banner

יצירת קשר
הורדת שיער

המון אנשים פועלים בשיטת הורדת שיער מגופם. אנשים רבים הבינו כי שיער על הגוף הוא אינו דבר אסתטי והחליטו על הורדת שיער, במיוחד בקרב נשים שאצלם

יוני
פורסם: 6/4/2012

מאמר זה שייך לקטגוריית הורדת שיער

 המון אנשים פועלים בשיטת הורדת שיער מגופם. אנשים רבים הבינו כי שיער על הגוף הוא אינו דבר אסתטי והחליטו על הורדת שיער, במיוחד בקרב נשים שאצלם השיער הוא בכלל מקרה לא אסתטי, לא מחמיא, לא מושך ולא יפה. נשים הבינו כי חוץ משיער על הראש ובריסים בשום מקום אחר בגוף שיער לא יפה להן. ישנן שיטות רבות של הורדת שיער מהגוף, בשנים האחרונות רבות הנשים שהחליטו על הורדת שיער באמצעות סוגי לייזר למיניהם, כדי שהשיער לא ישוב עוד לגופן. ישנן עוד שיטות כמו הורדת שיער בשעווה, הורדת שיער בחוט, הורדת שיער באפילציה, הורדת שיער באמצעות פינצטה באיזורים קטנים ועוד. 

נשים אינן יכולות להשאיר את השיער על גופן ולהתנהג כאילו לא קרה דבר והמצב הטבעי הזה הולם אותן. שיער על גופן של נשים אינו מחמיא ואף מרתיע גברים למיניהם להתקרב לנשים שעירות או כאלה שאינן מטופחות. אצל גברים נושא השיער הוא שונה לחלוטין, אצל גברים השיער מסמל ההפך, את הגבריות, באיזשהו מקום אפילו את מידת הסקסיות. ובכל זאת ישנם גברים אשר בוחרים בשיטת הורדת שיער כלשהי כדי להיפטר משיער באזורים מסוימים בגופם. ישנם גברים אצל שעירים באזור הגב, מקום שהוא פחות אסתטי אצל כולם להיות מלווה בשיער, ולכן בוחרים להסיר אותו, ישנם גברים שסובלים מהתחברות שיער הזקן שעל הפנים עם השיער בחזה, ועל כן פועלים בשיטת הורדת שיער לצמיתות באזור זה ועוד. 

הורדת שיער הפכה לחלק משמעותי בחייהן של נשים, וכחלק משמעותי בסדרת הטיפוח החודשית ו/או השבועית, כל אחת ומה שהטבע נתן לה, ישנן בחורות שעירות יותר ישנן פחות, ולפי החלטתה לגבי שיטת הורדת שיער. רוב הנשים היום מעדיפות הורדת שיער לצמיתות בלייזר, כיוון שיותר עדיף להן או רווחי להן להשתמש בשיטה שמורידה את השיער לצמיתות ולא בשיטה בה השיער ישוב לצמוח כרגיל, מה שאומר רוטינה לא נעימה ולא רצויה, כולן רוצות להיפטר משיער על הגוף אז למה שלא לנסות להסיר אותו לתמיד, כך לפחות הן מרגישות כי הכסף שהן משקיעות בזה לא מתבזבז. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 אתרים מומלצים: קוסמטיקה | מידע: אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
עוד אתרים:   קרמיקה |  ארונות אמבטיה |  שיפוצים |  ריצוף ואמבט |  
 רהיטים שופ | פורטל הרהיטים - חדרי ילדים

  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל קוסמטיקה © 2016