banner

יצירת קשר
מאמר בנושא שאיבת שומן

החברה בה אנו חיים סוגדת למראה הרזה. אנשים בכל העולם משקיעים זמן ומאמץ בשמירה על משקל גוף נמוך ומראה נטול שומנים. ספורט, התעמלות, דיאטה מסיי

דני
פורסם: 6/4/2012

מאמר זה שייך לקטגוריית שאיבת שומן

 החברה בה אנו חיים סוגדת למראה הרזה. אנשים בכל העולם משקיעים זמן ומאמץ בשמירה על משקל גוף נמוך ומראה נטול שומנים. ספורט, התעמלות, דיאטה מסייעים בהפחתת משקל הגוף. אבל לפעמים למרות ההתעמלות והדיאטה עדיין נשארים מצבורי שומן באזורים שונים בגוף. השומן העקשן הזה נצמד לאזורים שונים בגוף. כתוצאה מכך נוצר מראה לא יפה ולא אסתטי במיוחד בגלל שחלק מהאזורים בולטים בגלל השומן ושיתר האזורים נטולי שומן. הפתרון היעיל למצבורי שומן אלה הוא שאיבת שומן. שאיבת שומן נותנת מענה יעיל לאותו שומן שנמצא מתחת לעור ולא ניתן להיפטר ממנו באמצעים כמו התעמלות ודיאטה. בעזרת שאיבת שומן משיגים שיפור משמעותי במראה הכללי של הגוף.

שאיבת שומן ניתן לבצע באזורים שונים של הגוף כאשר יש אזורים ספציפיים בהם נמצאים מצבורי שומן. מצבורי שומן אלה יוצרים אזורים בגוף שאינם שווים יחס ליתר הגוף. מצבורי שומן יכולים להיווצר במקומות כמו בישבן, הירך הפנימית, הירך החיצונית, הברכיים וגם באזור הבטן. בכל האזורים האלה ניתן לבצע שאיבת שומן ועל ידי כך לעצב מחדש את מראה הגוף.

בנוסף לתהליך של שאיבת שומן ניתן לבצע גם תהליך של עיצוב הגוף בתהליך ניתוחי פשוט, תהליך שהוא למעשה שיפור של תהליך שאיבת שומן. בתהליך עיצוב הגוף מצבעים לא רק שאיבת שומן אלא גם מעצבים את העור לאחר שאיבת השומן. כמו כל הליך ניתוחי גם לתהליך עיצוב הגוף יש להגיע עם בריאות טובה, רצוי עם עור גמיש ומומלץ מאד שאנשים יבצעו דיאטה בשילוב עם ספורט לפני תהליך של שאיבת שומן. הדבר מומלץ לא רק לפני ניתוח אלא באופן כללי לכל אחד.

לתהליך שאיבת שומן יש יתרונות נוספים רבים. שאיבת שומן היא תהליך פשוט יחסית באמצעותו אפשר להשיג שיפור דרמטי ומשמעותי בקו המתאר של הגוף ובצורתו הכללית. בכל אזור בגוף שקיימים בו מצבורי שומן שמעוותים את צורת הגוף, שאיבת שומן תשפר את מראה הגוף. שאיבת שומן היא כאמור תהליך פשוט יחסית. אבל יש לקחת בחשבון שיש תקופת החלמה לאחר ביצוע שאיבת שומן. יש נפיחות ובצקות ושטפי דם מתחת לעור. לאחר שאיבת שומן לא ניתן להתרשם מהתוצאה הסופית מייד אלא רק לאחר מספר שבועות או חודשים. לפעמים יש סיבוכים, כמו בכל ניתוח אחר. ולפעמים התוצאה הסופית אינה משביעה רצון, במיוחד באיברים זוגיים, כי שם יכולה להיווצר חוסר סימטרייה.

אם אתם רוצים להיפטר מאותם מצבורי שומן לא רצויים, מאותו שומן עיקש שלא ניתן להיפטר ממנו על ידי דיאטה, תזונה בריאה או תרגילי התעמלות, תוכלו לעשות זאת בעזרת שאיבת שומן. אבל אם אתם בעלי משקל עודף וחושבים לבצע שאיבת שומן כתחליף לדיאטה תתאכזבו לדעת שלא מבצעים שאיבת שומן כדי לסייע בהפחתת משקל הגוף. רק לאחר שעשיתם דיאטה והתעמלות ועדיין נשארו אותם מצבורי שומן כדאי לבצע שאיבת שומן.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 אתרים מומלצים: קוסמטיקה | מידע: אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
עוד אתרים:   קרמיקה |  ארונות אמבטיה |  שיפוצים |  ריצוף ואמבט |  
 רהיטים שופ | פורטל הרהיטים - חדרי ילדים

  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל קוסמטיקה © 2016