת העובי והחוזק והאורך.

 

 

 

 

 

 

 

 

 אתרים מומלצים: קוסמטיקה | מידע: אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
עוד אתרים:   קרמיקה |  ארונות אמבטיה |  שיפוצים |  ריצוף ואמבט |  
 רהיטים שופ | פורטל הרהיטים - חדרי ילדים

  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל קוסמטיקה © 2016