banner

יצירת קשר
מאמר בנושא הסרת שיער בלייזר

כאשר אנו קמים בבוקר, וממרקים עצמנו לקראת היום שבפתח, אנחנו רוצים להרגיש ולהראות נקיים ומטופחים. אחד הדברים שיתרמו להרגשה הזו בשביל רובנו הו

קרן
פורסם: 6/4/2012

מאמר זה שייך לקטגוריית הסרת שיער בלייזר

 כאשר אנו קמים בבוקר, וממרקים עצמנו לקראת היום שבפתח, אנחנו רוצים להרגיש ולהראות נקיים ומטופחים. אחד הדברים שיתרמו להרגשה הזו בשביל רובנו הוא גוף חלק. הורדת שיער מיותר מהגוף מעניקה לנו תחושה טובה יותר, גם אם אף אחד לא יודע על כך חוץ מאתנו. אבל, בדרך כלל, אם אין מי שידע על כך, אנחנו לא תמיד ששים, ששות בעיקר, להעביר את גופנו את חוויית הורדת שיער. זה דורש זמן ולעיתים, תלוי בשיטה, זה גם בלתי נעים. אבל אם זה גורם לנו להרגשה טובה, למה אנחנו לא עושים את זה בכל מקרה? כנראה בגלל שלמדנו לא לעשות דברים רק בשביל עצמנו, למדנו שאין בכך תועלת. אבל האם זה באמת מיותר להשקיע בעצמכם - בבנאדם שמסתכל במבט חודר אל תוך עיניכם בכל בוקר במראה, מכין לכם קפה בבוקר, משלם את החשבונות בבית, והולך לעבודה כדי לפרנס את אתכם מדי יום. אתם עושים כל כך הרבה, לא מגיע לכם משהו שיעשה לכם טוב?

אם אתם מתעצלים להשקיע את הזמן כל כמה ימים ולהוריד שיער, אז תחשבו ברצינות על הסרת שיער בלייזר. הסרת שיער בלייזר מאפשרת לכם, לאחר מספר טיפולים שנערכים אחת לכמה חודשים, להגיע למצב שהשיער מדלדל עד נעלם לגמרי. אם אתם בעלי שיער כהה ועור בהיר, הטיפול הזה מושלם עבורכם, מפני שקרני הלייזר מתמקדים בדברים כהים מתחת לעור – השערות שלכם, ומשמידים אותם. אם עורכם כהה או אם שיערכם בהיר, הטיפול עדיין יכול לתרום לכם – ייתכן שגם עבורכם הטיפול יעלים השיער לגמרי לאורך זמן, מפני שאת עוצמת קרני הלייזר יווסתו בהתאם לצבע העור וצבע השיער שלכם (עור בהיר ידרוש קרן בעוצמה חזקה יותר, שתוכל לקלוט את שיערם ובעלי עור כהה ידרשו קרן בעלת עוצמה חלשה יותר, על מנת שלא תיצור כוויות על עורם), לכל הפחות , שיערכם ידולל מאוד. הסרת שיער בלייזר הופכת נפוצה יותר ויותר מפני שהיא אינה יקרה מדי, מחזירה את עלותה לאחר תקופה, ומאפשרת לכם לחסוך זמן. הטיפולים אינם ארוכים והם מתבצעים במרווחים גדולים, כאשר במרווחים הללו אין צורך לדאוג לשיער הגוף, מפני שהוא הושמד מהשורש, וייקח לו זמן רב לצמוח מחדש, אם בכלל, תלוי עד כמה מהר מגיבים לטיפול.

אז האם אתם עדיין מתעצלים להשקיע בבנאדם הקרוב אליכם ביותר, החשוב ביותר בחייכם? הסרת שיער בלייזר תפתור לכם את הדילמה התמידית- האם לטרוח להוריד שיער אם אין מי שיראה זאת פרט אליי, בכך שתעלים את השיער מהמשוואה הזו. ברגע שתחליטו לבחור בהסרת שיער בלייזר תקומו בכל בוקר בהרגשה חלקה, נקייה ומאושרת יותר בשל כך. הסרת שיער בלייזר תהיה המתנה הקטנה שלכם לעצמכם, שתרגישו בה בכל יום מחדש, ויותר חשוב- תרגישו בחסרונה, אם תחליטו לא לתת לעצמכם את המתת האולטימטיבי הזה.

קרן תור.

 

 

 

 

 

 

 

 

 אתרים מומלצים: קוסמטיקה | מידע: אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
עוד אתרים:   קרמיקה |  ארונות אמבטיה |  שיפוצים |  ריצוף ואמבט |  
 רהיטים שופ | פורטל הרהיטים - חדרי ילדים

  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל קוסמטיקה © 2016