banner

יצירת קשר
הורדת שיער בלייזר

הורדת שיער בלייזר היא סדרת טיפולים בה המטופל למעשה הורס את כל שורשי זקיקי השיער שלו וכך מטיפול לטיפול של הורדת שיער בלייזר זקיקי השיער ושור

יואל
פורסם: 6/4/2012

מאמר זה שייך לקטגוריית הורדת שיער בלייזר

 הורדת שיער בלייזר היא סדרת טיפולים בה המטופל למעשה הורס את כל שורשי זקיקי השיער שלו וכך מטיפול לטיפול של הורדת שיער בלייזר זקיקי השיער ושורשי השיער צומחים באיכות ירודה יותר ויותר עד שרוב השיער אינו צומח עוד.

סידרת טיפול הורדת שיער בלייזר אורכת בדרך כלל כשנתיים כאשר בין כל טיפול לטיפול ישנו מרווח זמן של חודשיים. הורדת שיער בלייזר היא אינה טיפול כואב אם כי במהלך הטיפול אפשר לחוש כאב מסוים אי מתי שאקדח הלייזר שורף את שורש, ואכן ישנם מטופלים שבוחרים למרוח את האזורים המטופלים במשחות אלחוש שמרגיעות את העור ומקלות במידת מה על הכאב. כמובן שעל כאבים בזמן הטיפול של הורדת שיער בלייזר אנו לא יכולים ללמוד דבר מכל אפיקי הפרסום של אותם מכונים המציעים טיפולי הורדת שיער בלייזר. אלה כמובן לא משווקים כך אבל חשוב שידע הצרכן כי טיפולי הורדת שיער בלייזר הם טיפולים לא כל כך פשוטים ולא ברור אם כל אחד מסוגל לעבור אותם ולא מעט מטופלים קמים באמצע הטיפול הראשון ויורדים מכל העניין שכן יש מי שסף הכאב שלו פשוט לא מאפשר לו לעבור את הטיפול הורדת שיער בלייזר.

אצל נשים המצב שונה כיוון שהשיער שלהן דק יותר ואז הכאב הוא חלש יותר, פחות מורגש, אם כי באזורים מסוימים ישנם נשים המבצעות ממש הרדמה ורק מסוגלות לעבור הורדת שיער בלייזר.

הורדת שיער בלייזר, סוג טיפול די חדש בשוק קיים מספר שנים בודדות וזאת ביחס הפוך לכמות הצרכנים שמביעים התעניינות בטיפולים אלו והצרכנים שאכן ביצעו הורדת שיער בלייזר. נשים רבות מבצעות הורדת שיער בלייזר ובמפתיע, גם גברים רבים לא מתביישים להעלים את השיער המיותר שעל גופם באמצעות הורדת שיער בלייזר. הגבר המטרוסקסואל החדש לא מתבייש לפעול ולנהוג כנשים בכל מיני תחומים שונים של טיפוח הגוף וגם בתחומים אלו של הורדת שיער בלייזר הגברים מוצאים את מקומם וזאת באין מפריע.

המפורסם שבאלו הגברים שכמו הוציא את כל תחום הורדת שיער בלייזר הוא שלומי סרנגה, המודל החדש של המטרוסקסואל , שלומי אז התעטר ועיטר כל מיני אוטובוסים ושלטי חוצות בגופו המסוקס והחלק. וכמו אמר, הורדת שיער בלייזר זה לא רק לנשים וגם גברים יכולים ורצוי שיוותרו על השיער המיותר שהרי היום הטיפול הוא כל כך פשוט וכל כך אפשרי שאין שום סיבה שלא לעשות כן.

לא מעט גברים מוצאים היום את המזור שלהם בטיפולי הורדת שיער בלייזר ואלו גם מאוד מרוצים מהתוצאה הסופית. המכונים כשלעצמם, מכוני הקוסמטיקה כולם יודעים וערוכים להעניק טיפולי הורדת שיער בלייזר וזהו אחד מן הטיפולים המבוקשים יותר בתחום האסתטיקה הרפואית. 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 אתרים מומלצים: קוסמטיקה | מידע: אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
עוד אתרים:   קרמיקה |  ארונות אמבטיה |  שיפוצים |  ריצוף ואמבט |  
 רהיטים שופ | פורטל הרהיטים - חדרי ילדים

  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל קוסמטיקה © 2016