banner

יצירת קשר
מאמר בנושא הסרת שיער לצמיתות

כיום כולנו חיים בעולם מהיר ודינאמי, יש לנו הרבה מטרות והרבה צרכים. אנחנו שואפים לשגשג ומשקיעים זמן רב בכדי להגיע למטרותינו. לא עוד אנחנו מס

טאי
פורסם: 6/4/2012

מאמר זה שייך לקטגוריית הסרת שיער לצמיתות

 כיום כולנו חיים בעולם מהיר ודינאמי, יש לנו הרבה מטרות והרבה צרכים. אנחנו שואפים לשגשג ומשקיעים זמן רב בכדי להגיע למטרותינו. לא עוד אנחנו מסתפקים במה שיש ותמיד שואפים להגיע גבוה יותר, לכבוש עוד הר ולתקוע בו את דגל ההצלחה שלנו, לאפשר שנייה בלבד בלו"ז העמוס לאנחת רווחה וגאווה, ואז מיד להמשיך לפסגה הבאה. אנחנו חיים בעולם אגואיסטי שבו, אם לא נדאג לעצמנו, אנחנו נשאר מאחור, כי אף אחד אחר לא ידאג לנו, ולכן, את הזמן שלנו אנחנו בוחרים להשקיע בפיתוח עצמי לשם השגת קידום בחיים.

הבעיה היא, שיש כמה דברים, שהם חשובים לנו ומהווים חלק מחיינו ופשוט אין לנו את הזמן להשקיע בהם. למשל הורדת שיער. רובנו לא נולדנו חלקים באופן טבעי. רובנו היינו רוצים לסלק את השיער המיותר מגופנו תוך בזבוז הכמות המינימאלית ביותר של הזמן הפרטי שלנו, על מנת שאותו נוכל להשקיע באפיקים רווחיים יותר. הסרת שיער לצמיתות מעניקה לנו בדיוק את זה. הסרת שיער לצמיתות מאפשרת לנו לשמור על חיים במסלול המהיר, תוך הקצאת כמות זמן הקטנה ביותר לטיפוח שלנו מהבחינה הזו. שלא תבינו לא נכון, כולנו מאוד משקיעים במראה החיצוני שלנו, ובטיפוח, אבל בתוכנו היינו מעדיפים להשקיע בזה כמה שפחות זמן, על מנת שנהיה כמה שיותר יעילים עם זמננו הפרטי, וכל למצות את החיים הללו ככל שנוכל לפני שיגמרו.

הסרת שיער לצמיתות, כאשר המשמעות של ''צמיתות'' אינה ''לנצח'', אלא לכמות זמן גדולה מאוד – שנה, במקרים של חלק מהמוצרים, אפילו יותר, נותנת לנו תקופת זמן ארוכה במיוחד שבה אנחנו יכולים ליהנות מגוף חלק מבלי צורך להתעסק עם זה. היתרון של הסרת שיער לצמיתות ברור, את הזמן שעד עתה השקענו בהסרת שיער אחת לחודש, אולי אף אחת לכמה ימים, תלוי בשיטה שעד כה השתמשנו בה, נוכל להפנות לאפיקים אחרים – למשפחה, לחברים, לעבודה, לאן שצריך. הסרת שיער לצמיתות עוזרת לנו להפטר מההרגשה הזו, שרובנו מרגישים במהלך הורדת שיער, הרגשה שהזמן נוזל לנו בין האצבעות ובמקום לעשות משהו מהנה לפחות בזמן המבוזבז, אנו סובלים מהכאב של מריטה, או מגירויי העור של הגילוח למשל. הסרת שיער לצמיתות נעשית אחת לזמן רב מאוד, ובגלל שעדיין יושב במוחנו הזיכרון של כל התקופה שקדמה לשימוש בשיטות של הסרת שיער לצמיתות, אנחנו לרוב מודים על האפשרות הזו, ונהנים במהלך הטיפול, מהמחשבה שאנחנו כרגע חוסכים לעצמו כל כך הרבה זמן בעתיד.

זו מחשבה נעימה לכל מי שהדברים שעושה בחייו חשובים לו. לא תמיד יש רגעים שבהם יש לך אפשרות לחסוך לעצמך כל כך הרבה, כמו עם הסרת שיער לצמיתות, ולא תמיד יש לך את הזמן להבין שזה מה שאתה עושה. אז לך אתה ולכי את, תתנסי בטיפול, תשכבו לאחור, ותנוחו לרגע, תיהנו מזמן מה של שקט מהלחץ שבחוץ, בלי רגשות אשם שאתם לא שם, רצים עם העדר לעבר הלא נודע, בגלל שברור שאתם תשיגו אותו כשהוא יצטרך לעצור בצד פעם בשבוע לפחות, כדי למרוט את עצמו, בעודכם עוקפים אותו בסיבוב.

קרן תור.

 

 

 

 

 

 

 

 

 אתרים מומלצים: קוסמטיקה | מידע: אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
עוד אתרים:   קרמיקה |  ארונות אמבטיה |  שיפוצים |  ריצוף ואמבט |  
 רהיטים שופ | פורטל הרהיטים - חדרי ילדים

  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל קוסמטיקה © 2016