banner

יצירת קשר
מתיחת פנים

הכל יודעים כי מתיחת פנים שאינה מבוצע כחלק מניתוח פלסטי היא אפשרות הרבה יותר זולה מניתוח פלסטי שעניינו מתיחת פנים. והעלויות אכן נמוכות בצורה

גיא
פורסם: 6/4/2012

מאמר זה שייך לקטגוריית מתיחת פנים

 הכל יודעים כי מתיחת פנים שאינה מבוצע כחלק מניתוח פלסטי היא אפשרות הרבה יותר זולה מניתוח פלסטי שעניינו מתיחת פנים. והעלויות אכן נמוכות בצורה משמעותית ביותר, כעשירית ואולי אפילו פחות מהעלויות של מתיחת פנים שהיא חלק מתהליך ניתוח פלסטי של ממש. אבל זו לא הסיבה שאנשים מעדיפים לבצע מתיחת פנים שכזו, אלא שמשום מה חושבים על מתיחת פנים מהסוג הזה לתהליך שהוא הרבה יותר בטוח מכל מתיחת פנים אבל האם זה אכן כך? האם מתיחת פנים יכולה בכלל להיות תהליך בטוח ובריא למבנה הפנים שלנו?

אז באמת היום התחום ש קוסמטיקה רפואית או התחום של אסתטיקה רפואית, תלוי באיזה צד של הכדור אתה נמצא, הוא תחום הולך ומתפתח והגבול שבין מותרות של קוסמטיקה לטיפולים רפואיים הולך ומטשטש, וכמעט שאין שום איבר שלא נוכל בקלות לשפץ ולשדרג והם לא בעצם. אפשר לשחק כאילו היינו בובות ולעצב את עצמנו איך שאנו רוצים והכל גם במחירים שלא צריך להיות איזה מלך של ממלכה ענקית בשביל להיות מסוגל לעמוד במחיר.

ואכן הרבה אנשים מבצעים הכל, מאותן טיפולי מתיחת פנים ועד לעיבוי שפתיים והגדלות חזה ובעצם מה לא. וכמובן שכל מה שקשור לאנטי זקנה, היינו פעולות מנע לזקנה הבלתי הפיכה והבלתי מזומנת וכל מיני ניתוחים שעניינם להצעיר את מראה האדם כמו ניתוחי מתיחת פנים כל אלו זוכים כמובן להרבה פופולאריות ומי ומאיתנו לא רוצה להיות צעיר לנצח כמאמר השיר.

אבל נשאלת השאלה היא האם באמת אנחנו יכולים להמשיך כך לסרב את השינויים שהטבע כופה עלינו, האם באמת באמצעות כל טיפול אפשר לבצע את השינויים האלו ולצפות לתוצאה טובה ואמיתית לאורך זמן, ואיך בכלל אפשר למדוד תוצאות כאלו כשאנו מדברים על כל מיני ניתוחים שהם ממש התעלמות מהטבע ואי קבלת הטבע והניסיון לכפות על הטבע את השאיפות שלנו כמו למשל מתיחת פנים, בה מבקש אדם כמו לרמות את הגיל ועל ידי טיפול מלאכותי להצעיר את המראה שלו. האם אין גבול לכל מה שאנו יכולים לבצע בעצמנו והאם באמת כל ניתוח שביכולתו של האדם לבצע הוא ניתוח שאנו צריכים למצוא עניין ואפילו לחשוב ליישם אותו.

אלו הן שאלות מוסריות עמוקות. ברור שלא כל אחד מבין את כל המשמעויות של הכל וכיצד הכל עובד גם לאורך זמן, כלומר אחרי מתיחת פנים, האם באמת נזכה לפנים צעירות יותר, ואם כן לכמה זמן תחזיק ותספיק מתיחת פנים זו או שמא נצטרך לעבור תהליך דומה בתוך זמן קצר? והאם מתיחת פנים שחוזרת על עצמה אחת לכמה שנים עדיין מאפשרת לנו תוצאה שנראית טוב. והשאלה החשובה ביותר, האם אנחנו באמת נזכה לכל התחושה הטובה הפנימית שתבוא עם מראה פנים צעיר יותר ? האם לא כדאי שנחפש את התשובה במקומות עמוקים יותר, קרובים יותר אלינו ?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 אתרים מומלצים: קוסמטיקה | מידע: אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
עוד אתרים:   קרמיקה |  ארונות אמבטיה |  שיפוצים |  ריצוף ואמבט |  
 רהיטים שופ | פורטל הרהיטים - חדרי ילדים

  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל קוסמטיקה © 2016