banner

יצירת קשר
הורדת שיער בלייזר

ה

חיים
פורסם: 6/4/2012

מאמר זה שייך לקטגוריית הורדת שיער בלייזר

 

הורדת שיער בלייזר הוא תחום סבוך ולא פשוט. קיימים מכונים רבים מתחום וכיום מדובר בשיטה מיוחדת עם מספר טיפולים המותאמים לכל מטופל. בכללהורדת שיער בלייזר הוא הליך מודרני שהגיע אלינו עם התפתחות המודרניזציה הרכבות המכוניות האוטובוסים ועוד. הורדת שיער בלייזר מתבצעת באמצעות שימוש בקרן לייזר ספציפית שמתמקדת על זקיק השערה ופשוט שורפת אותו, זקיק השערה או שורש השערה כלה בתהליך הזה ולא חוזר ומצמיח שערות, אולם אין הדבר פשוט ועניין הורדת שיער בלייזר אורך זמן רב ולא קורה בין לילה, יש צורך בהרבה טיפולים כאשר כל טיפול נחשב טיפול בפני עצמו עם מעקב אחר הפציינט או הפציינטית לגבי התקדמות העניינים עם צמיחת או אי צמיחת השערות. הורדת שיער בלייזר הוא לא פתרון אולטימטיבי לחסל סדר צמיחת שיער או במילים אחרות הסרת שיער, הוא כן מסיר את השיער אולם לא מסיר את השיער לצמיתות, השיער לא מוסר לצמיתות מאחר שנדרשת פעולה חוזרת בתחום הורדת שיער בלייזר מספר פעמים עד להצלחת התהליך.

 

טיפולים בקליניקות מוכרות כמובן לשם הורדת שיער בלייזר יכולים לגרום להורדת שיער בלייזר בגוף באחוזים גבוהים מאוד אבל לא בכל מקום טיפולי הסרת שיער משיגים תוצאות דומות. למעשה, ניתן להשיג הורדת שיער בלייזר באחוזים של בין 60 ל-90 אחוז וזאת כמובן אם מגלים עקביות ולא בורחים או דוחים טיפולים כפי שהישראלי המצוי עושה אלא אם עושים מספר טיפולים לאורך זמן זה יכול להצליח. אם רוצים רק בטיפולים של הורדת שיער בלייזר, ניתן להסתפק במספר טיפולים קטן יותר הכל לפי האזור בו מטפלים ולפי כמות השיער שם. הורדת שיער בלייזר הוא תהליך יקר. הורדת שיער בלייזר נעשה בקליניקות שרכשו מומחיות בעניין. הורדת שיער בלייזר יכולה להיות תהליך מסוכן שאם לא נעשה בידי מומחים עלול לגרום לצלקות על העור ובמקום להסיר שיערות הם יכול במקרה להסיר גם את העור ולכן חשוב בעניין ללכת לטובים ביותר ובעיקר לאנשים עם תעודות בעניין.

 

עד כאן עסקנו בכללי בנשים יש לציין כי לגבי תחום הורדת שיער בלייזר, היום גם גברים לא מתביישים ומגיעים לקליניקות בכדי להוריד שיער ממקומות כמו: גב, כתפיים, חזה, בטן, צוואר, ישבן ואוזניים. יש גברים רבים שרוצים טיפולי דילול שיער בחלקי גוף כמו הידיים והרגליים. אם בעבר טיפולי הורדת שיער בלייזרהיו טיפולים כואבים כמו מריטה, אפילציה או שימוש בשעווה כיום מציעים מכוני הורדת שיער בלייזר טיפולים קלים, מהירים, נוחים ומשתלמים במיוחד כמו למשל טיפול הורדת שיער בלייזר. טיפול הורדת שיער בלייזר לגברים הוא כלל לא שונה בהרבה מטיפולים דומים לנשים. גם כאן במקרה שלנו כמובן שמדובר בקרן לייזר שאותה שולחים בדיוק מקצועי ומרבי ביותר לעבר שורש השערה. קרן הלייזר מחממת אט אט את האזור בתהליך איטי של הורדת שיער בלייזרומשמידה את זקיק השערה ובכך מונעת מזקיק השערה העקשנית יש לציין, מונעת ממנה לגדול שוב.

 

 

 

 

 

 

 

 

 אתרים מומלצים: קוסמטיקה | מידע: אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
עוד אתרים:   קרמיקה |  ארונות אמבטיה |  שיפוצים |  ריצוף ואמבט |  
 רהיטים שופ | פורטל הרהיטים - חדרי ילדים

  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל קוסמטיקה © 2016