banner

יצירת קשר
אפילציה

אפילציה היא שיטת הסרת שיער לצמיתות הותיקה ביותר, בשנים האחרונות קמו שיטות כמו לייזר ואינפרא, אפילציה פועלת בשיטת מחט המשדרת פולסים חשמליים

יוני
פורסם: 6/4/2012

מאמר זה שייך לקטגוריית אפילציה

 אפילציה היא שיטת הסרת שיער לצמיתות הותיקה ביותר, בשנים האחרונות קמו שיטות כמו לייזר ואינפרא, אפילציה פועלת בשיטת מחט המשדרת פולסים חשמליים ופוגעת בכלי הדם אשר מזינים את השערה וכך גורמת להמתת השערה. שיטת אפילציה דורשת יותר טיפולים מאינפרא או לייזר, והתוצאות מגיעות לאחר זמן רב, אך מגיעות כמו בשיטות החדשות. מאז יצאו שיטות הלייזר ואינפרא לשוק ולשימוש הציבור, פחת השימוש בשיטת אפילציה, אך עדיין נשים וגברים משתמשים בשיטת אפילציה לאזורים קטנים יותר כמו הסנטר, פאות, גבות ואפילו אוזניים. הליך הריגת השערה בשיטת אפילציה הוא איטי יותר, ואף כואב יותר היות והוא פועל ממש נקודתית על כל שערה ושערה, שלא כמו בשיטת לייזר או אינפרא בהם הליך הריגת השערה פועל יותר אזורי ויותר נרחב. 

קשה לבצע שיטת אפילציה על אזורים כמו הרגליים או הידיים היות ואלו אזורים גדולים יותר, גם הכאבים רבים יותר כשמדובר בטיפולי אפילציה לאזורים גדולים אלה. שיטת אפילציה ידועה ככואבת בשל הפולסים החשמליים, במיוחד באזורים רגישים כמו המפשעות, בית השחי וכד'. טיפול אפילציה עשוי לגרום בסופו לדימום קל, אך הדימום חולף מהר, לאחר מכן נשארות נקודות קטנות שגם הן יורדות עם הזמן מאוד מהר. חשוב לבצע טיפולי אפילציה במכונים אשר יודעים היטב את העבודה, כדי לא ליצור אצלנו צלקות, כוויות, או כתמים בעור. השימוש במחט החשמלית של שיטת אפילציה מסוכן ויכול לפגוע ולכן לא כל אחד יכול לבצע זאת. 

שיטת אפילציה היא שיטת הסרת שיער לצמיתות כמו כל שיטה אחרת ידועה, היא פועלת, והורגת את השערה לצמיתות, אנשים רבים עברו טיפולי אפילציה בהצלחה ונהנו מהתוצאה. קיימת התלבטות באיזו שיטה להשתמש, שתי השיטות טובות, שתי השיטות מביאות תוצאות, שתי השיטות לא נעימות במיוחד מבחינת כאב, למרות שיש הטוענים כי טיפול אפילציה כואב יותר, אין הדבר נכון, תלוי באזור בו אנו בוחרים להסיר את השערות לצמיתות, אם הוא אזור גדול או קטן, אם המקום רגיש או לא, ומה כמות השערות או סוגן שזהו דבר אינדיבידואלי, כמו רמת ספיגת כאב ששונה אצל אנשים. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 אתרים מומלצים: קוסמטיקה | מידע: אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
עוד אתרים:   קרמיקה |  ארונות אמבטיה |  שיפוצים |  ריצוף ואמבט |  
 רהיטים שופ | פורטל הרהיטים - חדרי ילדים

  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל קוסמטיקה © 2016