banner

יצירת קשר
הסרת שיער

הסרת שיער לנשים בלבד? מזמן לא. הגבר של שנות האלפיים הוא גבר שונה בתכלית כזה שמתחשב בהחלט בהופעתו החיצונית ועובד תמיד וטורח לשפר ולשדרג את ה

חדי
פורסם: 6/4/2012

מאמר זה שייך לקטגוריית הסרת שיער

 הסרת שיער לנשים בלבד? מזמן לא. הגבר של שנות האלפיים הוא גבר שונה בתכלית כזה שמתחשב בהחלט בהופעתו החיצונית ועובד תמיד וטורח לשפר ולשדרג את ההופעה והמראה חיצוני שלו. המטרוסקסואל קוראים לו ואם בעבר גברים היו חוגרים למותניהם כלי הנשק שלהם איתם הם יוצאים או חוזרים מן הקרב עמוסי שלל, הרי שהיום הגבר המטרוסקסואל לא חוגר למותניו כלי נשק ובטח שלא מתהדר בכאלו, עיקר עניינו של המטרוסקסואל הוא דווקא היקף המותניים שלו ולא האם יחגור או לא כלי נשק להתפאר בהם. הגבר של היום יודע להתפאר בעור עדין ומטופח, בגוף חלק שעברהסרת שיער ובתסרוקת מסוגננת.

כיצד זאת ייתכן שגברים רבים כל כך בימינו בוחרים לבצע הסרת שיער והיכן הוא אותו גבר שאך לפני כמה שנים היה צוחק ולועג לגבר שעסוק מידי במראהו החיצוני, וכמובן אי אפשר להתעלם כמובן מהתרבות הכללית והתפיסה והמסרים של גופי התקשורת שדואגות גם הן לטפח את המודל של הגבר החדש, זה שלא מתבייש לבצע הסרת שיער או לטפל בציפורניים שלו במכוני קוסמטיקה שונים ולמעשה, אם בעבר מכוני קוסמטיקה היו משקיעים את מירב המאמצים השיווקיים שלהם ואולי את כל המאמצים השיווקיים שלהם בשביל לפנות לנשים ולכבוש את לב האישה אזי שהיום מכוני קוסמטיקה מציעים מגוון שירותים המיועדים לגברים באוםון ייחודי כמו למשל טיפולים להסרת שיער.

אז איפה הוא הגבר של פעם, המאצ''ו הקשוח שאם היה עסוק בטיפול הסרת שיער עשה כן אך ורק בגלל שהוא שחיין מסוקס שהשיער המיותר מפריע לו בשחייתו. היכן הוא אותו גבר קשוח בעל ידיים מיובלות מעבודה בקשה והאם אפשר למצוא אותו היום אך ורק במכוני הספא חרד למה שהלחות עושה לשיער שלו. ולצד השאלה המאוד מעניינת הזו אפשר לשאול גם מה על אותן נשים אשר נמשכות לאותו גבר חדש ולמעשה מעודדות ומאשרות את הגבר המטרוסקסואל החדש. אלו הן שאלות מאוד מעניינות והתשובות עליהן יכולות להיות מגוונות וחותכות כל תחום חברתי פסיכולוגי סוציולוגי.

כמה גם התקשורת והתעשייה כולה מאשררת את אותו כבר חדש, שהרי היום אנו עדים להרבה כוכבנים גבריים שביצעו ניתוחים הסרת שיער ועשו זאת בריש גלי וללא כל בושה, וזו אולי ההוכחה הניצחת למעבר לתקופה חדשה, תקופה בה הגבר, כמו האישה, צריך תמיד לטפח את עצמו ולשמור על ההופעה החיצונית שלו. אנו יכולים לראות זאת בכל תחומי האופנה ותחומי הקוסמטיקה ולא רק במה שקשור להסרת שיער, אנו יכולים לראות את זה בחנויות הבגדים שם קולקציות של גברים מפותחות יותר מאי פעם ומלאות פרטים ואופנות ממש כמו אופנות הנשים למיניהן. כך הגבר החדש מרשה לעצמו לעשות מסע קניות ולרכוש בלי די בגדים ממש כמו נשים וכמו כן, גם אין לו שום בעיה לבצע הסרת שיער.

 

 

 

 

 

 

 

 

 אתרים מומלצים: קוסמטיקה | מידע: אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
עוד אתרים:   קרמיקה |  ארונות אמבטיה |  שיפוצים |  ריצוף ואמבט |  
 רהיטים שופ | פורטל הרהיטים - חדרי ילדים

  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל קוסמטיקה © 2016