banner

יצירת קשר
אפילציה

א

חדי
פורסם: 6/4/2012

מאמר זה שייך לקטגוריית אפילציה

 

אפילציה נחשבת לאחת משיטות הסרת השיער היעילות והמוצלחות ביותר ,עם אחוזי שביעות רצון של לקוחות המתקרבים למאה אחוזים. נסביר כעת מעט על שיטת הסרת שיער באמצעות אפילציה.אפילציה הינו מכשיר, המבצע השמדה של השורש על ידי מכת חשמל. מכשיר האפילציה מורכב ממחט חשמלית, אישית הנשמרת עבור כל לקוחה וכמובן חיבור למקור מתח. אפילציה הינה תהליך בו מחדירה הקוסמטיקאית את המחט לתוך השורש, דבר המצריך כמובן מיומנות ,שעות לימוד וכמובן ניסיון, ורק לאחר שווידאה כי המחט נמצאת במקום המדויק שלה, משחררת הקוסמטיקאית פולס של זרם המשמיד את השורש ויותר טראומה להתפתחותו.

בדרך כזו, על ידי ביצוע חוזר של טיפול אפילציה, מושמד השורש עד ליסוד. חומרי ההזנה שלו מתכלים והוא אינו מצליח לשוב ולחדש את עצמו כבעבר. אפילציה מומלצת לכל מי שחושק בגוף או חלק בגוף חלקים באמת, בלי אי וודאויות או אחוזי הצלחה גבוהים. אפילציה מבטיחה אך גב\ם מקיימת. היא מבין השיטות הבודדות שניתן לומר עליה שאכן מבצעת הסרת שיער לצמיתות. למרות כל המוזכר לעיל, יש לזכור מספר דברים טרם כניסה לסדרת טיפולים שכזו: חשוב להיאזר בהרבה סבלנות, וגם סף כאב גבוה לא יזיק. למרות שלגבי הראשון אין לנו דרך לעזור או להקל עליכם, עם השני ניתן עדיין לעשות משהו.

בעזרת משחת אלחוש ניתן להרדים את שכבת העור החיצונית וכך אולי להקהות או לטשטש במעט את הכאב הנגרם בעת החדרת המחט. אין אנו יכולים להטיח יעילות משחת אלחוש בעת שחרור הפולס החשמלי. עם זאת, ניתן בקלות לעבור טיפול אפילציה, רבים עזו זאת , רבים עושים זאת ורבים עוד ימשיכו ויוסיפו ויעשו אפילציה. מרכיב נוסף לשניים שלעיל הוא הכסף. ייתכן ותעריף אפילציה הינו גבוה יותר משאר שיטות הסרת השיער בגלל ההכשרה ורמת ההשקעה של המטפלת בך. יש שיאמרו שכיום שמחירים נגישים יותר לכל כיס ויש שיאמרו שהתוצאות מדברות בעד עצמן והכסף כלל לא רלוונטי. כך או כך, השיקולים שלכם עומדים בבסיס הבחירה. אנו רק יכולים להמליץ בחום על שיטת אפילציה כשיטה היעילה ביותר להיפטר משיער מיותר  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 אתרים מומלצים: קוסמטיקה | מידע: אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
עוד אתרים:   קרמיקה |  ארונות אמבטיה |  שיפוצים |  ריצוף ואמבט |  
 רהיטים שופ | פורטל הרהיטים - חדרי ילדים

  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל קוסמטיקה © 2016