banner

יצירת קשר
מאמר בנושא מנתחים פלסטיים

ח

יוסי
פורסם: 6/4/2012

מאמר זה שייך לקטגוריית מנתחים פלסטיים

 

חשבת שאת רוצה אף סולד סולד כמו קלי מ"בוורלי הילס" או חזה שופע כמו פמלה אנדרסון אבל הנתח הפלסטי אמר שזה לא יתאים לך או שלאניתן להבצע את ההליך הזה ספציפית מסיבות פיזיולוגיות?
ברוב המקרים, מנתחים פלסטיים צודקים. מנתחים פלסטיים הם קודם כל רופאים. כן כן, מנתחים פלסטיים למדו רפואה שש שנים, עשו סטאז'' בבית חולים והם עדיין - בראש ובראשונה רופאים.
מנתחים פלסטיים הם הסמכות העליונה בנוגע למגבלות שלך מבחינה פיזיולוגית ווכאשר מנתחים פלסטיים אומרים לבחורות שהן לא יכולות לעבור ניתוח מסויים בכלל או בשל מצב זמני (בזמן לידה, בעת נטילת תרופות אחרי תאונה וכו'') הם יודעים על מה הם מדברים.
אז כפי שציינו, כאשר מדובר על שיקולים רפואיים, אין כאן דמוקרטיה. למרות שאתן הלקוחות המשלמות, מנתחים פלסטיים הם הרופאים וזו הבחירה שלהם ושלהם בלבד.
מנתחים פלסטיים, אחרי שנות ניסיון לא מועטות בתחום ידעו גם לומר לכן מה מתאים ומה לא מתאים גם כאשר מדובר בשיקולים אסתטיים ולאו דווקא רפואיים. כאן, להבדיל מאשר בסוגיות רפואיות, מנתחים פלסטיים אינם מקבלי ההחלטות היחידים - כאן אתן הלקוחות ואתן אלו שתקבענה איזה סוג של ניתוח אתן בוחרות. יחד עם זאת, בשל המקצועיות והניסיון הרב של מנתחים פלסטיים, מומלץ גם להאזין לחוות הדעת שלהם - מומלץ בחום.
מנתחים פלסטיים טובים (והרי אתן רוצות מנתחים פלסטיים טובים) אינם ניגשים לביצוע לפני שהם בוחנים איתכן את כל האופציות. מנתחים פלסטיים טובים יאמרו לכן כי סוג האף שאתן מפנטזות עליו מגיל ההתבגרות פשוט לא מתאים לעצמות הלחיים וכיו"ב. כדאי לכן להקשיב להם. מנתחים פלסטיים הם סוג של "אמנים". גם המבוגרים שביניהם, מבינים באופנה וטרנדים לצד קונצנזוסים נצחייםבעולם היופי. אבל יחד עם זאת, חשוב לזכור שוב כי מנתחים פלסטיים נשכרים על ידכן, באופן פרטי, בכדי לסייע לכן להגיע למראה הרצוי, אל תבטלו את הדעות שלכן או את הטעם האישי שלכן כי הרופא אמר משהו אחר. גם כשמדובר על מנתחים פלסטיים - על טעם ועל ריח אין להתווכח!
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 אתרים מומלצים: קוסמטיקה | מידע: אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
עוד אתרים:   קרמיקה |  ארונות אמבטיה |  שיפוצים |  ריצוף ואמבט |  
 רהיטים שופ | פורטל הרהיטים - חדרי ילדים

  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל קוסמטיקה © 2016