banner

יצירת קשר
מאמר בנושא אפילציה

לא רק נשים נלחמות בתופעה של שיער יתר ולכן אפילציה היא כבר מזמן לא לנשים בלבד. גם הגברים למדו ועדיין לומדים (תודה לאל!) ששיער הוא לא דבר סק

קרן
פורסם: 6/4/2012

מאמר זה שייך לקטגוריית אפילציה

  לא רק נשים נלחמות בתופעה של שיער יתר ולכן אפילציה היא כבר מזמן לא לנשים בלבד. גם הגברים למדו ועדיין לומדים (תודה לאל!) ששיער הוא לא דבר סקסי, הוא לא מושך את בנות המין היפה במקרה הטוב ובמקרה הלא טוב - הוא ממש סיבה לפסילת מועמד. כן כן, נשים מודות כי הן לא הסכימו לצאת עם גבר או נפרדו מבחור שרק הכירו לאחר שגילו כי הוא שעיר. בקיצור - שיער זה אאוט ולכן אפילציה זה אין!
מדוע אפילציה מתאימה כל כך לגברים?
ובכן יש עדיין הבדל בין גברים לנשים (אין מה לעשות!). לגברים עדיין מותרלהיות יותר שעירים מאיתנו. כך שכשגבר מחליט להסיר שיער לצמיתות, הוא לא יעשה זאת על כל הגוף כפי שנשים עושות (הסרת שיער בלייזר או באינפרה לכל הגוף- כולל רגליים, בית שחי, זרועות וכו''). גברים לא צריכים להלחם בכל שיערה ושיערה. הם בעיקר מסירים שיער מאיזורי החזה, הבטן והגב. לכן אפילציה (אפילציה זו מחט חשמלית המסירה שיערות מהשורש) היא פיתרון יסודי מושלם להסרת שיער מאיזורים ספציפיים.
אפילציה היא אולי הדרך היחידה עבור גברים לשמור על מראה אסתטי כי אפילציה מבוצעת על ידי אשת מקצוע במרפאה מקצועית כך שהם אינם צריכים לקנות חומרים ולטפל בבעיה בעצמם. להבדיל מנשים, שהולכות לסופר פארם, קונות שעווה חמה, תחבושות, משחת אלוורה וכו'', יושבות בבית ומטפחות את עורן, גברים לא משקיעים את הזמן הדרוש בשביל להגיע למראה החלק. הם רוצים שזה יבוצע כמה שיותר מהר ושהם לא יצטרכו לדאוג למשך הרבה זמן אחר כך. לכן אפילציה היא הפיתרון האולטימטיבי עבור גברים. הם קובעים מראש תור למספר טיפולים ומסיימים עם המשימה אחת ולתמיד. 
מדוד חשוב שגברים יסירו שיער גוף באמצעות אפילציה ולא בדרכים אחרות? משום שכפי שציינו, יש הבדל בין שיער של נשים לזה של גברים. שיערם של הגברים הוא עבה יותר ואף צפוף יותר. זהו שיער שקשה יותר להסיר ובוודאי שקשה יותר להסיר לצמיתות מבלי לפנות לשיטה ראדיקלית המחסלת את השיערה מהשורש - והשיטה הזאת, השיטה המנצחת, המחסלת את השיערה מהשורש היא אפילציה.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 אתרים מומלצים: קוסמטיקה | מידע: אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
עוד אתרים:   קרמיקה |  ארונות אמבטיה |  שיפוצים |  ריצוף ואמבט |  
 רהיטים שופ | פורטל הרהיטים - חדרי ילדים

  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל קוסמטיקה © 2016