banner

יצירת קשר
שאיבת שומן

ניתוחים פלסטיים הופכים לפופולאריים יותר ויותר ואחד מן הניתוחים המבוקשים ביותר הוא ניתוח שאיבת שומן. כן, בראש הרשימה אנו עדיין נמצא את ניתוח

דוד
פורסם: 6/4/2012

מאמר זה שייך לקטגוריית שאיבת שומן

 ניתוחים פלסטיים הופכים לפופולאריים יותר ויותר ואחד מן הניתוחים המבוקשים ביותר הוא ניתוח שאיבת שומן. כן, בראש הרשימה אנו עדיין נמצא את ניתוחי האף ואת ניתוחי החזה השונים, אך אחריהם ברשימת הניתוחים המבוקשים ביותר אנו נמצא את ניתוח שאיבת שומן.

אנשים מבצעים ניתוח שאיבת שומן בשביל לשדרג את המראה שלהם ובעצם ליצור לעצמם מבנה גוף מחמיא יותר. כמובן שאנשים חושבים שתוך כדי שאיבת שומן בעצם הם נכונים אלי שינוי של ממש בחייהם וההצלחה כבר מתדפקת בדלת שהרי בעולם שלנו, העולם של המדיה והדוגמניות הדקיקות למראה החיצוני שלנו יש השפעה מכרעת ומראה טוב והצלחה לפעמים נתפסות אצל אנשים מסוימים כמילים נרדפות.

ובאמת זה לא מפתיע שהפתיחות אל ניתוח שאיבת שומן הולכת וגוברת ולא מעט אנשים בוחרים בקיצור דרך שכזה במקום דיאטה קשה וסזיפית, ובעיקר כזו שהתוצאות שלה יגיעו כעבור תהליך ארוך ומייגע שלוקח זמן רב – אם יגיעו בכלל. בניתוח שאיבת שומן אנו נכנסים ויוצאים ללא השומן המיותר וכל שעלינו לעשות הוא להיפרד גם מכמה שקלים כפי שנפרדנו מן השומן הבלתי רצוי. ניתוחי שאיבת שומן אפשר לבצע באוזרי הסנטר, הבטן הירכיים והישבן. ניתוח שאיבת שומן הוא בעצם הפתרון המושלם למי שאין לו כוח להתמודד עם דיאטה או מי שצריך להוריד משקל רק באזור מסוים של הגוף. למעשה, רבים הם האנשים שעבורם ניתוח שאיבת שומן הוא כמו נס של ממש. שכן לא מעט מאיתנו מתייחסים למשקל הגוף שלנו כאל גזירת גורל ולא כתוצאה של תזונה מסוימת ופעילות גופנית מסוימת. לכן, עבור אלו, שמוטרדים בלי די מהמראה וההופעה החיצונית שלהם, אלו יכולים למצוא נחמה גדולה ועניין רב ביותר בשאיבת שומן. ואכן, אלו שמגיעים לבצע את שאיבת שומן הם אנשים כאלו. כמובן שלצידם יש לא מעט אנשים שעוברים טיפול של שאיבת שומן בגלל כל מיני סיבות רפואיות ששאיבת שומן היא המענה שלהם, או לפחות הפתרון הזמני, פתרון שהוא בבחינת כיבוי שריפות.

 

ובאמת לבצע דיאטה זה תהליך קשה שדורש המון התמדה וכוח רצון אינסופי, וכמובן הטכניקה הנכונה והמתאימה כל אחד והגוף שלו. אז באמת מה נעשה שאנו חיים בעולם בו הכל קורה מהר ואנו רוצים הכל כאן ועכשיו? דיאטה זה תהליך שלום בו אנו צריכים להתעלם מההרגלים שלנו ולהתגבר עליהם, מעטים הם האנשים שמצליחים לעשות דיאטה בהצלחה, ומעטים הם אלו שהצלחת הדיאטה שלהם אינה זמנית. כל אלו, כמו כולנו עדיין מוטרדים מהמראה שלהם וניתוח שאיבת שומן הוא כמו המקפצה, כמו קיצור דרך אולטימטיבי ביננו לבין המראה המושלם. ובאמת , אם נדמיין שאנו נערה צעירה המוטרדת מהיקף הישבן שלה, כל כך מוטרדת עד שאזרה אומץ והגיע לפגישת יעוץ אצל מנתח פלסטי. זה לאחר שיאמר לה שהיא נראית מצוין וכל מה שמפריד בינה לבין המראה המושלם הוא רק ניתוח קטן של שאיבת שומן, ולאחר מכן אף יוסיף במלאכת השיווק וגם יראה לה כיצד תיראה אחרי הניתוח  - כיצד זו תוכל לסרב לניתוח שאיבת שומן.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 אתרים מומלצים: קוסמטיקה | מידע: אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
עוד אתרים:   קרמיקה |  ארונות אמבטיה |  שיפוצים |  ריצוף ואמבט |  
 רהיטים שופ | פורטל הרהיטים - חדרי ילדים

  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל קוסמטיקה © 2016