banner

יצירת קשר
אפילציה

אפילציה היא שיטה ישנה וותיקה בתחום הסרת השיער לצמיתות, בעבר אנשים רבים היו מבצעים שיטה זו, אך עם התקדמות הזמן והתפתחות שיטות הסרות שיער לצמ

גיא
פורסם: 6/4/2012

מאמר זה שייך לקטגוריית אפילציה

 אפילציה היא שיטה ישנה וותיקה בתחום הסרת השיער לצמיתות, בעבר אנשים רבים היו מבצעים שיטה זו, אך עם התקדמות הזמן והתפתחות שיטות הסרות שיער לצמיתות כמו הלייזר והאינפרא, פחת השימוש בסוג הסרת השיער לצמיתות- אפילציה. אפילציה דורשת מספר רב יותר של טיפולים מאשר בשיטת הלייזר ו/או האינפרא, הליך הריגת השערה בשיטת אפילציה הוא יותר איטי. אפילציה עובדת בעצם עם מחט שמשדרת פולסים חשמליים, בכדי לגרום נזק לכלי הדם אשר מזינים את השערה שצומחת בניסיון להמיתה. אפילציה ניתן לבצע רק על שיערות בשלב צמיחתן ולא על שיערות שעדיין לא צמחו או על גבי שטח מגולח, כפי שצריך להיות בשיטת האינפרא והלייזר. שיטת אפילציה ידועה ככואבת מאוד בשל הפולסים החשמליים, בעיקר כשמדובר במקומות רגישים כמו בית השחי, מפשעות והפנים. 

למרות שקיים שימוש רב יותר בשיטות הלייזר והאינפרא עדיין משתמשים נשים וגברים בשיטת אפילציה, במיוחד באזורים קטנים כמו הגבות, השפם, פאות, אוזניים, סנטר, אצל גברים אזור עצמות הלחיים איפה שבדרך כלל פולשים עם הגילוח וכד'. טיפול אפילציה עשוי לגרום לדימום קל בנקודות בהן פעלה המחט בתוך העור, אך הדימום חולף במהרה. מומלץ לעשות טיפולי אפילציה אצל אנשים שיודעים לעשות זאת ולמדו איך, כדי שחלילה לא יישארו לנו צלקות, כוויות, כתמים בעור וכד'. אפילציה היא בעצם מחט חשמלית ולכן היא מסוכנת ולא כל אחד יכול להשתמש בה כדי לטפל באנשים, בדומה ללייזר צריך לדעת איך לטפל באדם הדורש זאת. 

אפילציה היא אומנם שיטה ישנה, ורואים בה תוצאות לאחר זמן רב, אך היא עדיין שיטה טובה ויעילה, שנותנת תוצאות, ישנם אזורים מסוימים כמו הגבות בהן עדיף לעשות טיפולי אפילציה ולא טיפולי לייזר, היות ועם אפילציה ניתן להיות יותר מדויקים באזור בו הדיוק דרוש, כמו הגבות. באיזורים כמו הרגליים או הידיים, זה יהיה מאוד מזוכיסטי לעבור טיפולי אפילציה, כאן עדיף לטפל כבר בלייזר, יותר מהיר, פחות כואב, ופחות טיפולים. הלייזר יכול להתפרש על שטחים גדולים בעוד באפילציה יהיה קשה לעשות זאת, היות ומדובר במחט אחת קטנה ולא במכשיר גדול.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 אתרים מומלצים: קוסמטיקה | מידע: אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
עוד אתרים:   קרמיקה |  ארונות אמבטיה |  שיפוצים |  ריצוף ואמבט |  
 רהיטים שופ | פורטל הרהיטים - חדרי ילדים

  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל קוסמטיקה © 2016