banner

יצירת קשר
מאמר בנושא מתיחת בטן

מתיחת בטן היא ניתוח פלסטי קוסמטי שמיועד לעצב מחדש את אזור הבטן ולהחזיר את אזור הבטן לצורתו המקורית, הטבעית ולהקנות לו את תווי המתאר שהיו לו

חד
פורסם: 6/4/2012

מאמר זה שייך לקטגוריית מתיחת בטן

 מתיחת בטן היא ניתוח פלסטי קוסמטי שמיועד לעצב מחדש את אזור הבטן ולהחזיר את אזור הבטן לצורתו המקורית, הטבעית ולהקנות לו את תווי המתאר שהיו לו בעבר. מתיחת בטן הוא ניתוח ולא פרוצדורה כמו שאיבת שומן והיא מבוצעת כשהמטופל נמצא בהרדמה מלאה. בניתוח מתיחת בטן עודפי עור ושומן מאזור הבטן ממצקים את העור ומעצבים את אזור הבטן מחדש.

פעמים רבות בעקבות ניתוחים מסוגים שונים באזור הבטן, מתרופפים השרירים ומדלדל העור והאזור מאבד את צורתו המקורית. הבטן מאבדת מצורתה גם בעקבות דיאטה חריפה ואבדן דרסטי של משקל הגוף. אבדן משקל רב, למשל אבדן של 25-130 ק"ג גורם לכך שעור הגוף נהיה רפוי ומדולדל. כתוצאה מדיאטה חריפה כזו השומן באזור הבטן מצטמצם ובעקבות זאת העור באזור הבטן שמקודם היה מאד מתוח נהיה עכשיו רפוי. מתיחת בטן מאפשרת שיפור מראה העור ומתאר הגוף באזור הבטן. גם בעקבות הריונות או בגיל מבוגר יכולה להיווצר בעיה של עור רפוי וקפלי עור מיותרים באזור הבטן.

אם בכוונתכם לרדת במשקל אל תבצעו מתיחת בטן לפני שסיימתם לעשות דיאטה. גם לאחר ביצוע דיאטה יש לשמור על משקל אחיד לאורך זמן ולא לעלות ולרדת במשקל. רצוי גם להמתין לביצוע מתיחת בטן עד שמסיימים להביא ילדים. כל הריון מותח את שרירי הבטן מחדש והשרירים שעוצבו מחדש במהלך הניתוח יכולים להימתח שוב ומראה הבטן יראה רופף שוב. מתיחת בטן ניתן לבצע כניתוח כשלעצמו או לשלב ניתוח מתיחת בן בניתוח כולל לעיצוב הגוף שמיועד להצרת היקפים ועיצוב כולל של קו המתאר של הגוף.

כמו בכל ניתוח אחר, גם בניתוח מתיחת בטן יש להתייעץ עם רופא מומחה לפני הניתוח. אפשר להתכונן לפגישה כזו על ידי חיפוש מידע באתרים רלוונטיים באינטרנט. במהלך פגישת ייעוץ כדאי לשאול את הרופא את כל השאלות שמטרידות אתכם בנוגע לניתוח. גם הרופא יבקש לקבל מידע מכם לגבי מצבכם הבריאותי והכללי וכן מידע נוסף. חשוב לקבל הסברים גם לגבי סיבוכים וסכנות שיכולים להיות כתוצאה ממתיחת בטן. כמו כן יש לקחת בחשבון כי לאחר הניתוח יש תקופת החלמה.

אחד המקומות בעולם בו ניתן לבצע ניתוח מתיחת בטן היא הודו. מסתבר שהודו היא לא רק מרכז של הייטק ומרכזי שירות לקוחות. הודו הפכה בשנים האחרונות למרכז תיירות רפואית ובה מתבצעים מספר גדל והולך של ניתוחים פלסטיים וביניהם ניתוח מתיחת בטן. המונח תיירות רפואית מתייחס לאזרחי מדינה אחת שבוחרים להקטין עלויות של טיפול רפואי בארצם ומוצאים פתרונות זולים יותר בחו"ל. בהודו יש שילוב של מערכת בריאות ברמה עולמית ומחירים הזולים באופן משמעותי ממחירי הטיפול הרפואי באירופה וארצות הברית. כמו כן יש להודו היתרון שאנגלית היא שפה מדוברת שם ולכן קל לאנשים מכל העולם לתקשר שם. 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 אתרים מומלצים: קוסמטיקה | מידע: אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
עוד אתרים:   קרמיקה |  ארונות אמבטיה |  שיפוצים |  ריצוף ואמבט |  
 רהיטים שופ | פורטל הרהיטים - חדרי ילדים

  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל קוסמטיקה © 2016