banner

יצירת קשר
אפילציה התהליך

א

אביעד
פורסם: 6/4/2012

מאמר זה שייך לקטגוריית אפילציה

 

אפילציה היא הליך של הלחמה של פריצות נימי דם בתחום השיער. השיטה מוגדרת כשיטה רפואית מין שיטה קוסמטית.  בשיטה זו מלחימים את נימי הדם של זקיק השערה ומנתקים אותם מהמטריקס, זוהי שיטה מובנית שבה בתוצר הסופי שלה מביאים להסרת השערות באופן קבוע וסיסטמי לצמיתות מהגוף.

 

אפילציה היא שיטה מסוימת של הסרת שיער מהגוף לאנשים שעירים או סתם לנשים שרוצות להיראות אסטטיות. אצל גברים כיום מקובל לגשת למכוני קוסמטיקה לשם טיפול בריבוי של שערות על הגוף שהופך אצלם לדבר לא אסטטי, הגבר המודרני מודע לטיפוח של עצמו ניגש כיום יותר ויותר למכוני הקוסמטיקה השונים שמציעים הסרת שיער במקרה שלנו בשיטת אפילציה שיטה של הלחמת נימי הדם של השערה על מנת שהיא לא תצמח יותר מאותו שורש. אפילציה היא תחום בהסרת שיער שנחשב לרפואה אסטטית מקובל כיום בעידן המודרני. הסרת שיערות משמשת בעיקר ליופי ואין בה סיכון כמו כן בתחומי אפילציה אולם אפילציה שנעשית בצורה לא נכונה על ידי אנשים שהם לא אנשי מקצוע במיוחד בקליניקות לא מוכרות יכולה לגרום לנזקים בריאותיים למטופל כמו עור אדמומי או עור מוגלתי עם פצעים. חשוב לעשות אפילציה אצל מרפאה מוסמכת ואצל רופא מוסמך ומומחה בכל הקשור לתחומי רפואת העור או לחילופין אצל קוסמטיקאית מוכרת בתחום שיש לה שם בשוק על מנת להימנע מאי נעימויות הן בשעת הטיפול בסוג אפילציה והן לאחריו.

 

אפילציה להרבה אנשים היא כיום עוד ענף בתחום הקוסמטיקה. אפילציה מסירה את השערה בתהליך מסוים שנמשך בכמה שלבים עד לטיפול האחרון. אפילציה יוצרת אצל המטופל תחושה של עור גוף נקי משיערות או במילים אחרות עוד חלק. ניתן היום לראות נשים רבות מפורסמות שעושות בזה שימוש רב אולם ההפתעה היא שניתן גם ניתן למצוא בקליניקות השונות גם גברים שעושים שימוש בשיטת זו שיטת אפילציה להסרת שיער. חברות מסוימות מגייסות למסעי פרסום להסרת שיער אנשים מפורסמים או בשפת העם סלבס. הסלבס מושכים את עין הצופה או הקורא למוצר או לגישת הטיפול להסרת השיער ובכך משיגות הקליניקות את המודעות אותה הם ביקשו לנכס לעצמם. שוק הנשים נמצא שם בתחום אפילציה עוד מלפני עידן ועידנים אולם המטרה העיקרית היא כעת מבחינת הקליניקות להסרת שיער היא לגייס לעניין זה את הגברים. הגברים תופסים חצי מפלח השוק שאיננו מנוצל כדבעי, הגברים במיוחד בענף המשחק והדוגמנות או סתם גברים שחשוב להם המראה הייצוגי שלהם הולכים על העניין כמו שאומרים ונכנסים לקליניקות לטיפולים נמרצים בתחום. דא עקא שגברים אלו הם מועטים ולכן כיום פועלות הקליניקות לגיוס הלקוחות הגברים באמצעות פרסום ממוקד גברים אפילציה, פרסום שאיתו אנחנו נפגשים בשלטי החוצות, בטלוויזיה או בעיתונות, וכן בתחומי המדיה הכתובה האינטרנטית בכל אתרי החברות ברשת. בכל אתרי החברות ברשת שהם למעשה כרטיסי הביקור שלהם מודגשים יש לציין איכות השירות בתחום, אפס תקלות ושיטה אולטימטיבית להסרת שיער ללא בעיות מיוחדות אחרי הטיפולים. הסרת השיער היא לצמיתות אולם לא בכל המקרים זה קורה. חשוב להאזין להבטחות ולסעיפים הקטנים בהסכמים להסרת שיער לסוגיהם וכן בתחום אפילציה להרבה אנשים בתחום אפילציה וכן בשיטות אחרות אין מושג כיצד התהליך עובד ולכן הם בוחרים להסתמך על הבטחות מעורפלות, חשוב לשים לב לעניין.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 אתרים מומלצים: קוסמטיקה | מידע: אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
עוד אתרים:   קרמיקה |  ארונות אמבטיה |  שיפוצים |  ריצוף ואמבט |  
 רהיטים שופ | פורטל הרהיטים - חדרי ילדים

  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל קוסמטיקה © 2016