banner

יצירת קשר
הורדת שיער

מי מאיתנו לא עשה או חשב על הורדת שיער? אנו מניחים כי המין הנשי ענה פה אחד ואילו פה ושם נשמעו גם כמה קולות בס. לא להתבייש, הטבע לא פסח גם על

יניב
פורסם: 6/4/2012

מאמר זה שייך לקטגוריית הורדת שיער

 מי מאיתנו לא עשה או חשב על הורדת שיער? אנו מניחים כי המין הנשי ענה פה אחד ואילו פה ושם נשמעו גם כמה קולות בס. לא להתבייש, הטבע לא פסח גם עליכם. אין צורך להסתתר עוד מאחורי הגבריות שלכם כתירוץ לא לבצע הורדת שיער. יש לזכור כי הורדת שיער איננה בהכרח מעידה על הסרת השיער לצמיתות ולוודא במכונים אליהם הולכים לצורך הסרת שיער מה הכוונה ובאיזו שיטה תתבצע הורדת שיער.  הורדת שיער עלולה להיות נושא כאוב והליך מפרך. חבל להשתעבד ולעשות הורדת שיער חדשות לבקרים כאשר ישנן שיטות יעילות יותר ומהירות לא פחות.

למרות כל האמור לעיל,  אנו ממליצים על כל שיטת הורדת שיער ולו רק כדי ליהנות מעור חלק וצעיר, יפה ורענן נטול שיערות.  הורדת שיער יכולה להתבצע באופן עצמאי, בינות כתלי הבתים שלנו ובחדרי החדרים או פשוט לקבוע תור הורדת שיער וללכת למישהו אשר יטפל בך נאמנה ויחסוך ממך טרחה והסתבכות.  תמיד נעים וקל יותר ללכת לנותן השירות מאשר לנסות לעשות זאת בעצמך. הדבר אמור במיוחד בכל הנוגע למקצועות וטיפולי היופי, בהם כדאי ומומלץ להתפנק ולהתרווח ולתת למישהו מיומן לעשות הורדת שיער במיומנות וביעילות שיביאו למהירות הטיפול ולתוצאות טובות יותר.

הורדת שיער יכולה להתבצע על ידי מכשירים וחומרים שונים ומגוונים, וודאי שכל אחד יוכל למצוא בתוך כל המגוון הגדול הזה את השיטה הנכונה והמתאימה ביותר עבורו. מן השיטות הנפוצות ביותר לצורך הורדת שיער: גילוח, שעווה, לייזר ,אפילציה, משחות וכן הבהרת השיער שאיננה מחשבת בדיוק להורדת שיער אך מביאה לתוצאה דומה בכך שמטשטשת שיער קיים, פלומתי וכהה.  ניתן אם כן לבצע הורדת שיער באופן פרטי או אצל קוסמטיקאית וכן לבחור בדרך אחת לצורך הורדת שיער או לשלב בין כמה שיטות, בהתאם להתקדמות הטיפול ולצורך. כאמור, ההמלצה שלנו היא לבצע הורדת שיער בכל מקרה, על הדרך בה תלכו תחליטו אתם. אנו פתחנו רק צוהר לרעיונות השונים שיש בנושאי הורדת שיער ואנו מקווים שתשכילו לעשות בהם את השימוש הנכון לאחר בירור שלכם. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 אתרים מומלצים: קוסמטיקה | מידע: אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
עוד אתרים:   קרמיקה |  ארונות אמבטיה |  שיפוצים |  ריצוף ואמבט |  
 רהיטים שופ | פורטל הרהיטים - חדרי ילדים

  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל קוסמטיקה © 2016