banner

יצירת קשר
הסרת שיער לצמיתות

הסרת שיער לצמיתות היא שיטה שהתפתחה בשנים האחרונות והפכה אט אט לשיטה הכי יעילה, נוחה, הכי פחות כואבת ועם תוצאות. המון נשים עוברות הסרת שיער

חיים
פורסם: 6/4/2012

מאמר זה שייך לקטגוריית הסרת שיער לצמיתות

 הסרת שיער לצמיתות היא שיטה שהתפתחה בשנים האחרונות והפכה אט אט לשיטה הכי יעילה, נוחה, הכי פחות כואבת ועם תוצאות. המון נשים עוברות הסרת שיער לצמיתות בלייזר, מהות השיטה היא לגרום לשיער לצמוח פחות ופחות מטיפול לטיפול. הסרת שיער לצמיתות ניתן לעבור במכוני היופי השונים, על ידי מטפלות שעברו התמחות לכך או קוסמטיקאיות, שיטת הסרת שיער לצמיתות תוכיח את עצמה מטיפול לטיפול, כל אחת עוברת כמות שונה של סדרת טיפולים, ישנן נשים שייראו תוצאות כבר בטיפול הרביעי, ישנן נשים שייראו תוצאות בטיפול השמיני וישנן נשים שייראו זאת מאוחר יותר. בכל מקרה התוצאות יגיעו, הכל תלוי בהתמדת הטיפולים, ובטיפול נכון ואחראי שלנו, וכמובן בסוג השערה שעל גופנו ובצבע וסוג עורנו.

לאחר טיפול הסרת שיער לצמיתות בלייזר, נצטרך לדאוג לא לשזף את המקומות בהם עברנו את הטיפול ולשמור עליהם מפני השמש, בדרך כלל עוברים טיפול הסרת שיער לצמיתות בערך כל שישה שבועות, רצוי להתמיד בטיפולים ולא לדחות אותם או להזניח, כדי שנוכל לראות תוצאות כמה שיותר מוקדם, אם התחלנו חשוב לסיים. הסרת שיער לצמיתות בלייזר יעילה כל כך כיוון שהכסף שאנו מוציאים וההשקעה נראית עם הזמן, כדי שהשיער יפסיק לצמוח ויפסיק להטריד את מנוחתנו, שלא כמו בשיטת הסרת שיער אחרת לא לצמיתות שהשיער חוזר לצמוח כרגיל. הסרת שיער לצמיתות הוכיחה את עצמה ואת יעילותה, נשים רבות שעברו טיפולי לייזר זכו לתוצאות טובות ולהפסקת השיער מלצמוח. 

הסרת שיער לצמיתות בלייזר או באינפרא או כל שיטה אחרת בתחום, מתאימה לגברים ונשים כאחד, אומנם נשים זקוקות לזה יותר, היות ושיער אינו מחמיא בשום דרך על גופה של אישה מלבד היותו על הראש, לעומת גברים שאצלם זה דווקא מראה את הגבריות, מלבד אזורים כמובן שאינן אסתטיים לשני הצדדים כמו אזור הגב, שיפה יותר חלק, ללא שיערות אצל שני המינים. הסרת שיער לצמיתות שווה לכולם כלכלית, הכסף שאנו משקיעים יביא את הרווח לגוף ללא שיער. הסרת שיער לצמיתות בלייזר אינה כואבת כמו שאר השיטות רוב המטופלים כמעט אינם מרגישים כאב.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 אתרים מומלצים: קוסמטיקה | מידע: אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
עוד אתרים:   קרמיקה |  ארונות אמבטיה |  שיפוצים |  ריצוף ואמבט |  
 רהיטים שופ | פורטל הרהיטים - חדרי ילדים

  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל קוסמטיקה © 2016