banner

יצירת קשר
ניתוח הרמת חזה

הרמת חזה הוא ניתוח קוסמטי שנועד לתת לחזה מראה וקו מתאר צעיר יותר על ידי עיצוב מחדש של השד. ניתוח הרמת חזה מאפשר לנשים לשפר את מראה החזה שלה

כל
פורסם: 6/4/2012

מאמר זה שייך לקטגוריית הרמת חזה

 הרמת חזה הוא ניתוח קוסמטי שנועד לתת לחזה מראה וקו מתאר צעיר יותר על ידי עיצוב מחדש של השד. ניתוח הרמת חזה מאפשר לנשים לשפר את מראה החזה שלהן ולהשיג מראה מלא יותר, זקוף יותר ומעוצב יותר של השדיים. במקביל נועד ניתוח הרמת חזה לשפר את קו המתאר של הגוף. ניתוח הרמת חזה יעיל במיוחד אצל נשים שעברו הריון והנקה או אצל נשים בוגרות שהגיל נותן את אותותיו ומשפיע על מראה החזה שלהן וכמובן אצל נשים שיש להם נטייה גנטית לחזה נפול.

באופן עקרוני, ניתוח הרמת חזה נועד לצמצם את נפילת החזה. על ידי הרמה ועיצוב מחדש של כל שד, המנתח הפלסטי ממצב את השדיים בצורה יותר נאה ואטרקטיבית. נשים רבות, בין אם יש להן חזה קטן או חזה גדול, מוטרדות ממראה החזה שלהן. בין אם זה בגלל הגיל, הגנטיקה או בעקבות הריונות והנקה, השדיים בדרך כלל לא נשארים כפי שהם היו בשנות העשרה שלנו. ניתוח הרמת חזה היא דרך מצוינת לטפל בכך.

מתי כדאי לבצע ניתוח הרמת חזה? מועמדות טובות לביצוע ניתוח הרמת חזה הן נשים שלא מתכננות להיכנס להריון בעתיד, נשים בעלות בריאות טובה הבוחרות לבצע ניתוח הרמת חזה כדי לתקן את הנזקים שגרם הגיל לשדיים או לשפר את מראה החזה לאחר הריון ולידה. לפעמים בעקבות הרזיה דרסטית יכול להיווצר עודף של עור באזור השד שגם יכול לגרום למראה של חזה נפול. אז אם את מתכננת לרדת במשקל בצורה קיצונית אנו ממליצים להמתין עד לאחר ההרזיה ולבצע ניתוח הרמת חזה רק כשהגעת למשקל היעד שלך אחרת ייווצרו עודפי עור חדשים לאחר הניתוח. אנחנו ממליצים לבצע את הניתוח רק לאחר שסיימת לבצע את הדיאטה.

ניתן לשלב ניתוח הרמת חזה עם ניתוח הגדלת חזה כדי שהשיפור במראה השד יהיה מרשים במיוחד. כמובן שניתן לשלב ניתוח הרמת חזה גם עם ניתוח להקטנת חזה, במיוחד עם מדובר בחזה גדול מאד. שילוב פופולרי נוסף הוא שילוב של ניתוח הגדלת חזה עם שאיבת שומן. התוצאה של שילוב זה מקנה למנותחת מראה צעיר יותר.

חשוב לשמור שהציפיות מהניתוח ותוצאותיו יהיו ריאליות לפני שפונים לבצע ניתוח הרמת חזה באופן מעשי. מראה צעיר יותר של השד יכול להוביל לשיפור בדימוי העצמי שלך, אבל ניתוח הרמת חזה לא יכול למנוע את ההשפעות של הזדקנות בעתיד. ניתוח הרמת חזה גם לא משנה באופן תמידי את צורת השד, מיקומו ומוצקותו. הניתוח הוא כלי נהדר לשפר את המראה הנוכחי.

כדי לדעת איזה תוצאות אפשר לקבל בניתוח הרמת חזה כדאי להסתכל בתמונות של לפני ואחרי ניתוח הרמת חזה אותן אפשר למצוא גם במרפאות השונות וגם במגוון אתרים באינטרנט. ניתן גם לקבוע פגישה עם מנתח פלסטי כדי לקבל מידע מקיף ומקצועי לגבי ניתוח הרמת חזה. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 אתרים מומלצים: קוסמטיקה | מידע: אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
עוד אתרים:   קרמיקה |  ארונות אמבטיה |  שיפוצים |  ריצוף ואמבט |  
 רהיטים שופ | פורטל הרהיטים - חדרי ילדים

  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל קוסמטיקה © 2016