banner

יצירת קשר
מאמר בנושא שאיבת שומן

שאיבת שומן היא הדרך היעילה והמהירה ביותר להפרד ממשקל עודף אחרי לידה. בעוד שאיבת שומן אמנם נחשבת לפתרון חלקי עבור אנשים הסובלים מבעיות של ע

גדי
פורסם: 6/4/2012

מאמר זה שייך לקטגוריית שאיבת שומן

  שאיבת שומן היא הדרך היעילה והמהירה ביותר להפרד ממשקל עודף אחרי לידה. בעוד שאיבת שומן אמנם נחשבת לפתרון חלקי עבור אנשים הסובלים מבעיות של עודף משקל בשל אכילה כפייתית, מחלה כרונית, השפעת תרופות או בעיות הורמונאליות או גנטיות ובמקרים אלו, שאיבתשומן אכן לא יכולה לפתור להם את כל הבעיות לטווח ארוך, שאיבת שומן אחרי לידה - בהחלט פותרת לך את הבעיה אחת ולתמיד. 
נשים המעלות במשקל הגוף תוך כדי לידה אינן צריכות לחשוש פן שאיבת שומן לא תהיה מספיק ראדיקלית מאחר ואין להן בעיות אחרות פרט לאותו משקל אשר הגוף אגר לצורך הלידה.מייד לאחר ביצוע שאיבת שומן, הגוף חוזר למימדים הרגילים של טרום תקופת ההריון ואת יכולהלחזור לג''ינס הישן (או בעצם - הלא כל כך ישן, זה שלבש בדיוק לפני ההריון).
שאיבת שומן מייד אחרי הלידה היא פתרון נהדר גם מבחינת הלו"ז מאחר ומגיעים לך 14 שבועות חופש בתשלום (רוב הנשים אף מעריכות את חופשת הלידה לתקופה של שישה חודשים בתיאום עם המעסיק), כך שאת לא צריכה לבקש ימי חופש בכדי ללכת לרופא לפגישות יעוץ בנושא שאיבת שומן, בכדי לעבור את ההליך הרפואי ובכדי להחלים. את יכולה לנצל את החופשה בה את נמצאת בבית בכדי לחזור לגזרה הישנה בקלילות. מאחר והאופציה של התעמלות מאסיבית ותזונה מינימאלית היא לא אופציה כל עוד את עייפה לאח הלידה וכן זקוקה לארוחות בריאות ומזינות בכדי להניק. דיאטה מאסיבית ואימון ראדיקלי אינם באים בחשבון אחרי לידה.
שאיבת שומן מייד אחרי הלידה מסייעת לנשים רבות לקבל בחזרה את הבטיחון העצמי שאבד להן במשך חודשי ההריון המתקדמים וכן - שאיבת שומן, המחזירה לגוף את גזרתו הקודמת, מעניקה שוב מוטיבציה לנהל אורך חיים בריא (הכולל תזונה ופעילות גופנית) כי כעת, עם גוף מחוטב, יש יותר מוטיבציה לשמור על הזרה. 
אם את שוקלת שאיבת שומן אחרי לידה, מחובתך להתייעץ עם רופא (רופא נשים או רופא משפחה) ולוודא כי את אכן במצב בריאותי אשר מאפשר לך לבצעהליך רפואי פולשני.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 אתרים מומלצים: קוסמטיקה | מידע: אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
עוד אתרים:   קרמיקה |  ארונות אמבטיה |  שיפוצים |  ריצוף ואמבט |  
 רהיטים שופ | פורטל הרהיטים - חדרי ילדים

  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל קוסמטיקה © 2016