banner

יצירת קשר
מאמר בנושא ניתוח פלסטי

ניתוח פלסטי הופך יותר ויותר מבוקש בקרב הציבור הרחב, כולל נשים, גברים ונוער. ניתוח פלסטי הוא שם כוללני לכל סוג של ניתוח אותו אתם בוחרים לעב

גדי
פורסם: 6/4/2012

מאמר זה שייך לקטגוריית ניתוח פלסטי

  ניתוח פלסטי הופך יותר ויותר מבוקש בקרב הציבור הרחב, כולל נשים, גברים ונוער. ניתוח פלסטי הוא שם כוללני לכל סוג של ניתוח אותו אתם בוחרים לעבור ולא נאלצים לעבור מטעמי בריאות. 
אף אדם (שפוי) אינו בוחר לעבור ניתוח להוצאת כיס המרה או ניתוח לב פתוח, בעוד שלעבור ניתוח פלסטי זה לחלוטין תלוי בחירה. הבחירה לעבור ניתוח פלסטי חייבת להיות בחירה שרתם חיים איתה בשלמות כי ניתוח פלסטי הוא תהליך בלתי הפיך! לעולם לא תוכלו להחזיר את האף הישן או את האוזניים למצב הקודם. ניתוח פלסטי הוא שינוי קוסמטי רפואי (לא מדובר על החלפת צבע שיער או עדשות ראיה צבעוניות המשנות את גוון העיין בעיני המתבונן). 
ניתוח פלסטי הוא שינוי מבנה העצם והרקמות בצורה שרק ניתוח חוזר תוכל לשנות את התוצר הסופי כך שכאשר מחליטים לבצע ניתוח פלסטי (ולמעגל המבצעים ניתוח פלסטי מצטרפים רבבות של אנשים מידי יום), צריך להגיע להחלטה סופית. ההחלטה לבצע ניתוח פלסטי לא יכולה להיות החלטה ספונטנית כמו החלטה להסתפר קצוץ.
לרוב, אנשים אשר מבצעים ניתוח פלסטי הם אנשים שסבלו מפגם אסתטי במשך שנים (אף נשרי בולט, אוזניים גדולות במיוחד, סנטר כפול וכיו"ב). אנשים אשר פונים לפיתרון של ניתוח פלסטי הם אנשים שכבר חשבו על כל האלטרנטיבות והגיעו למסקנה שהם חייבים לבצע שינוי כירורגי.
מעבר לעובדה שציינו תחילה, לפיה ניתוח פלסטי הוא קבוע ובלתי ניתן להפיכה, ניתוח פלסטי הוא גם הוצאה כלכלית גדולה (מדובר על כמה אלפי שקלים טובים) ולכן מומלץ לחשוב היטב לפני שמקבלים החלטה.
לאנשים המתלבטים לגבי האופציות שלהם, יש אפשרות לקבוע תור למרפאות לרפואה אסתטית כדי להתיעץ. במסגרת זו, הם יוכלו לראות על גבי מחשב דוגמאות של אנשים שכבר עברו ניתוח פלסטי באותה מרפאה ואף אצל אותו רופא וכמו כן, הם יוכלו באמצעות הדמייה ממוחשבת לראות בדיוק איך הם יראו אחרי הניתוח.

 

 

 

 

 

 

 

 

 אתרים מומלצים: קוסמטיקה | מידע: אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
עוד אתרים:   קרמיקה |  ארונות אמבטיה |  שיפוצים |  ריצוף ואמבט |  
 רהיטים שופ | פורטל הרהיטים - חדרי ילדים

  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל קוסמטיקה © 2016