banner

יצירת קשר
מאמר בנושא הורדת שיער

הורדת שיער אפשרית ואף מומלצת בכל גיל בו כמובן צומחות השיערות. הורדת שיער היא לחלוטין לא נחלתן של נשים מבוגרות וכל נערה ואף ילדה מתבגרת המת

יוסי
פורסם: 6/4/2012

מאמר זה שייך לקטגוריית הורדת שיער

  הורדת שיער אפשרית ואף מומלצת בכל גיל בו כמובן צומחות השיערות. הורדת שיער היא לחלוטין לא נחלתן של נשים מבוגרות וכל נערה ואף ילדה מתבגרת המתחילה להפגין סימני שיעור באברי הגוף יכולה להתחיל לבחון את האופציות הקיימות בשוק בתחום של הורדת שיער. 
הורדת שיער באמצעות סכין גילוח, מכשיר הורדת שיער, פינצטה ואף שעווה ביתית, אינן מסוכנות לילדות ונערות. 
אבל אם הבת שלך מתחילה להתעניין ולברר פתרונות לצורך הורדת שיער, כדאי כבר אז להרגיל אותה לדרכים יעילות לטווח הארוך. בעוד שגילוח אינו מהווה פיתרון יסודי לטווח הארוך, מאחר וגילוח רק תולש את השיער מעל פני העור, סכין הגילוח אינו מטפל בשורש השיערה (המקור לצמיחת השיער) ואילו מכשירים חשמליים הם יותר אפקטיביים לפעולות של הורדת שיער לטווח ארוך. שעווה היא כבר פיתרון יסודי יותר לצורך הורדת שיער יסודית כמו גם פינצטה אם משתמשים בה בצורה נכונה (מתחילים למשוך את השיער לא מהקצה כי אם מהחלק הפנימי הקרוב יותר לעור כך שהיא איננה נקרע. כאשר השיערה נמשכת בשלמות,היא נמשכת יחד עם השורש וזו הורדת שיער אפקטיבית).
כשאנחנו היינו צעירות, לא היו כל כך הרבה אלטרטיבות (משחות להסרת שיער, תחבושות קרות, טיפולי לייזר / אינפרא וכיו"ב), כיום, כשיש כל כך הרבה אופציות ורובן אף אינן יקרות, את יכולה להרגיל אותה לשיטות הורדת שיער יעילות לטווח ארוך כך שהיא תרגיש חלקה ובטוחה אבל יחד עם זאת, תתחיל להלחם בשיעור הגוף לטווח ארוך כבר בגיל צעיר.
הורדת שיער גוף, כמו טיפול יסודי בכל בעיה קשה, ניתנת לפתירה טוב יותר ככל שמתחילים מוקדם. הורדת שיער בקרב בחורות צעירה איננה סובלת דיחוי, בדיוק כמונות, הנערות הצעירות רוצות להסתובב עם בגד ים או גופיה ולהרגיש בטוח להרים את היד. הן מבינות כבר בגיל צעיר ששיער זה לא דבר יפה / אסתטי ושיש להלחם בו ברגע שהוא צץ. הורדת שיער בצורה יסודית כבר בגיל צעיר תאפשר לה להתמודד עם בעיית השיער טוב יותר בגילאים מבוגרים (מאחר ומריטת שיער גוף מהשורש יוצרת דילול / קרחות על גבי עור הגוף)
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 אתרים מומלצים: קוסמטיקה | מידע: אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
עוד אתרים:   קרמיקה |  ארונות אמבטיה |  שיפוצים |  ריצוף ואמבט |  
 רהיטים שופ | פורטל הרהיטים - חדרי ילדים

  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל קוסמטיקה © 2016