banner

יצירת קשר
ניתוחי חזה

ניתוחי חזה היום מבוצעים כתהליך של מה בכך וזאת למרות שמדובר כאן בניתוח לכל דבר ועניין, ניתוח שיש עימו כל מיני סיבוכים וכל מיני סכנות לאחריו.

לחי
פורסם: 6/4/2012

מאמר זה שייך לקטגוריית ניתוחי חזה

 ניתוחי חזה היום מבוצעים כתהליך של מה בכך וזאת למרות שמדובר כאן בניתוח לכל דבר ועניין, ניתוח שיש עימו כל מיני סיבוכים וכל מיני סכנות לאחריו.

אז איך זה שהפופולאריות של ניתוחי חזה רק הולכת וגוברת ומה זה אומר עלינו כחברה, כחברה אשר משדרת לצעירות שבחבורה כי כל מי אשר אינה מרוצה עם החזה שלה יכולה פשוט לבצע ניתוחי חזה ולהגיע עם החזה שלה לתוצאות מיוחלות ובעצם למעשה לפסל את עצמה כטיב היכולת של ניתוחי חזה ואלו אכן יכולים לעצב ולפסל סוגי חזה שונים הכל בהתאם לבקשת המטופלת, שברוב המקרים היא כמו קורבן של חברה קורבן של עצמה, קורבן של עולם גברי.

אז באמת, מהי השאלה הגדולה בנוגע לאותם ניתוחי חזה והאם שאלה זו גובלת בתחום העניין הסיכוני הרפואי או שמא אפשר לדבר על שאלה זו גם מן הכיוון המוסרי. האם זה באמת מוסרי לבצע שינוי בגוף שלנו כפי שניתן לנו וזאת מבלי לחשוב יותר מידי משל היתה זו חולצה שאנו מציירים עליה טקסטורה חדשה או תופרים עליה טלאי כלשהו והאם כך היא גם בנוגע לכל אותם ניתוחי חזה? האם אין גבול לאשר האדם יכול לבצע ושלנות בבריאה הטבעית והאם אין אנו צריכים ללמוד לחיות בהסכמה וקבלה מלאה עם מה שהטבע נתן לנו. 
ועוד שאלות, מאיזה גיל אפשר לתת לבחורה לבחור לעבור ניתוחי חזה והאם אפשר לאפשר לכל אחת לעשות כן. והאם ניתוחי חזה הם אכן נותנים מענה לדימוי עצמי נמוך והאם אכן מדובר בבשורה חדשה בעולם שיש בה מעט מן הגאולה לאותן נערות תמות חסרות בטחון עצמי שכמו כל היום שומעות איזה תדר שכמו אומר להן כי החזה הקטן שלהן הוא אפשר מפריד בינה לבין היותה אישה שלמה, אישה בשלה אישה אמיתית. האם התקשורת מסביב עם כל הדיבור המאוד מקדם ובעד ניתוחי חזה עושה לנו טובה או שמא זורעת ומרססת רעה גדולה, ומה באמת אנו יודעות על כל אותן מנותחות חזה אשר עב רו ניתוחי חזה, האם הן באמת מצאו נחמה בשתלי הסיליקון החדשים או שמא מדובר בטיפול חיצוני שלא הצליח לחדור פנימה אל נבכי הנפש המיוסרת ומסרבת לקבל את עצמה כפי שהיא.

כל אלו שאלות חשובות ביותר הן מאין כמותן וזאת כיוון שיותר ויותר נשים ונערות צעירות בוחרות בעידן זה לבצע ניתוחי חזה ואפשר לראות הפרסומות בכל מקום ואפשר לראות כיצד זאת חברה לאט לאט כמו מקבלת אל הנורמה שלה את כל אותם ניתוחים פלסטיים בלתי טבעיים ובתוכם גם ניתוחי חזה.

ניתוחי חזה היום הופכים למאוד פופולאריים ובכלל כל מה שקשור לאסתטיקה רפואית או לעולם הקוסמטיקה הרפואית, כל אלו מאוד קוסמים לנערות צעירות ונשים אשר מבקשות לבצע שינויים במראה החיצוני שלהן. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 אתרים מומלצים: קוסמטיקה | מידע: אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
עוד אתרים:   קרמיקה |  ארונות אמבטיה |  שיפוצים |  ריצוף ואמבט |  
 רהיטים שופ | פורטל הרהיטים - חדרי ילדים

  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל קוסמטיקה © 2016