banner

יצירת קשר
מאמר בנושא אפילציה

כחלק מהתרבות המודרנית בה אנו חיות, אנו מתרגלות, בשביל המראה החיצוני שלנו, להעביר את גופנו כל מיני תהליכים שהם רחוקים מלהיות טבעיים, ולפעמים

חדי
פורסם: 6/4/2012

מאמר זה שייך לקטגוריית אפילציה

 כחלק מהתרבות המודרנית בה אנו חיות, אנו מתרגלות, בשביל המראה החיצוני שלנו, להעביר את גופנו כל מיני תהליכים שהם רחוקים מלהיות טבעיים, ולפעמים, לרוב אפילו, מלווים בכאבים. לא כולנו מסכימות להתיישר עם הנורמה שעלינו להשקיע כספים, זמן ובריאות נפשית בחיצונות, אבל הורדת שיער היא פעולה שמתבצעת על ידי כמעט כל אשה לאורך חייה. הורדת שיער השתרשה כבר כחלק מהחיים ואני לא בטוחה שהרבה מאתנו רואות בה כפוגעת בזכותנו להיות ולעשות מה שאנו רוצות, למרות התלונות שאולי נשמיע בנושא, רובנו מעדיפות את עורנו חלק ונקי.

אנחנו בדרך כלל מנסות שיטות שונות עד שמוצאות את זו שנוח לנו איתה. שיטה שנראתה לי כואבת במיוחד, כאשר צפיתי מן הצד בשתי חברותיי לחדר בצבא, משתמשות בה, היא אפילציה. יש משהו שמכווץ את הבטן שצפייה בבחורה דומעת מורטת את שפמה עם חוט מול המראה, בעודה משמיעה אנקות כאב. אבל עם התוצאות של אפילציה והמהירות שבהן הן מושגות לא ניתן להתווכח.
אפילציה ניתן לעשות באחת משתי צורות האחת היא, כאמור, בעזרת חוט, אותו משחילים בין השערות, שמאפשר מריטה של כמות גדולה של שערות בו זמנית, בניגוד לפינצטה. צורה שנייה, מודרנית יותר, מבצעת את אותה הפעולה כמו שתיארתי לעיל, רק שהמכשיר, האפילטור, המורכב מכמות גדולה של צבתות קטנים, מתחבר לחשמל, וכך במהירות ניתן לעבור על משטחי עור. 
לאפילציה מספר יתרונות: היא מהירה, ניתן לבצע אפילציה בכל מקום- האביזרים קומפקטיים, התהליך כולו נקי, השערות נמרטות מן השורש ולכן לוקח כשבועיים, אם לא יותר, עד שהן צומחות שוב וגם כאשר הן צומחות שוב, השערות עדינות יותר.

אפילציה, בגלל הנוחות, משמשת הרבה מאוד נשים. הבעיה העיקרית היא לעבור את השוק הראשוני מהכאב, אולם, לאחר זמן, לא רק שמתרגלים, אלא כמות השערות שצומחות מדלדלת. 
אפילציה היא אחת מיני שיטות רבות שקיימות כיום להורדת שיער, היא מאפשרת למרוט שיער מהרבה מאוד מקומות – החל מהפנים, דרך בית השחי, הרגליים, הבטן ועוד. היא משמשת גם גברים, אך נוחה במיוחד עבור נשים, מפני ששערותיהן רכות יותר ולכן פחות כואבות בעת מריטה. אפילציה מאפשרת לכל אשה, וגבר לצורך העניין, לצאת לעולם מטופחים וחלקים, עם הידע שהם יישארו כאלה לאורך זמן (ישנם כאלה שעבורם שערות מתחילות לבצבץ שוב, רק כשלושה-ארבעה שבועות לאחר טיפול אפילציה). אפילציה, נוסף על שאר יתרונותיה, גם זולה, לאחר רכישת מכשיר, כל שצריך הוא להחליף את ראשו אחת לכמה זמן. העלות הזו מינורית וכלל לא משתווה למעלות של אפילציה. לכן, כדאי לנסות את אפילציה, ייתכן והיא תסגור לכן את הפינה של הורדת שיער ויתפנה לכן זמן להתעסק עם שאר הצרות שמפיל עלינו העולם המודרני.

קרן תור.

 

 

 

 

 

 

 

 

 אתרים מומלצים: קוסמטיקה | מידע: אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
עוד אתרים:   קרמיקה |  ארונות אמבטיה |  שיפוצים |  ריצוף ואמבט |  
 רהיטים שופ | פורטל הרהיטים - חדרי ילדים

  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל קוסמטיקה © 2016